Spring naar bijdragen

1e dag refusal....


fofies

Aanbevolen berichten

Vandaag de eerste dag zonder alco. Ik ben een 55 plusser die met periodes flink inneemt. Maakt niet uit wat ik drink. Ben al 30 jaar bezig met stoppen, heb therapieen gevolgd.

Een of twee glazen is niet mogelijk, ergens in mijn brein gaat een knop om. Meer meer meer totdat het "licht" uit gaat. Heb al heel wat blessures gehad door valpartijen.

Ik wil een leven zonde een druppel alco. Slik nu vanaf vandaag refusal..

Ik vind ht fijn om ervaringen uit wisselen en sukses verhalen te lezen

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom welkom,

In Thema's rondom alcohol is een topic over Refusals misschien heb je daar wat aan.

De meeste huizen in het Dagdraadje, dus als je even wilt babbelen kun je ons daar vinden.

Ik heb geen ervaringen met refusals en kan je daar dus ook geen "wijsheden" over geven.

Heel heel veel succes, kracht en doorzettingsvermogen met ADB zijn. Je gelooft het nu misschien nog niet maar je kan het ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Fofies,

Ook van mij welkom hier. Je bent al 30 jaar bezig en hebt al veel therapie e.d. gevolgd. Wat dat betreft zal ik dus weinig voor je kunnen betekenen. De dagdraad, ditjes en datjes, is onze virtuele huiskamer. Er zijn daar vrijwel altijd mensen te vinden en als je een vraag hebt, het moeilijk hebt, of een trekmoment, dan kan je daar om reactie vragen. Lezen ze de eerste keer over je heen, dan SCHRIJF JE GEWOON IN HOOFDLETTERS!

Ik wens je veel succes en doorzettingsvermogen. We weten allemaal hoe het is, dus kom gewoon met je verhaal. Mocht je struikelen, dan is het belangrijkste dat je het morgen weer opnieuw probeert!

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Welkom Fofies,

misschien wel een beetje laat. maar toch.

Ik las dat je uit zeeland komt, dan kunnen we elkaar de hand schudden.

Ben ik niet alleen hier. haha

ikhoop dat je hier veel steun zult vinden, en je mag me altijd pb en hoor als je wilt.

groetjes en succes met het ADB te worden

veel liefs Jootje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...