blondie6173 Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ik ook niet meer Jane, Ga hier loslaten en ongekunstelde teevee kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Borretje is niet meer op het forum, ik hoop dat ze morgen de draad weer oppakt en weer op het forum komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Duik ook maar achter de t.v. wordt me een beetje teveel:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 jacuzzi lijkt me heerlijk Jane, las dat angsthaasje er 1 heeft, maart ik zoek nog sponsoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Aicha sterkte meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 moest inene denken aan wat ik lang geleden eens hoorde;"Hou alsjeblieft van mij, want ik kan het niet van mezelf" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Evening Iedereen gaan lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Nee, ik kom net binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Onze Mups se Nog in de tuin gewerkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Hoelang sta jij eigenlijk al 'droog'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Jazeker. Ik ben kuilen aan het graven. Vraag me niet waarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 :D Zotteke!! Kuilen...hmm...kan je inzitten natuurlijk...of voedselrestjes inkiepen...of...jeeses wie graaft er nu zomaar kuilen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ik ben geen dagenteller. 6 weken en een beetje dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ben wel ingelogd, maar heb niet veel bijgedragen ben ik bang :$En kom eigenlijk nu alleen even vertellen dat ik mijn bedje in duik... Voor iedereen die het nodig heeft heel veel sterkte... En uiteraard wens ik iedereen heeeeeel errug welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Volgens mij hou jij niet van slingers dan .Ik ben aan het wachten op mijn drie maanden enkel en alleen daarom . Klinkt beetje triest, is het ook but I don't care zes weken....dat verdient een superlange slinger!! Alleen kan ik geen slingers maken dus...nen dikke voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Slaapzacht vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Lekker slapen Vonn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Slaapkoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Dank voor de support Fleur. Maar ik wankel al wat hoor. Is dit wel wat ik wil? Ben er nog niet uit.Hoe is het met de lovebirds bij jou? ik heb net mn zoon wakker gemaakt. Dat was niet de bedoeling. Hij ligt vreselijk te hoesten, zwaar verkouden. Dus ik bracht hem een flesje water. Bleek dat hij al lag te slapen. Oeps en sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ik heb een vraag voor de creatievelingen onder ons. Ik heb vier tuinmuren in betonnen platen. Ze staan in het geel nu (not my choice) en ik wil ze dus in een andere kleur.Maar voor welke kleur zou ik gaan? Het mag niet te zijn maar moet wel apart zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Rood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 quote: Originally posted by: MupkeDank voor de support Fleur. Maar ik wankel al wat hoor. Is dit wel wat ik wil? Ben er nog niet uit. Hoe is het met de lovebirds bij jou? ik heb net mn zoon wakker gemaakt. Dat was niet de bedoeling. Hij ligt vreselijk te hoesten, zwaar verkouden. Dus ik bracht hem een flesje water. Bleek dat hij al lag te slapen. Oeps en sorry. Dat hoort erbij Mups. Ik wankel al zowat heel die tijd maar dat is alleen omdat ik nog niet stevig op de benen sta . Waarom zou je willen drinken? Dat is de belangrijkste vraag..De reden waarom de meesten drinken is voor de roes en op zich is dat niet eens slecht. Iedereen heeft wel eens het recht om in die roes te zitten en zich te ontspannen maar als dat de enigste reden is, klopt het niet..Die zitten in de zetel . Dacht dat ik er vanaf was...neeee komen ze me terug latigvallen Dadelijk in hun bed kieperen se.Diene jongen zal toch al geen erectie hebben hé, zo 'smorgens? :shocked; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeDiene jongen zal toch al geen erectie hebben hé, zo 'smorgens? :shocked; Of 's avonds. hoe oud is ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Hij wordt er dertien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Dertien. Nee, dan niet. Toch, toch????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden