Spring naar bijdragen

Donderdag 19 mei

Jean

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Sowhat

Hoi Bolletje.

Een chiwafwaf is wel een klein hondje,maar met een enorm groot ego

Hahahahahaha.

O ja nog ff Borrie een :sun: op haar neus geven.
Ben het helemaal eens met Sowhat. Het is niet alleen jouw verantwoording hoor, net zo goed die van jouw partner. anders wordt de last voor jou wel erg zwaar, terwijl dat niet terecht is.
Vind het trouwens erg knap hoe jij de gevoelens van jouw zoon beschrijft. Dat kan alleen maar als je veel op hem gericht bent en weet wat er in zo'n kereltje omgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag mijn moeder van 85 maar eens eerlijk verteld dat ik vanaf januari niet meer drink.
Ja kind, ik hoorde het wel eens (???) door de telefoon.....
kogel dus maar door de kerk, was bang 1000 goed bedoelde adviezen te krijgen dus daarom ook al die tijd maar uitgesteld.
Reactie viel me reuze mee, vond het erg goed van me en was er blij om.
Evengoed tig goed bedoelde adviezen gekregen maar dan op allerlei andere gebieden.
Moeders.........schatten maar soms....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer goed Bol.
Meestal kom ik hier alleen als het goed gaat. Wanneer ik niet lekker in mn vel zit, dan trek ik me terug. Niet alleen van hier maar ook van mijn omgeving.
Ik moet daar echt een oplossing voor vinden. Isolatie trekt me alleen maar dieper de put in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat heb ik ook Mupke, dat ik me wil isoleren (wat is dat toch?) , ik probeer nu heel bewust toch de deur uit te gaan, maar ik heb zo een vergadering en ik voel me heel niet thuis bij die mensen, was altijd een trigger voor mij om dan te gaan drinken erna... en waarom? ik hoop dat het vanavond beter gaat, voel me toch altijd ''anders'' dan anderen, maar misschien zijn we dat ook wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herken ik Mup. Ikzelf voel me dan altijd veel kwetsbaarder dan normaal. Vaak ook heel onzeker, ja en als ik dat voel, ben ik altijd bang dat iemand anders me meer kan raken dan normaal. Dus trek ik me dan ook graag terug.
Gelukkig heb ik daar de laatste paar jaren veel minder last van.

Gaby. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de contacten op het werk gaat het al veel beter hoor. Maar ik heb mezelf de laatste jaren nogal geisoleerd in het gewone dagelijkse leven zeg maar. Dus daar is niemand meer over. Ik moet mn sociale contacten eigenlijk helemaal weer opbouwen. En ik weet niet zo goed hoe ik dat kan aanpakken.

Gaby, dat vind ik zo sterk van jou. Ik las gisteren bijvoorbeeld dat je gaat sporten. Dat is natuurlijk een hele goeie manier om onder de mensen te komen. Maar ik hou niet van sporten. ik heb al gezocht wat hier dan in mijn buurt wel leuk zou zijn voor mij, maar ik kan niks vinden. Hoe pak ik dat nou aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb echt weinig gedaan vandaag, beetje administratie, zo nog een uurtje werken en dan een vergadering, geen zin in...

ik had net een kip (van de buren) binnen :)
ze wordt steeds brutaler, en het is zo'n leukertje, ik zit nu buiten in de tuin en ze ligt nu naast me tussen de frambozenplanten, vindt ik helemaal gezellig :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken wel mensen die ik graag beter wil leren kennen, maar die zie ik maar sporadisch. In de winkel of op het voetbalveld als zoon een wedstrijd heeft. Maar dan spreek ik ze daar alleen maar, terwijl ik graag meer wil dan alleen dat. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sterk? heel vaak lukt het me niet, maar ik weet dat omdat ik vorige week weer gedronken heb, dat ik nu extra allert moet zijn, anders begint het weer van voor af aan, ik sleep mezelf naar de sportschool, met angst en beven, natuurlijk is er niets aan de hand, maar het is dat gevoel, vroeger dacht ik altijd dat ''men'' op zijn/haar gevoel moest vertrouwen, nu weet ik dat dat niet zo is, je (i.i.g mijn) gevoel kan me flin bedriegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tsja het schijnt dat mensen elkaar uitnodigen voor het eten,avondje uit enzo... maar ik ben daar ook niet bekend mee, zit dus vaak alleen, durf ook niet goed mensen te vragen, denk altijd, wie zit er nu op mij te wachten, dus ook niet aardig van mij, vraag niemand terug :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Gaby

tsja het schijnt dat mensen elkaar uitnodigen voor het eten,avondje uit enzo... maar ik ben daar ook niet bekend mee, zit dus vaak alleen, durf ook niet goed mensen te vragen, denk altijd, wie zit er nu op mij te wachten, dus ook niet aardig van mij, vraag niemand terug :$

Tja, dat heb ik dus ook. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mup. een van mijn beste vriendinnen heb ik gewoon een keer uitgenodigd voor een bakkie. Ik zag ze zo vaak met boodschappen doen. heb gewoon gezegd "Joh kom eens een keer een bakkie doen, lijkt me gezellig."Bleek naderhand dat ze 100 mtr. bij mij vandaan woont.
Ja je moet de stoute schoenen aantrekken. Meestal ben ik gewoon bang om afgewezen te worden, maar dat blijkt altijd anders uit te pakken.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wwet het Bol. Het is mijn onzekerheid.
Ik werd als kind (door mijn ouders) al afgewezen. Ik was raar, anders, dwars. Heel pijnlijk was dat. En dat is het nog steeds. Ik heb mezelf al vroeg aangeleerd alles maar alleen te doen. En tot nu toe is elke keer dat ik probeerde het samen te doen mislukt.
Boodschappen van vroeger werken lang door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...