Mupke Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Avond allemaal Witte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Goedenavond beste mensen,ik hoop dat het een ieder goed gaat.Met mij gaat het prima, ik ben hier niet meer zo vaakmaar lees zo nu en dan een beetje mee.Nu ga ik naar de Dam, de herdenking bijwonen.Een fijne avond gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 http://www.youtube.com/watch?v...2dor0w&feature=related Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Albertina....jij ook een fijne respectabele avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Heee MuppieAlles lekker daar???Hier wel, morgen weer lekker vrij heeeerlijkLekker uitslapenHoi AlbertinaFijne avond en een mooie herdenking vanavond.Is het nou twee jaar terug dat er iemand zo achterlijk begon te schreeuwen bij de herdenking of was het vorig jaar??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Lenie je kan wel muziekies gaan luisteren maarre ik vroeg je ook nog wat hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 oh echt....sorry, moet ik nu helemaal gaan terug zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Nee dat geschreeuw was vorig jaar Witte.Jij ook vrij morgen? Lekker he? Je zult het verdiend hebben. Ik ook. :$Gaat erg goed hier. Ik kan nu voorzichtig zeggen dat het feit dat ik niet hoef nadenken of ik vandaag iets mag, me wel rust lijkt te gaan geven. Gewoon Nee. maakt al dat elke verdere gedachte eraan overbodig is. Dus dat doe ik maar niet. Maar ongetwijfeld komt er wel weer een dag dat ik hier heel anders tegenaan ga kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 nee hoor LenieIk zit hier al de hele dag dus dan moet je al die blz doorworstelendat zou ik niet doen, als ik jou was:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Die dag zal idd vanzelf wel komen Mup, maar gelukkig is die vandaag nieten trouwens duurt zo een moment de hele dag???Geloof het niet toch??Mischien wel goed om een escape plan te maken, met wat je voor alternatieven kan gaan doen...Maar voorlopig lekker genieten van de dagen dat het goed gaat!Ik vind het wel mooi hoor, dat ja al zover gekomen bent.Good for you!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 witte ...ik ga jou lekker morgen vroeg wakker maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 nee nee nee nee nee Snoepie,dat ga jij mooi niet doen:DAlhoewel al die ontbijten die hier langs komen elke dag op blz 1Die zijn niet te versmaden...Maar nee toch maar niet, ik moet aan mn edb denken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Ik ben blij dat snoepie niet weet waar ik woon. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Dankjewel voor je goeie wensen Witte. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Ohh ja, dat weet ze ook niet van mij MupDaar mogen we zeker blij mee zijn.Voor je t weet komt ze logeren ook met zn zevenen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Hu? Is ze met zn 7-en????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Ja 7 toch snoep?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 forummerswitte en mupke hebben morgenochtend corveeheeft u wensen ...geef het dan tijdig door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 6 witte...maaar zo lief;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Snoepje mag mij wel wakker maken hoor. Met een lekker bakje koffie!Zwart met niets erin:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 quote: Originally posted by: AichaSnoepje mag mij wel wakker maken hoor. Met een lekker bakje koffie! Zwart met niets erin:heart: Oh ja. Geen gek idee. Tegen uurtje of tien toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 aicha:heart:witte en mupke hebben morgen ochtend corveedus bestel maar wat je wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Dat geloof ik direct Snoepie!!!Kan niet anders met zo een moeder toch:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 uurtje of 7 en dan heb je nog geluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 quote: Originally posted by: snoepjeaicha:heart: witte en mupke hebben morgen ochtend corvee dus bestel maar wat je wilt Ik denk dat het morgen een erg sober ontbijtje wordt voor de vroeg-opstaanders. Jammer jongens en meisjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden