Mupke Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Goeeedemorgen slaapkoppen. Jaja, ook vandaag mocht ik om 5 uur alweer wakker worden. Maar ik had met mezelf afgesproken dat ik hoe dan ook blijf liggen tot 6 uur. En dat heb ik weten te rekken tot 6.15 uur. Ha! 'k Zal ze krijgen!Het wordt weer een prachtige dag. Zie de zon al opkomen Ik heb speciaal voor Jane geregeld dat ie vandaag ook weer bij haar is. Voor het ontbijt moeten jullie wachten op de vaste ontbijtploeg, of zelf even wat grijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Morgu Mup... Koffie staat al door te lopen, thee te trekken en cola en jus in de koelkast. Broodjes en zo zelf maar even smeren... Wat een heerlijk weer al he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 quote: Originally posted by: YvonneWat een heerlijk weer al he?? Nou en of! Dat wordt genieten vandaag. Heb je plannen Yvon?* tikfoutje, heb mn bril nog niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Beetje rommelen in huis in de ochtenduren, boodschappen voor het weekend doen... en lekker in de tuin zitten en werken...Kortom mup, een heerlijke relaxdag hoop ik. En jij?? Ook goeiemorgen overigens Adam.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Spud en Koh... van harte... jullie hebben een mooie dag uitgekozen om jarig te zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Nou, lekker slapen dan maar Spud...gebakje bewaar ik even voor later bij de koffie van een uur of elf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Mijn dag zal er dan wel ongeveer hetzelfde uitzien als die van jou Von. Boodsc happen heb ik trouwens al. Ben alleen ovenbroodjes vergeten voor morgen, bedacht ik me. Maar zoonlief moet vanmiddag toch nog naar het centrum voor een kadootje voor mij dus dan kan ie meteen wel even naar de AH voor de broodjes. Gefeliciteerd Kohtje en Spud*alweer tikfout. Nu gaat de bril op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Goede morgen dames en heer,Het voetbalveld wacht. Mijn zoon (9) kan vandaag zijn eerste kampioenschap bijschrijven.Hij is nerveus. Ik ga even een sport ontbijt voor hem maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Goeie morgen dappere... wat leuk... kan me indenken dat het spannend voor hem is... en voor jou ook wel een beetje natuurlijk. Wens je een leuke wedstrijd toe hoor. Ook een lekker dagje dus Mup... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 spud en kohtje van harte gefeliciteerd en nog heel veel gezonde jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 dappere wat leuk. ik wens jou ook een leuke dag (je zult best wel een beetje trots wezen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 douche is bezet. heb een beetje haast. yvonne wil jij voor mij een boterhammetje met hagelslag maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Moggeh nieuwkomers.Leuk Dappere, hopen dat het kampioenschap hem toch in ieder geval ook maar een patatje oplevert he? Of doen ze dat bij jullie niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 quote: Originally posted by: igordouche is bezet. heb een beetje haast. yvonne wil jij voor mij een boterhammetje met hagelslag maken? Tssss, verwend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Hihi, goeiemorgen Igor, staat al klaar voor je hoor. bij je beker koffie en je glaasje jus. Verslapen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 nee niet echt yvonne. was er om 6 uur uit en kwam erachter dat ik om 8 al weg moet. nog fatsoenlijke kleren uitzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 mupke zo af en toe wil ik ook verwend worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 nou ja af en toe het is wel prettig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Hup hup hup dan Igor.... je hebt nog vier minuten.... Kleertjes al aan? Wegwezen dan meis... , en voorzichtig doen hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Goedemorgen allemaal op deze prachtige morgen voor Spud en Kohtjeen nu ff bijlezen met een kopje thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 goeienmorgen allemaalspud en kohtje:;nu maar even bij lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Goedemorgen morgen :coolAmai ikke zenne moe..das van da uitslapen hé. Hier nog geen zon maar wel leuke plannen Vlieg dadelijk in de opruim.GewoonErik? Waar blijf je nou??Jeeses ik ben moe..Oh...een vanharte supervette dikke gefeliciteerd met jullie 28ste verjaardag Spud en Kohtje!!! (nog altijd niet goed in slingers :confused;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2011 Ik moet er weer vandoor anders kom ik niet rond.Vier dagen heb je gehaald kalkoen maar volgende keer moet je het iets langer trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden