Spring naar bijdragen

Zaterdag 28-05-2011

Susana

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag allemaal,
Log maar even in, want de SRV man komt zo langs en over een uur gaan de winkels dicht. Weer een wekend safe.

Wat betreft de kamerverhuur, er was een mailtje van de moeder, waarin ze me bedankte voor mijn openheid en nog eens uitlegde waarom haar zoon in dit dorp een kamer zoekt. Dat is nu juist mijn vrees, omdat hij hier vrienden heeft die mijn vriendin "witte petjes" noemt.
Zij vroeg wel of ik wilde heroverwegen als het helemaal niet lukt. Moet dat nog even laten bezinken.
Bedankt voor jullie advies.

Lenie
Ben blij dat het beter gaat met je hond, hopenlijk blijft dat zo.

Heb jullie goede voorbeeld gevolgd en ben eens dingen gaan schoonmaken waar je normaal niet zo bij stilstaat. Ik had een nieuw Thais meisje, maar ze spreekt geen Ned. en bijna geen Engels. Bovendien ziet ze niet wat er moet gebeuren en ik kan het ook niet uitleggen.
Heb tegen haar vriend gezegd dat hij maar moet bellen als ze weer wil komen. Dat is 3 wkn. geleden en ik vind het best. Omdat iemand het leuk vindt om mijn tuin bij te houden, heb ik meer energie over om in huis wat te doen. Wat toeristen betreft is het erg stil, zodoende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang we t met zn alle doen, komt t helemaal goed Lenie.

Dus die gouden broek is goed hoor Albertina.
Gewoon aandoen, ik heb foto's gezien vd Toppers en
jij gaat met die broek echt niet opvallen hoor..
Het is de chemie zingen ze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jane
Weer problemen met het zenden van een PB aan jou. Heb hem nu met veel kunst en vliegwerk in mijn eigen documenten geplakt (ben een beginnende plakker), zodat ik hem later mss kan sturen.
Jouw plakwerk is wel aangekomen.
Mijn vraag was of je mij een antwoord wilde zenden door op "antwoord"te klikken. Kijken wat er dan gebeurd.
Ben nu even weg, een vriendin die ik bijna nooit zie, belde of het uitkwam dat ze langs komt. Leuk! Je contacten onderhouden is heel belangrijk.
Bedankt nog trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...