Spring naar bijdragen

Zaterdag

Susana

Aanbevolen berichten

O, wat leuk, eindelijk, dat heeft jaaren geduurd.
Ik vroeg mij af wie eerder bij wie is wie mij welkom zou heten, Bollie of Jane, Bollie heeft gewonnen. Beiden hartelijk bedankt, vooral de woorden van Jane ontroerden mij, het lijkt net of zij mij ook al kent.
@ Bollie
mss heb ik het niet goed uitgelegd, maar ik ben juist een heel druk persoon. Ik bedoelde dat ik bij mijn talloze vorige stoppogingen ook altijd liep te ijberen en mijn draai niet kon vinden. Dat lijkt nu anders.
@ Jane
Die buren zeiden ook wel eens dat ze mij best die fles mee wilde geven, maar dat het niet goed voor me was als ik zoveel dronk./ Tegen de andere buurvrouw heb ik vandaag gezegd dat ik er voorlopig een stop op heb gezet.
Gisteren kwam een collegatje even wat vragen en zomaar ineens vertelde ik haar hoe erg het eigenlijk was, dat was de allereerste keer in mijn leven en luchtte vreselijk op. Jullie hebben alkaar, maar ik knoeide maar wat in m'n eentje. Schaamte hè? In het verleden heb ik iemand eens een hint gegeven en die geeft als ik haar zie soms steken onder water over, ook als er anderen bijstaatn. Ik durf daar niets van te zeggen, want wie zich verdedigt, beschuldigt zich, dus praat er maar overheen.
Ook de anderen die mij welkom hebben gehetehn, bedankt
Lidia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

oh hje bent er al, welkom hier Lidia
en ja nu hoor jij hier ook bij he.
Toch een heel vriendenkluppie erbij waar je niks op hoeft te houden.
Niks steken onder water, bah wat laf. Ik zou dr wel een keer wat van zeggen als je je sterk voelt,
gewoon simpel van ik hoop dat je mij steunt en nu word ik er onzeker van (of boos:angry:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane,
Zij is een soort van ex stiefschoonfamilie, dus ik denk dat dat er ook iets mee te maken heeft.
Sorry van de typfouten, ik wil te snel en mis wat letters op mij toetsenbord, heb er pretletters op geplakt.
Het is wel stil vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Indeed Jane4
Super dat ze terugkomt!!
Het stuk dat ze schreef ging er vlot in bij mij. Ze schrijft echt héél mooi, zo open en heel herkenbaar.
Hoewel sommige stukken best triest zouden moeten zijn moet ik toch af en toe eens grijnzen.
De ramen dicht-tapen. Hoe kom je erbij? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...