Spring naar bijdragen

Dinsdag 31 mei 2011

Gast Fibo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kom op Denker, we reiken je van alles aan,
DOE IETS om jezelf te helpen!

(ik ken deze situatie, en herken het gevoel, ik neem je serieus, maar verder drinken helpt niet).

Bel ze, zet een fles water naast je bed, 2 paracetamol en ga slapen, en drink water, water, water.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lopen met de fysio gaat niet door,
ze is wat later (dat geeft niet)
maar na het aankleden viel ik half flauw vd pijn
en liep het zweet tappelings van me af.
Morgen maar weer een poging, of vrijdag of zo.
Ik wil niet te hard hoor, het was haar plan.
Maar de OK was weer eens zwaarder dan gepland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee paracetamolletjes helpen wel tegen het *****-gevoel,
hoofdpijn e.d. spierpijn en het kater-gevoel,
en die kunnen er nog wel even bij (voor 1 keer).
Het alternatief (aspirine) is ook heel slecht voor je maag.
Het risico op een maagbloeding is te groot, met zoveel alcohol.
Je lever kan zich echt herstellen.

Sorry, niet als preek bedoeld, staat er een beetje zo. :present:

*je snapt me wel, anders krijg ik weer een tik van de moderator.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Houtje
Weet dat je weg bent, maar je komt vast weer terug.
Bedankt voor je reactie van gisteravond, heb het gelezen en ook de link van Anton23. Erg interessant,maar de eigenlijke vraag werd er niet in beantwoord. Ik had zelf ook al gedacht het eens aan de hulpverlener te vragen, maar er is hier zoveel kennis aanwezig dat ik het zo eerst wilde proberen.
Gelukkig voel ik me eindelijk wat beter. Komt goed uit, want heb vanavond een vergadering.
Als je mij bij wie is wie gelezen hebt, weetje dat ik hier al lang meelees, niet tot ieders vreugde geloof ik.
Maar het is een openbaar forum en ik ben zeker de enige niet. Andere mensen met alcoholproblemen kunnen er veel van leren en het heeft mij tot de beslissing gebracht (voorlopig) niet te drinken.
Bovendien waren er in die tijd heel veel deelnemers, jij weet ook vast nog wel dat meer dan 30 pag. geen uitzondering was. Dan meldt je (ik) je toch niet zo makkelijk aan.
Voor jou had en heb ik ontzettend veel bewondering. Ondanks je wel heel heftige gezondheidsproblemen en pijn, had je altijd wijze raad, optimisme en humor.
Misschien is het maar goed dat het lopen even is uitgesteld, als je nog zoveel pijn hebt.
Ik herinner je nekoperatie nog, dat is iets dat ik nooit vergeten zal en je was zo ongelooflijk dapper.
Als iemand ook dit obstakel kan overwinnen, ben jij het wel.
Veel sterkte, doorzettingskracht hoef ik je niet te wensen, die heb je al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Isa!

Ik heb inderdaad nog sollicitaties lopen maar deze was het toch helemaal voor mij dacht ik. Wat s... nu. Begon net weer een beetje op te krabbelen.:huh:

Ik heb jullie een tijd geleden wel eens verteld van een vriendin van me die grote problemen met drank heeft.Deze vriendin is enkele weken geleden van de trap gevallen en heeft nu een dwarslaesie. 3 nekwervels gebroken. Vandaag gaat ze naar een revalidatiecentrum. Ze heeft nu zo'n ijzeren stellage om haar hoofd om de nekwevels op hun plaats te houden. Deze is 20 kg zwaar. Ze is trouwens niet gevallen omdat ze gedronken had. Dat niet. Ze heeft er 7 uur over gedaan om hulp in te kunnen roepen. (Ze is alleenstaande). Ze stond op het punt om opgenomen te worden in een afkickkliniek. ik hoop dat ze na die 3 maanden revalidatie nooit meer begint. Je weet maar nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wijffie,

Je hoeft hier echt niet alleen te komen met leuke verhalen. Daar is dit forum echt niet voor. Vraag hulp als je het nodig hebt of praat alleen maar wat. Maakt niet uit als het je maar helpt.
Wat je van je man verteld is heel erg en moeilijk maar hij zal meer aan je hebben als je nuchter bent!
Wat je verteld over je familie dat gevoel ken ik ook van tijdens mijn periode in en na de scheiding. Achteraf (nu 4 jaar verder) denk ik echt dat je dat nu alleen zo ervaart omdat je somber bent. Het is nl wel zo dat hun leven ECht verder gaat en niet stil blijft staan omdat het bij jou niet zo goed gaat.Het is natuurlijk wat anders als er iemand expres je de ogen uitsteekt met hun leuke bezigheden. Kop op meid. (hoor wie het zegt die momenteel ook in zak en as zit):huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...