Spring naar bijdragen

Maandag 30 mei 2011

Gast Fibo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 125
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha die isa. Fijn dat je weer aangeklopt hebt meid.:)

Middag Hannah.

Als ik geen refu zou slikken zou ik proberen om geen alcohol in huis te halen omdat ik weet dat, als ik een keuze gemaakt heb om te gaan drinken, het mij (bijna) niet lukt om dat nog terug te draaien.
En die keuze is binnen een halve sec. gemaakt bij mij. Ook dan weet ik niet hoe gauw ik naar de fles moet grijpen. Dus zou ik het voor mezelf heel riskant vinden om drank in huis te hebben zonder die refsual.
En als ik het er echt moeilijk mee zou hebben dan zou het bezoek bij mijn geen alcohol krijgen, dan moeten ze thuis maar gaan drinken.
Mijn vrienden en kennissen weten allemaal dat ik alci. ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede middag,plof er ook maar weer even tussen,tis maandenlang goed gegaan,maar helaas weer even de mist in.
dus maar weer ff op het forum om weer in het gareel te komen.

leuk zo'n gratis update van mijnheer gates,je zoekt je weer helemaal blind!
voor de digibeetjes,zoals ik,die via een omweggetje weer op het forum zijn beland,favorieten zit nu opeens rechts bovenin onder het sterretje,tis maar een weet!

Bolletje komt die lelie al boven? wil ook een minivijvertje in de vorm van een ingegraven speciekuip of zo,of is dat te ondiep?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi isa. ik krijg het maar niet droog hier :( met de antabus was ik gestopt omdat ik uitslag kreeg. en ik had afgesproken om niet meer thuis te drinken maar tja daar stonden nog wat flessen. :devil: ze zijn nu op en ik ben ook niet van plan om nog wat te gaan halen gggrrrrr gggrrr het ging net zo goed en dat zal nu ook weer gebeuren maar dan zonder antabus maar met wilskracht/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met mij gaat het nog steeds goed, gelukkig Isje. Wel is mijn manneke 24-12 overleden, maar ik heb hier veel steun gehad dus ben ik er gelukkig bovenop. Soms nog wat mindere dagen maar dat hoort er bij.
Das ook de rede waarom ik hier nog steeds ben, we kunnen elkaar door moeilijke periodes heen helpen.
En ik ben al ruim anderhalf jaar droog.
Ook mede door het forum, ik hoef niet alleen meer te vechten.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sailor kerel fijn dat je ook weer ff in de huiskamer komt. Jammer dat het fout is gegaan, maar voor jou geld toch ook dat het een tijd goed is gegaan? je kunt het.:)
Een speciekuip is wel diep genoeg als je er geen vissen in doet maar alleen winterharde planten. Staat opzich ook best leuk hoor. Voor vissen is hij eigenlijk te ondiep. Het moet minimaal 80 cm. diep zijn.
Mijn waterlelie is nog niet opgekomen. Brak per ongeluk van de week, toen ik hem ging verpotten in substraat, de twee bladeren af die er aan zaten. Nu maar kijken of hij nog wil aantrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen
Nu pas wakker slaapkop (snurk)
Bij mij is het heel simpel
Als ik een reep chocola in huis heb gaat ie op
Heb ik er 3, gaan ze alledrie op
met drank idem dito
Mn grenzen zijn gebroken, door mishandeling/incest
kan er mee leven, want ik kan het ook omdraaien, als ik me ergens op stort is het 300 %. dat is best leuk. Ik hou van projecten.
Bottomline is, geen chocola in huis, geen drank ik huis.

Je geeft een pyromaan ook geen lucifers....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
isatijdelijk

Misschien heb je gelijk,maar als de trek in alcohol zo hoog is opgelopen denk

je echt niet zo snel aan ADB.... althans ik niet op dat moment!

Dat is nu juist de pest Isje, als ik kies voor de alcohol dan staan mijn verstand stil. Dan zie ik nog maar een ding en dat is zuipen. Zo snel mogelijk van de wereld willen zijn, niets meer voelen, rust in m'n donder. Denk wel aan de gevolgen maar denk dan gelijk, ach dat zien we morgen dan wel weer.
Toch gek dat ik kies voor drank i.p.v. kiezen voor de gevolgen, en niet drinken.
Wat is een verslaving toch een ongrijpbaar iets hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...