Spring naar bijdragen

Donderdag 5 mei

witte

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

NAJAAAAAAA,
heb zitten zoeken naar een ander koppie... maar dat gaat niet lukken... niks niet past beter of ook nog: als ik een koppie leuk vindt hangt er eigenlijk al een andere bekende aan...
Ik blijf dus maar gewoon mezelf... zou trouwens wel heel graag van die bril af willen, hihi.

Bijkomend probleem: ik herken jullie niet meer .. moet echt goed kijken naar de namen , verdorie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke,

Ik heb de boeken dus weg gedaan.
Die verpleegster die je nu hebt doet me denken aan Vlaams Meisje.
Das geen verkeerde herinnering, VM is een leuke meid.
Maar ze schrijft hier volgens mij niet meer dus is het poppetje beschikbaar.
Dat is het natuurlijk toch wel maar volgens mij heeft niemand anders het, dat bedoel ik...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harr, geef jij er eens je mening over.
Ik heb Tactive al eens gevraagd het mogelijk te maken dat we zelf een avatar kunnen uploaden. En dan bedoel ik vrij uit eigen bestand. Ze zeggen dat dat niet mogelijk is met dit programma.
Moet vrij eenvoudig in te bouwen zijn toch?

En Tactive, anders willen we graag een ander programma voor het forum. Zodat het wel kan. Of zijn er hier mensen erg gehecht aan de huidige lay out en beperkte mogelijkheden? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om even voor mezelf te spreken, heb al lang genoeg van de boeken, en deze vind ik ook al lang leuk en dit is een goed moment, gezamenlijke gedaantewisseling:D

Zo nou Gorrilla's in the mist kijken, fijne avond allemaal:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja.... Ik dacht eigenlijk dat het een gewone verkleedpartij was even hier... niet dus, jammer
Een forum is al iets zonder oogcontact en zonder stem... een avatar gaat bij een naam... en dus persoon horen.. Als iemand dan een ander koppie pakt... jammer, maar goed...
Ik zal er inderdaad wel aan wennen...
:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

denk dat ik maar naar bed ga
Ben t zat voor vandaag
lekker lang lezen, en maar hopen dat ik dan niet om 04.00 vannacht klaar wakker word....nou ja eerst maar eens de hond uit, en dan kruip ik lekker mn bedje in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:huh:

Jeeses wat zijn jullie lastig...
Gaat iedereen een andere avatar nemen. Ik zat eerst ff op een ander draadje te lezen en zag ik een Woman. Denk :huh:, hey was hier nog een andere woman? Nooit gezien..
Ja halllllllooooo. Heeft die van ons hare vinger in het stopcontact gestoken!
Boeken voor een tas. Eén of ander verpleegsterke voor een dollarteken en dan nog een aantal die plots hun vijzen kwijt zijn.
Hollanders :huh:. Buiten dienen ene belg gerekend dan maar volgens mij is diene ook blijven botsen op één of ander moment.

Ik hou mijne clown. En nee....ik deel diene met Loontje...dus handen af :angry:

Waar gaat de wereld toch naartoe???

Kom maar ff slaapwel zeggen. Wat een drukke dag. Tijd dat het weekend is..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...