Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Sommige wel natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Fleur, lach me ne kriek om jou!En ik zou een pittige kleur nemen voordrie van die muren en een mooie schildering op de vierde.Kun je zelf of laten doen, Bol wil vast wel een keer die kanten uit komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 quote: Originally posted by: MupkeSommige wel natuurlijk. Denk dat het toch maar de laatste keer wordt dat ie komt slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 13? juist!!èn èn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Je zou er ook eens met je dochter over kunnen praten. Vanavond niet meer hoor. Ander keertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ik dacht aan één muur allemaal vogelhuisjes te hangen. Zo van die goedkope houten, allemaal in een ander kleurtje maar de muren redelijk sober te houden. Alleen vind ik grijs zo grijs. Rood is dan weer te rood. Zou zwart op één muur staan? Te donker misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Zwart is te donker. Dat vogelhuisjes-idee is leuk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 appeltjesgroen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 quote: Originally posted by: MupkeJe zou er ook eens met je dochter over kunnen praten. Vanavond niet meer hoor. Ander keertje. Ik wil veel doen maar ga het echt niet over erecties met dochterlief hebben hoor . Vorige keer wou ze een tampon inbrengen en kwam me vragen hoe ze dat moest doen.Ik heb haar gezegd dat ze het doosje moest lezen en het anders aan de juf moest vragen Nee niet waar . Ik heb wel gezegd dat ze het doosje moest lezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 ik zag gisteren bij een vriendin die 2 witteraamwerken aan de muur had, van die grote witte bogen en daar zaten in hetmidden ook bij elk een wit vogelhuisje voorvond dat heel apart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 :D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 quote: Originally posted by: jane4appeltjesgroen? granny smith groen? Of jonagold groen?Hmm groen...kweet het niet.drie in dezelfde kleur en één in een andere..denk ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Oh sorry Jane. ik lachte niet om jou (en ook niet om je vriendin). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 quote: Originally posted by: jane4ik zag gisteren bij een vriendin die 2 witte raamwerken aan de muur had, van die grote witte bogen en daar zaten in het midden ook bij elk een wit vogelhuisje voor vond dat heel apart. Ik wil misschien ook wel een kader in de tuin.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 geeft niet Mupik zie je graag lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Fleur is een felle kleur groenmisschien noemen ze het in belgie anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 quote: Originally posted by: MupkeOh sorry Jane. ik lachte niet om jou (en ook niet om je vriendin). Ze was mij aan het uitlachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Wat moet ik me voorstellen bij een kader in de tuin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 De kader van een schilderij..ik heb hier nog een heel mooi kader liggen maar misschien is die niet groot genoeg. Vind ik best mooi zo een leeg kader op de muur. Misschien wordt het dan wel iets teveel met die vogelkastjes. Dus waarschijnlijk het één of het ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 een raamwerk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeZe was mij aan het uitlachen Nee, zeker niet uitlachen. De manier waarop je schrijft werkte even heel erg op mn lachspieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 quote: Originally posted by: jane4een raamwerk? Is dat niet de kader van een raam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: fleurtjeZe was mij aan het uitlachen Nee, zeker niet uitlachen. De manier waarop je schrijft werkte even heel erg op mn lachspieren. Wacht maar tot je kerel (zoon) met een erectie naar beneden komt en vraagt hoe dat juist komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Goedenavond....13 bladzijdes zie iknog heel wat leeswerk te gaan voor mijhad wel begrepen dat het niet met iedereen even goed is gegaanhopelijk morgen de draad weer oppikken voor hun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 ja mupkom je dat dan ff delen hier?kunnen wij je ook eens toelachen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden