Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 mei 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

Er is een draadje over Haasje (klinkt beter ;)). Maar misschien dat er hier zijn die er ook wat meer van weten. Ik heb het zelf nooit gebruikt maar Liefje die hier vroeger kwam was daar héél sterk in. Ik denk dat ze gewoon elke dag de wekker een beetje later zette. Dus ze mocht van zichzelf elke dag maar pas een beetje later iets drinken. Op die manier bouwde ze na een tijdje enorm veel af.
Maar weet niet goed hoe het exact werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 237
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb in het begin ook veel aan de wekker gehad haasje,
eerst een kwartier,toen een half uur,een uur en o steeds langer!

Elk kwartiertje langer was een kleine overwinning en kijk nu..........meer dan half jaar droog!

Elk begin is een stap in de goede richting!

Succes wijfie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat al een paar dagen sportieve Ya :D

Oh Haasje, las net zelf ook eens door het keukenwekkerdraadje maar de manier waarop ik het bedoelde staat er eigenlijk niet in. Het gaat niet echt over minderen maar meer over trekmomenten te baas gaan.
Spijtig dat Liefje hier niet meer komt, ze deed dat echt goed.
Ik weet ook niet meer zo goed hoe ze het deed. Ik weet wel dat ze de wekker elke dag een klein beetje meer vooruit zette maar weet niet goed meer hoeveel ze van zichzelf mocht drinken dan. Ik denk een slokje ofzo..weet het niet meer. In ieder geval..ze dronk ook een hele boel en na een tijdje zat ze op een derde minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb mijn mobiel ingesteld. Over 10 minuten gaat ie af. Ga het gewoon proberen of het voor mij werkt. Mag van mezelf vandaag maximaal 10 glazen drinken en dan probeer ik dit morgen ook te halveren. Weet alleen niet of het slecht is om van zoveel ineens te halveren. Het trillen is zo'n rot gevoel en kan me moeilijk concentreren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik persoonlijk zou het rustig aan doen Haasje. Je dronk echt héél veel en op een paar dagen steekt het ook niet. Als je de lat te hoog legt is het misschien niet haalbaar en ben je alleen maar teleurgesteld. Ik zou denk ik als ik een keuze heb gemaakt over het aantal ook mijn dag daar naar indelen zodat je gespreid over de dag gaat drinken. Dus tien glazen, gedeeld over zoveel uren, is één glas per zoveel tijd. Nu ja zo zou ik het dan doen. Je kan ook gewoon per dag een glas minderen. Denk dat je wat moet aanvoelen wat je aankan. Ook fysiek..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
niwi

ik denk dat je weer al te veel met het drinken zelf bezig bent, angsthaas...


omdat je weeral twijfelt om al zoveel te minderen...


goeiemorgen trouwens frummers..
:)




Zoveel minderen is ook niet altijd verstandig bij zulke grote hoeveelheden kippetje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...