Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 tijd voor koffie alhier...............latersssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 vanmorgen is de nazorg van GGZ geweest,achteraf ben ik er toch erg blij mee.Een ontzettend leuk mens waar ik ook echt iets aan heb.We hebben voor vlgd week een weekschema gemaakt,dit omdat ik anders veel te veel doe op één dag.Het wordt nog lastig om mezelf daar aan te houden,zien of het lukt.Ook heb ik van haar veel tips gekregen hoe ik mijn sociale levenweer wat kan uitbreiden.Eng aan de éne kant, aan de andere kant wel fijn als iemand zo met je meedenkt.Het jammere is alleen dat veel activiteiten in de komende 2 maanden stopppeni.vm. met de zomer.Maar goed de plannen zijn er dus dat is alweer een stap voorwaarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 zo ,na een onrustige dag, nu weer wat rustiger, zit heerlijk in mijn tuin nu met m'n katten, maar moet straks nog even werken, eigenlijk geen zin in, omdat het zo'n rottijd is, maar brengt wel weer geld in het laatje, en nu mijn nieuwe hobby,mijn tuin is geworden kan ik dat goed gebruiken, jeetje wat is alles duur en zeker nu ik haasje heb gelezen, een jacuzzi in de tuin wil ik ook wat raad je me aan haasje?verder wil ik je nog even welkom heten Haasje in de strijd tegen de alcohol, ik ben zelf ook nog volop aan het strijden,forum helpt mij goed, vandaag geen moeite gelukkig, gister heel erg, en vanavond na het werk nog even naar een vriendin die een ''borrel'' geeft,nu ja voor mij dan een watertje ;)en morgenochtend vroeg komt er een familielid schuren bij me, heerlijk, dan hoef ik enkel te verven, ook niet mijn hobby, maar dan knapt het wel weer op dus morgen ook gevuld, dus dan zou het moeten lukken, oh ja :light: zal m'n refu maar eens gaan slikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 i.i.g ''ouder'' dan ik Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 zo refu zit erin!nu werken, fijne avond allen!Haasje, succes! en alle anderen die het zwaar hebben ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Klinkt als een dag met een gouden randje Jopie, mooiHee die Bor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 ha.. dan wordt er toch nog iemand blij van mij:DGrapjeHet gaat goed Bor,Net lekker mn huis gedaan en mn administratie....Dat was hoognodig zakmaarzegge.Ben net voor de aanmaningen uit, door vergeten rekeningen.Dusss ik mag nog ff blijven stoken vd Nuon denk ik...En ik heb heeeeel veeeeel zin in dit weekend,Lekker genieten vh mooie weer!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Haha jaaa het waren er echt veel he...En ze waren allemaal super oprecht.Geweldig dat je dat nog weet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Met drinken gaat het zoals het gaat.Ik heb de boel goed onder controle nog steeds.Tot op de dag van vandaag ben ik blij dat ik adb gevolgd heb, dat kan ik je wel zeggen.Ik heb je gelezen vd week en je lijkt erg op mij wat eten betreftWat jou drinken is, is mijn eten.Ik zou willen dat ik daar ook controle op kon houden.Toch is het niet zo raar, want als ik lees wat er hier allemaal gegeten wordtom de drank te vergeten...Gekkehuis... dat we moeten eten of drinken om, iets te dempen of om ons het recht op beloning te geven.Het blijft een bijzondere materie dat verslavingsgedrag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Ik dacht dat je de kaarten daar verstopteomdat je niet wou dat ze daar zouden zien, dat je connecties had met adb??Tenminste, zo had ik het begrepen toen je wegging.Anyway Inmiddels ben jij zeer zeker een oud-gediendeIn mijn carriere heb ik behalve jou, nog niemand met een eigen draad meegemaakt vanmaar liefst 20!! bladzijdes lang...Ik zal wat met alle andere frummers duimen voor je gedraaid hebben:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Toch niet van je stoel gevallen he borrievd schrik?? Je zal wel druk zijn.Ik ga dr ook weer van tussen.Maak er een mooi weekend vanGroetjes voor jou envoor iedereen, die dit leest.Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Daarvoor kom ik terug.Dan ben ik helemaal abuis zeker Borrie.Het staat me zomaar in mn gedachte, vreemd hoe dat daar gekomen is dan.Zal ik het weghalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Nou zeg de server doet een beetje raar.Laat maar weten hoor Bor, want dan haal ik het alsnog weg.Mocht ik wegvallen, dan komt t door deze site.Ik plop er steeds uit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Dag Witte. Fijn weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Jij ook een heel fijn weekend MuppieEn hopelijk met een zondag, die lekker snel om is;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Jaja. Ik zeg niks meer tegen je nu, want zo raak je hier nooit weg. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Ik kan er niks aan doen Bor, maar ik heb toch ff gezocht.Misschien heb je er daar geen geheim enz van gemaakt,maar voor je opname was je het wel echt van plan..sorry, dat ik gezocht heb, maar ik word kriegelig als het erop lijktdat ik zomaar iets verzonnen zou hebben...Het is een tijd geleden en eigenlijk doet het er ook niet zoveel toe...toen was toen en nu is nu.En van nu moeten we het hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Nou blijf ik nog wel ff hangen:DNet leek het erop dat er niemand was.Alhoewel ik wel heb afgespoken met mezelf om op tijd mn bed in te gaanhmmm het zal de zuigkracht van het forum wel zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Neee ik doe het toch niet.Ik wil morgen op tijd opstaan.Misschien ben ik dan ook is op tijd voor een ontbijtje van Yvonne.Niks meer zeggen nu hoor Mup;)Ik ga er echt vandoor.Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 ff kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Oeffff ik ben zo oud ni als borreke . Jong kaasje moi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 quote: Originally posted by: womanquote: Originally posted by: fleurtjeIk wist het hé!!! . Woman moet ge in de mot houden anders gaat ze met de beste stukken lopen.. Nondeju!! Goedemorgen *ie=ze Zie ze grijnzen . Da gaaaaaaaaaaat zomaar ni hé!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Stilletjes...sjttt...WAKKER WORDEN!!...sjjjjjttee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Ik ga echt geen zes op een rij doen Slaapwel kippetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2011 Jij ook slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden