Spring naar bijdragen

vrijdag de dertiende...mei 2011


snoepje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 190
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Awel sowhat, ik ga dat doen, just to be shure :D

Slapen op alco mup ? Ja, in het begin, maar dan halverwege de nacht wakker worden, klam van het zweet, bonkend hart en licht paniek gevoel er bij ?? Bahhhhh, toch maar niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Sowhat

Heeft ze wel kunnen uitleggen waarom het bij haar geknakt is?



Ze noemt een moment vijf maanden geleden toen ik dronken op bed lag, maar ik vermoed dat er meer speelt, mogelijk een ander. En het feit dat ik regelmatig in het verleden niet te genieten ben geweest met alcohol op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
will

Jan, met diepe gevoelens je gelezen gisteren en vandaag, en hoe ik weet wat je doorstaat. Heb sinds kort hetzelfde achter de rug. 15j gehuwd, 2 stiefkids groot gebracht, ondanks mijn volledige gestopt zijn met drinken (toen toch) zijn we gescheiden. De pijn zit nog steeds diep, zij is nu met mijn beste vriend (ben ik nu ook kwijt natuurlijk) en ben door de hel gegaan, en soms nog !!


Vandaag eindelijk nog eens een goede dag, misschien omdat ik al 2 dagen kompleet droog sta (ja wadde, 2 dagen !!) maar als het niet is, dan heeft er toch veel mee te maken. Ik weet niet hoe je er nu voor staat of in welk stadium je nu bent, maar het gaat zwaar worden sowieso. Ik kan moeilijk anders beweren, so beware !!




@ Fleurtje, 't is 1-1 he kwestie bellen
;)



Bedankt voor je reactie, is inderdaad vergelijkbaar, en inderdaad mijn beste vriend was het.
Maar denk nu dat is op de blaren zitten. Bedankt voor je waarschuwing, i will be aware!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik ook Sowhat. Op de gekste tijden slaat de slaap toe. Meestal ergens eind van de middag of begin van de avond. En dan wil ik er niet aan toegeven omdat ik het wil opsparen voor de nacht. :huh: Lukt niet akltijd hoor. Soms ga ik toch even op de bank liggen maar dan spreek ik met mn zoon af dat ie me na een half uurtje wakker moet maken. Anders slaap ik gewoon dor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het moment waarop voor iemand een relatie over is, l;igt meestal al ver voordat hij of zij ook echt weggaat. Dan is er vaak niets meer aan te redden.
Laat je niet gekmaken door het idee dat er misschien een ander is Jan. Die ander is vaak maar een tijdelijke vlucht en meestal ook niet de oorzaak van de breuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Spud

quote:


Originally posted by:
fleurtje


:o







Vie, Cathy, Marjo, Hannah1...who's next??





Fleur je vergeet er nog een paar!
:D
Trees, Cpas, Charlie, Blacky, vlaamsmeisje, wingchun, Anjo, Pippi, Bako, Animal, Har, degenewiezijnnaam beter niet genoemd kan worden (ja aan jou denk ik ook nog
;)
) en zo veel meer waar ik in een impulsieve bui niet aan denk. Dhen, Dar, username....





Denk dat je mijn berichtje verkeerd begreep Spud :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goed voor jezelf blijven zorgen jan
dat helpt wel
en dat van de tijd die heelt
helpt soms wel, maar als je middenin het rouwproces
zit soms ook helemaal niet,
en gelukkig klopt ie wel.
Katten likken hun wonden
om het helen te versnellen
daar kunnen we wel wat van leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...