Spring naar bijdragen

Zaterdag 21-05-2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

fleur als je een beetje goed contact hebt met de buurvrouw kun je dat zeker vragen.
en gaby is de tuinman er al en anders gewoon bellen misschien heeft hij zich wel verslapen en baalt hij straks ook omdat hij de belofte niet nagekomen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken de buurvrouw eigenlijk niet..heb ze nog nooit gezien. Het is wel een ouder koppel.
Kijk daar voel ik me nu weer te beschaamd voor.
Zo gooit er ook iemand op tijd en stond brood in mijn tuin. Waarschijnlijk voor de schildpad maar die stomme duiven komen er op af en doen hun behoefte op mijn stoelen. Daar kan ik dus echt kwaad om worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

De titel van deze discussie is goed gekozen "Prachtige dag"

Het is hier ook schitterend weer en het wordt zeker en vast een prachtdag, voel me helemaal prima, we wonen in een geweldig stukje wereld, leven is geweldig!

En ik weet zeker dat Angsthaasje het gaat redden :heart:

Fijne dag allemaal,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Teveel

Nee Fleurtje, dat ben ik echt heel zelden.


Melig waarschijnlijk, een flauwe plezante zeg maar.


Sorry als het erg vervelend was


:heart::present:




Nee hoor, het was niet vervelend :D. Ik kon gewoon niet zo goed volgen
Hoe staat ie daar?

Nee daar doe ik niet aan mee Igor. Ik drink sowieso al geen koffie en hoe zeg je dat weer in het spaans...mijn huis, jouw huis (vertaling). Nu bij mij is het mijn huis, mijn huis :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doemme hé!!! :devil::D

Na een tijdje zou het wel mogen snoepje. Ik lijk misschien redelijk extravert maar ben het niet echt. Ik voel me ongemakkelijk bij mensen die ik niet ken. Ik geef mezelf dan wel een houding maar die is niet au naturel. Vandaar ergens mijn ondertiteling :D. Wie o wie is Fleur...Wie o wie zijn jullie? jieeeeeeeehaaaaaaa!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Noeki13 en Angsthaasje
Gisteren voor ik naar bed ging heb ik de hele draad doorgelezen, zoals gewoonlijk.
Ik zag de discussie over Exfeestbeest. Hij was hier vorig jaar, niet dit jaar. Er moet mij iets van het hart.
Heb toen, net als jullie met afschuw zijn postings gelezen, hij waarschuwde ons voor de gevolgen van overmatig alcoholgebruik. Maar later had ik daar zo mijn twijfels bij. Volgens mij kon iemand van die leeftijd er niet zo slecht aan toe zijn, hij mankeerde veel te veel. Plotseling was hij weg, nooit meer wat gehoord. Mijn conclusie is dat het niet waar was, het leek net of hij deze ziekten ergens bij elkaar gesprokkeld/gelezen had.
Heb daardoor wel gedroomd van een man, die reddeloos verloren was,lag in een vieze kamer met alleen 1 stoel. Zijn vriendin had alles meegenomen. De man was zo mager dat ik hem kon optillen en op een matras leggen. Hij dronk uit een jeneverfles, waar nog een derde in zat en strekte zijn hand ernaar uit. Ik gaf hem de fles en wilde zelf ook een slok nemen, maar bedacht dat ik dat later zou doen, als ik zijn kamer wat in orde had gebracht. Gelukkig was toen de trek weer over en dronk ik niets.
Er wordt hier wel vaker gedroomd over drinken.
Ik had gasten en moest vroeg op (voor mij als nachtmens), gevolg dat ik na 4 uur slapen niet meer in slaap kon komen. Toch voel ik me nu beter dan wanneer ik met een fles wijn op wel als een blok slaap.
Het is vaak de angstdat we niet kunnen slapen, waardoor dat dan ook gebeurd. Sinds ik, na het stoppen, wonderlijk genoeg wel goed slaap, met tussenposen weliswaar, ga ik vol vertrouwen naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...