lidia Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 O, wat leuk, eindelijk, dat heeft jaaren geduurd.Ik vroeg mij af wie eerder bij wie is wie mij welkom zou heten, Bollie of Jane, Bollie heeft gewonnen. Beiden hartelijk bedankt, vooral de woorden van Jane ontroerden mij, het lijkt net of zij mij ook al kent.@ Bolliemss heb ik het niet goed uitgelegd, maar ik ben juist een heel druk persoon. Ik bedoelde dat ik bij mijn talloze vorige stoppogingen ook altijd liep te ijberen en mijn draai niet kon vinden. Dat lijkt nu anders.@ JaneDie buren zeiden ook wel eens dat ze mij best die fles mee wilde geven, maar dat het niet goed voor me was als ik zoveel dronk./ Tegen de andere buurvrouw heb ik vandaag gezegd dat ik er voorlopig een stop op heb gezet.Gisteren kwam een collegatje even wat vragen en zomaar ineens vertelde ik haar hoe erg het eigenlijk was, dat was de allereerste keer in mijn leven en luchtte vreselijk op. Jullie hebben alkaar, maar ik knoeide maar wat in m'n eentje. Schaamte hè? In het verleden heb ik iemand eens een hint gegeven en die geeft als ik haar zie soms steken onder water over, ook als er anderen bijstaatn. Ik durf daar niets van te zeggen, want wie zich verdedigt, beschuldigt zich, dus praat er maar overheen.Ook de anderen die mij welkom hebben gehetehn, bedanktLidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 oh hje bent er al, welkom hier Lidiaen ja nu hoor jij hier ook bij he.Toch een heel vriendenkluppie erbij waar je niks op hoeft te houden.Niks steken onder water, bah wat laf. Ik zou dr wel een keer wat van zeggen als je je sterk voelt,gewoon simpel van ik hoop dat je mij steunt en nu word ik er onzeker van (of boos:angry:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Een nieuw kippetje in de ren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Jane,Zij is een soort van ex stiefschoonfamilie, dus ik denk dat dat er ook iets mee te maken heeft.Sorry van de typfouten, ik wil te snel en mis wat letters op mij toetsenbord, heb er pretletters op geplakt.Het is wel stil vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Stil? Waar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 denk dat iedereen aan de poets is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Werd effe op het matje geroepen bij mn ouders, die nu naar hun mandje gaan.Maar ben er weer.Welkom Lidia:)Soms is het stil, soms is het net een kippenhok;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 ben nog steeds aan het bijlezenjullie krijgen allemaal de groetjes van gabysmste ze net en ze komt weer gewoon meeschrijvenheerlijk he, ook voor onsen indrukwekkend stuk, die dame heeft niet alleenzelfinzicht, maar ook nog humor en schrijftalent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 janeheb het stukje ook gelezen van gaby en ze kan leuk schrijven,,moet ze wat mee gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Indeed Jane4Super dat ze terugkomt!!Het stuk dat ze schreef ging er vlot in bij mij. Ze schrijft echt héél mooi, zo open en heel herkenbaar.Hoewel sommige stukken best triest zouden moeten zijn moet ik toch af en toe eens grijnzen.De ramen dicht-tapen. Hoe kom je erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 trouwens van kleurstoffen word je niet hyper, tochmaar van de suikers dacht ik, Blondie???? vertel s? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 veranderd ,,,en heb echt niet gedronken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Heb inmiddels een zak chippies open getrokken Jane...dus geen suikers voor mij:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 welke smaak Bondie?Ik verveel me ..ben nog niet moe na al diene rommel dak gegeten heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 cheese-onion:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 ik ook Blondiede 1e naa ruim 2 maandengelukkig zijn ze niet superlekkerinferno, loeihete pepers erinheb al 3 flessen water moeten drinkendeze zak gaat dus niet leegvoor de verandering Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Nou deze gaat op hier hoor Jane...Kan ik morgen alleen niet op kanjer-jacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 nee weet ik Snoepgewoon, waar het van vol isloopt de mond van over, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 waarom niethebben ze geen suiker vrij ijs daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Goedenavond,Leuke avond gehad, en nog, zal jullie daar verder niet mee vermoeien.Fleurtje het is niet gek om op zaterdagavond om 11 uur nog niet moe te zijn, de avond begint pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Pas begonnen? Ben je gek...die jaren zijn voorbij hoor meneer Teveel Je kan niet A zeggen en B laten. Wat voor leuks heb je gedaan? Fleur mijn dag eens op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Jij bent aan het snoebelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Amai Ake, ik kon ff niet volgen. Dacht dat je echt papier aan het scheppen was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 quote: Originally posted by: jane4nee weet ik Snoep gewoon, waar het van vol is loopt de mond van over, toch? hahahaha je kan het ook overdrijven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 oh:ois het uit dan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden