fleurtje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 En dat komt van nen boekentas hé verpleegstertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Truste Woman,Ik ben niet weg van je nieuwe hoofd, volgens mij ben je in het echt veel mooier, maar ja, als jij er voor er voor kiest...Als je lang genoeg leest zul je wel doorslapen denk ik, hoop ik, slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Welterusten voor hen die naar bed gaan. Ik sluit alvast af. Zou ook heel graag al willen gaan slapen, maar dan zit ik hier morgen weer om 6 of 7 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Teveel, deze dan ? Weet even zo gauw niet of deze gebruikt wordt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Woman,Nu ben je het zusje van Leni volgens mij.Neem gewoon het hoofd waar je je lekker bij voelt, ik fantaseer je er wel bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Ik vind deze wel fijn....dat is wel hoe ik me voel latelymaar dan alleen als Leni het goed vindt dat we zusjes worden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Houden dan zo Woman, een vrouwelijke vrouw, Woman ten voeten uit, prima... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Zo, flinke bak perzik in vanillevlaLekker hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Ja ik ben er erg blij mee Hoop Leni ook .....meteen weer zin om mn haar rood te verfen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Ik wens iedereen een heel fijne nacht, lekker slapen en mooi dromen...Morgen is in potentie een mooie dag, laten we dat er ook van maken.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Ik ga er van tussenlekker mn bedje inToedeloe, ik hoor het wel of Leni bezwaar maakt. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 ik blijf hier ook mezelf hoorwelterusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 frummers ben weer wakker, even heerlijk geslapen, (je doet lang joh met zo'n luisterboek, val er steeds bij in slaap, dus begin ik weer opnieuw )voel me alweer stuk beter en dat komt ook mede door jullie reacties dank daarvoor! weet dat ik moet praten met N mr kan dat niet afdwingen, zal wel mijn levensles zijn nu, mezelf leren te vermaken (nuchter) heb veel om dankbaar voor te zijn, daar wil ik me op richten, tel je zegeningen, en ik heb er veel , morgen weer een maand droog, bijvoorbeeld er is veel miscommunicatie tussen ons, vervelende is dat als er bij hem wat uitkomt het per sms is, en het nu moeizaam gaat, ik kom ook niet bij hem in huis, hij wel bij mij, dat hij mijn tuin nu doet is natuurlijk fantastisch, want ik merk dat ik weer zin heb om dingen te ondernemen, i.p.v met de gordijnen dicht te zitten kniezen, ik ben op zoek naar plantjes e.d om tuin leuk te maken, en daar geniet ik erg van, vanmiddag was echt zo'n moment van thuiskomen en dan in je tuin zitten alleen,de buren met z'n allen, N die terug gaat naar zijn kids, en ik ik ben alleen eenzaam------------------DORST!!!!maar.... niet gedronken nu ook geen zin meer in bier, wel al 3 grote glazen limo op en een kop thee.blijf een drinker he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 aha sommige hebben een face lift genomen, Leuk!nu wel ff goed de namen lezen!weet iemand misschien waar je lege hanging baskets kan kopen? kan alleen maar van die lelijke plastic vinden en die heb ik al,en bij de tuincentra waar ik was, verkochten ze enkel gevulde en die van plastic. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 quote: Originally posted by: snoepjemupke en witte stelletje viespeuken dit is geen schoonmaken hoor:devil: overnieuw graag..hier kan yvonne morgenochtend niet in werken Nou sta ik dus weer in mn eentje, de keuken schoon te maken he... voor YvonneNah ja, ik zeur niet pomtidomtidom, lalalala lekker aan het dweilen.Morgen maakt Yvonne het ontbijtje weer en zorgt ze voor verse koffie...Vonn ik wil een speciaal bordje als te laat komer hoorHeb ik wel recht op toch, als keukenschoonmaakter...ps ik heb de asbak ook schoongemaakt hoor..... Morsige Mup (of ken je die uitspraak niet???) quote: Originally posted by: MupkeOf ken je die uitspraak niet? truste en tot morgen allemaalLaterzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 D'oogleden worden zwaar... Slaap wel, allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Thanx Wijffie, maar ik ken die winkel geloof ik niet? of is het zoals ik al eerder ''hoorde'' hier een code vanwege het niet mogen maken van reclame? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 ga maar weer eens proberen te slapen, raar he, weet nog toen ik voor de eerste keer ging stoppen met drinken dat ik moe was, ik deed niets anders dan werken en slapen, had nergens anders puf voor, en ook geen zin, nu heb ik met tussenpozen toch altijd weer gedronken, 1x 3 maanden niet,maar kon niet wachten tot die om waren, om weer te gaan drinken, maar meestal toch maar een paar dagen soms weken, nu sta ik weer een maand droog, zou het dan nog steeds kunnen dat die moeheid daar vandaan komt? of ben ik gewoon ene luie donder kan toch eigenlijk niet meer met afkicken te maken hebben????welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 bedankt Wijfie, ik heb het genoteerd, dus je kan het weer weghalen,we willen geen moeilijkheden met tactive he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 slaap lekker Wijfie en bedankt voor de info Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Hoera, het is weer zo ver, nachtspoken. Nou ja Rustig aan maar, kopje thee enzo. Dan weer naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden