will Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Hiersé, ons mupke Zal voor morgen dan zijn sowhat, want ik werk tot 7.30 morgenvroeg, en geloof me, dan drink ik niet hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Gaat goed hoor. Nog steeds droogstand hier.Verder een beetje een saaie dag. Die moeten er ook zijn denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Een kus van Will!! Daar wordt de dag al wat minder saai van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Hihi, of ze daar mee opgeleukt werden weet ik niet hoor. Ik kon er wel beter op slapen. Maar dan de volgende dag toch weer balen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Awel sowhat, ik ga dat doen, just to be shure Slapen op alco mup ? Ja, in het begin, maar dan halverwege de nacht wakker worden, klam van het zweet, bonkend hart en licht paniek gevoel er bij ?? Bahhhhh, toch maar niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Nee, dat had ik allemaal niet hoor Will. Gelukkig niet zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Dat vroege wakker worden is vervelend he Sowhat. heb je dan ook dat je 's avonds maar langer opblijft in de hoop toch wat later wakker te worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Ha die mup toch Ik moet gaan vetrekken om a big ship te gaan vastmaken. Kom strakjes nog wel terug. Als jullie moesten weg zijn, hou jullie taai hé, en dat kusje kan je alle dagen krijgen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 quote: Originally posted by: SowhatHeeft ze wel kunnen uitleggen waarom het bij haar geknakt is? Ze noemt een moment vijf maanden geleden toen ik dronken op bed lag, maar ik vermoed dat er meer speelt, mogelijk een ander. En het feit dat ik regelmatig in het verleden niet te genieten ben geweest met alcohol op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 quote: Originally posted by: willJan, met diepe gevoelens je gelezen gisteren en vandaag, en hoe ik weet wat je doorstaat. Heb sinds kort hetzelfde achter de rug. 15j gehuwd, 2 stiefkids groot gebracht, ondanks mijn volledige gestopt zijn met drinken (toen toch) zijn we gescheiden. De pijn zit nog steeds diep, zij is nu met mijn beste vriend (ben ik nu ook kwijt natuurlijk) en ben door de hel gegaan, en soms nog !! Vandaag eindelijk nog eens een goede dag, misschien omdat ik al 2 dagen kompleet droog sta (ja wadde, 2 dagen !!) maar als het niet is, dan heeft er toch veel mee te maken. Ik weet niet hoe je er nu voor staat of in welk stadium je nu bent, maar het gaat zwaar worden sowieso. Ik kan moeilijk anders beweren, so beware !! @ Fleurtje, 't is 1-1 he kwestie bellen Bedankt voor je reactie, is inderdaad vergelijkbaar, en inderdaad mijn beste vriend was het. Maar denk nu dat is op de blaren zitten. Bedankt voor je waarschuwing, i will be aware! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Dat heb ik ook Sowhat. Op de gekste tijden slaat de slaap toe. Meestal ergens eind van de middag of begin van de avond. En dan wil ik er niet aan toegeven omdat ik het wil opsparen voor de nacht. Lukt niet akltijd hoor. Soms ga ik toch even op de bank liggen maar dan spreek ik met mn zoon af dat ie me na een half uurtje wakker moet maken. Anders slaap ik gewoon dor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Het moment waarop voor iemand een relatie over is, l;igt meestal al ver voordat hij of zij ook echt weggaat. Dan is er vaak niets meer aan te redden.Laat je niet gekmaken door het idee dat er misschien een ander is Jan. Die ander is vaak maar een tijdelijke vlucht en meestal ook niet de oorzaak van de breuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 ik kom jullie even weltrusten wensen en dan duik ik m'n bedje in..slaap lekker allemaal en wil. werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Slaap lekker Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 quote: Originally posted by: Spudquote: Originally posted by: fleurtjeVie, Cathy, Marjo, Hannah1...who's next?? Fleur je vergeet er nog een paar! Trees, Cpas, Charlie, Blacky, vlaamsmeisje, wingchun, Anjo, Pippi, Bako, Animal, Har, degenewiezijnnaam beter niet genoemd kan worden (ja aan jou denk ik ook nog ) en zo veel meer waar ik in een impulsieve bui niet aan denk. Dhen, Dar, username.... Denk dat je mijn berichtje verkeerd begreep Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Goedenavond btwInderdaad 1-1 Will . Was ff bij pa op bezoek in ziekenhuis. Daarna wou ik gewoon ff wat stilte . Bezinnen..in balans wippen.Weegschalen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik maak me echt erg ongerust om Gaby..Heeft iemand er misschien iets van gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Ze zal wel terugkomen Fleur. Hoe was het met je pa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Terugkomen is één ding. Zou niet willen dat ze zich zo alleen voelt . Dat is niet goed..Ach best ok met pa denk ik. Moet nog ff zakken allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik kruip maar eens in bed..vandaag nog steeds een woelig hoofd.Slaapzacht allemaal en wees sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Slaap lekker Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 hier een suikerexplosie aan jelly beans, bahalleen de eerste handjes waren echt lekker.klinkt bekend he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 quote: Originally posted by: SowhatJan,bedoel je nou dat ze met je beste vriend gaat? Nee, maar wel dat mogelijk een ander in het spel is. Maar eigenlijk moet ik dat loslaten en helpt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 goed voor jezelf blijven zorgen jandat helpt welen dat van de tijd die heelthelpt soms wel, maar als je middenin het rouwproceszit soms ook helemaal niet,en gelukkig klopt ie wel.Katten likken hun wondenom het helen te versnellendaar kunnen we wel wat van leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden