fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ik vind het gevaarlijk lidia, stellen dat iets niet waar is. Pijnlijk vooral voor de persoon in kwestie..Tevens is dat een beetje buiten de kwestie. Zou hetzelfde zijn moest ik hier en nu twijfelen aan jouw verhaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Je leest al jaren mee Lidia..vind ik op zich geen probleem maar het is voor mij vreemd dat ik je nooit gelezen heb en je daardoor niet ken. Het maakt me ongemakkelijk dat je het reilen en zeilen kent, mensen beschrijft vanuit je mee volgen op het forum en het regelmatig aanhaalt. En dat is niet kwaad bedoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Iedereen weet dat Fleur beetje autistisch is op dat vlak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 @ ARToen jij hier een paar weken? geleden even binnenkwam, vroeg ik mij af of het wel goed met je ging, je was al zolang niet geweest. En ja, een paar dagen geleden bleek dat idd het geval te zijn. Je beloofde de vlg dag weer te komen, maar ik heb je niet gezien.Dit is niets voor jou, je kwam altijd trouw iedere morgen en avond even kort groeten. Ik herinner me nog heel goed dat je voor het eerst kwam, je dronk toen een fles vermout en rookte 60 sigaretten per dag. Ik vroeg me af hoe je daar de gelegenheid voor had, want je was altijd aan het werk en hielp ook Will nog met van alles.Dat je van de ene dag op de andere zou stoppen, geloofde ik niet, maar jij deed het!!! Met je yoghurt en gemberthee. Ik vond dat zooo knap. Je ging stug door, ook als je het moeilijk had.Toen pakte je het roken aan, dat lukte niet helemaal, maar 10 sig. p/dag of 60, dat is toch een prestatie van formaat.Dus beste Albert, kom weer hier, begin je gewoon opnieuw, als iemand het kan, ben jij het wel.Ik verwacht je.Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ach Niwi, dat kun je toch wel van je statiegeld betalen ?;)Ga hier aan de slag...Vanavond komen mn ouders voor de BBQ en ga ik ze vertellen dat ik uit voorzorg met Refu ben gestart.Zal wel even schrikken worden voor ze aangezien ik altijd en eeuwig maar riep dat het zo goed ging en het zelden met ze gehad heb over de ongelooflijke trek van afgelopen tijd.Merk nu al dat de refu mij rust geeft. Ik hoef niet meer in discussie te gaan met het stemmetje van de verslaving.Ik kan namelijk niet drinken, anders word ik doodziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 sjjjjjjjjjjtttttttttttttttttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Blondje Goe bezig meid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 @ FleurtjeIk begrijp je helemaal, had wel zo'n reactie verwacht, is prima. Je zou bij wie is wie kunnen kijken.Ik had ook mijn twijfels of ik dit wel zou schrijven, maar zag dat jullie erg geschrokken waren en besloot daarom er toch enige nuance in aan te brengen. Ik weet niet of je exfeestbeest helemaal gelezen hebt,maar ik kreeg gaandeweg het gevoel van dit kan niet waar zijn, niet bij een enkele persoon.Ik hoop dat je me nog leert kennen, maar ik heb geen laptop en mijn computer staat boven en ik moet vaak al zoveel schrijven en regelen in mijn idealistische baantje als organisatiesecretaris, dat ik soms de energie niet heb om hier veel te schrijven. 's Avonds laat, als ik hier lees, zijn de meesten al naar bed. Wees ervan verzekerd dat ik altijd met jullie meeleef, in goede en kwade dagen.Gelukkig kan ik nu reageren. Het was voor mij een hele grote drempel om me aan te melden, ben blij die grote stap genomen te hebben.Een fijne zonnige dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Lidia, ik vind het ook niet fijn wat je doet,wat mensen toen schrijven hoort bij de aanwezigen van toen.Als je ze wilt steunen, liever per pb.Ik zou het niet prettig vinden dingen van 1 1/2 jaar hier terug te lezen.Idem over Ex.f. het maakt veel los als mensen terug gaan lezen en zichmachteloos gaan voelen. het blijft virtueel hier, dus in het hier en nu schrijven is al heel wat.Ik vul een beetje in dat je een soort van inhaalslag aan het maken bent en je lijkt me heel betrokken,misschien je postings gewoon over jezelf blijven vertellen? dan leren wij ook kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Blondie, misschien hebben ze wel begrepen waarom je soms logeert?Of vertelde je iets anders? Ouders snappen en voelen veel hoor, moeders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loontje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Congrats Niwi Allemaal een fijne dag vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Goeiemorgen allemaal.Zeker te laat voor ontbijt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ha Witje, ik heb verse scones voor mijn gasten en dochterhartig met kaas, of zoet met appel/kaneel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Bste lidia,ik heb je gelezen bij wie ie wie, ook dat je al jaren meeleest zonder te hebben gereageerd.Dat is een ieders goed recht, waar ik mij niet echt fijn bij voel is dat je reageert oppostings van lang geleden en dan ook nogal persoonlijk.Van mij staan het uit het verleden ook genoeg postings, maar dat is geweest.Ik zou het niet fijn vinden daar nu nog aan herinnerd te worden en zeker niet en plein plubliek.En mocht je daar de behoefte toe voelen, dan graag per PB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ik heb het hele verhaal niet gelezen en dat hoeft ook niet. Ik denk dat het schrikken nu juist een positief iets was. We staan te weinig stil bij wat alcohol met ons lichaam kan doen. Temeer omdat we daar nauwelijks worden mee geconfronteerd. Het verhaal an sich hoeft daarom niet in twijfel getrokken of genuanceerd te worden als het iets positiefs teweegbrengt? Nu ja, maakt ook niet uit . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ik ben lui*schopt zichzelf onder de kont* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIk ben lui *schopt zichzelf onder de kont* dan moet je wel hele grote voeten hebben hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Sorry dat het even duurde, moest W uitzwaaien, die is met een vriendin de stad in.Het gaat hier prima Fleur, ik heb mijn blauwe knoop ingeruild voor een gewone.Heb eigenlijk geen moeite de afspraken met mezelf na te komen.W was laatst een dagje winkelen met vriendinnen en bracht voor mij een flesje Cointreau mee, zij is dus blijkbaar ook tevreden met de huidige situatie.En jij nog steeds helemaal droog??Je zit in elk geval goed in je vel maak ik uit je postings op, houden zo Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 In de ochtend ga ik graag voor zoet Jane,dus die met appel en kaneel dan maar:DIk heb trouwens geen idee wat een scone is, zal wel iets Engels zijn??Maar ik ga dr vanuit dat jij hele lekkere dingen bakt...Niwi:musicnote::musicnote:Van harte Gefeliciteerd met je verjaardag en vanavond gaat het vast heel leuk worden.Ik heb er een aantal gesproken die pas in Nederland een concert hebben gezien en ze vondenhet allemaal fantastisch. Dus geniet er lekker van.Enne hou het droog he:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 O.K. Ik begrijp het wel, zou dat ook niet zomaar gedaan hebben, kwam alleen doordat het ter sprake kwam. Ja had niet aan de mogelijkheid van PB gedacht. Zal het onthouden. En ja, ik voel me betrokken, want we hebben toch allemaal iets gemeen en vaak meer dan op het eerste gezicht te zien is.Ik kan moeilijk mijn levensverhaal gaan vertellen, dat zou een boek worden, maar er komen, n.a.v. discussies hier vanzelf wel dingen naar voren. Een ding kan ik jullie verzekeren, ik probeer zo eerlijk mogelijk over mijzelf te zijn, ook als het pijnlijke dingen zijn.Nu ga ik aan de gang, zodat ik niet als er plotseling gasten komen als een kip zonder kop in de rondte moet rennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Een blauwe knop voor een gewone? Ik was er sowieso van overtuigd dat je het kon Teveel. Het hoeft ook niet moeilijk te zijn als je jezelf goed genoeg kent en over aardig wat controle beschikt. Cointreau? Bah! Dronk mijn pa vroeger ook altijd (met mate ). Vies spul. Wat voor afspraken heb je gemaakt met jezelf?Ja zo droog als een droog iets hé..Niet dat ik daar persé trots op ben. Ik heb niet persé een richting. Hoe het nu gaat is ok. Hoe het morgen gaat weet niemand. Soms denk ik wel eens aan iets lekkers alleen vind ik het niet zo lekker in eerste instantie dus vraag ik mezelf af waarom ik het dan wil. Nu ja..Zeg nooit nooit toch? Ik zou een perfecte minderaar kunnen zijn ongeacht de meningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ik moet er spijtig genoeg eens vandoor .Dochter zeurt aan mijn hoofd..heeft ze van haar paHoop je later nog te lezen Teveel Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 ExFeestbeest heeft zijn verhaal hier geschreven toen ik net op het forum was.Ik heb nooit aan het waarheidsgehalte getwijfeld.Wel ben ik me toen helemaal rot geschrokken van wat er met hem gebeurt is.Zijn verhaal was een hele grote stimulans voor om mijn drankgebruik onder controle te krijgen.Ik denk dat zijn relaas een grote steun kan zijn voor mensen die hun drankgebruik willen aanpakken.Hard maken kan ik het niet niet maar ik weet zeker dat ExFeestbeest alleen maar blij is als zijn verhaal nog gelezen wordt en voorkomt dat mensen in dezelfde ellende als hij terecht komen.Mocht je hier nog lezen ExFeestbeest: nogmaals bedankt en het allerbeste,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Met mezelf en met W Fleurtje.Nooit meer bezopen en niet dagelijks drinken.Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden