lady jane Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Vergeet ik helemaal welterusten te zeggenslaap heelt ook:)slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Jan, superknap dat het drooghoud in deze situatie. Petje af. Ik hoop dat je er zelf ook een positief gevoel van krijgt. Dat stoppen dan he.Een paar maanden geleden sprak ik iemand, die was gestopt met roken. En haar vader was net overleden. Ze zij, dit stoppen met roken, dat heb ik tenminste nog in de hand. De rest even niet. Dat vond ik mooi gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 (*&%^&$%^#$#!#$%#%(&^))^&%%^$%^#$^(& :angry:zo dat is eruit, kijken of het werkt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 trusten sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik ben vandaag totaal niet op de hoogte van wat er is gebeurd hierlas wel iets van Jan zijn relatie die over isvervelend Jan en sterkte!Kwam alleen even welterusten zeggen........Ik ga ook maar eens een keer slapen bye bye, zwaai zwaai... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Vergeet ik bijna nog wat....even voor Jane en Jaap een ja je hebt wel eens van die dagen he...ikke wel ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 even wat positieve berichten....voel me goed..gaat goed.men met een goeie din van mij via msn muziek aan het luisteren.....zalig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 men= ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 truste!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Iedereen naar bedje, ik nog lang niet Trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 'k ben m'n bed uit. 'k kan niet slapen. Even een slaapmutsj... Uh, 'k bedoel, een kopje thee drinken en dan weer een poging wagen. G'lukkig is 't weekend en heb 'k geen verdere verplichtingen morgen. Slaap wel, allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 quote: Originally posted by: willAwel sowhat, ik ga dat doen, just to be shure Slapen op alco mup ? Ja, in het begin, maar dan halverwege de nacht wakker worden, klam van het zweet, bonkend hart en licht paniek gevoel er bij ?? Bahhhhh, toch maar niet men is zo anders he?ik had het niet....slapen als een....?hoorde me kind niet eens naar school gaan.nu wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Welterusten allemaal,Borretje weer thuis begreep ik van Blondie, alles goed?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 quote: Originally posted by: SowhatIk slaap ook zo slecht,s'morgens veel te vroeg wakker en om 11 uur sóchtens stort ik weer in. ik ben ook om een 05.45 wakker.ik ga even lezen ( een uurtje) en ik slaap tot ongeveer 10.00 verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Lenie, kijk een beetje uit hé, het is al bijna 5.45, en dan moet je alweer op Nee hoor, grapje. Slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden