Spring naar bijdragen

vrijdag 3-6


igor

Aanbevolen berichten

Gunn wat fijn dat het wat beter gaat met je. heb vandaag nog wel gedacht, ik hoop iets van je te horen. Nu ben ik dubbel zo blij dat het weer wat beter met je gaat. En vooral dat je dat met ons deelt.:heart:

Ik heb een hele drukke dag gehad zoals ik al schreef. Vanochtend eerst op het gebouw gewerkt omdat we te weinig vrijwilligers hebben. En sommigen daarvan gaan gewoon in de zon zitten, te niksen.
Daardoor kreeg de leidingevende het te kwaad en begon vreselijk te huilen. Ze zat er helemaal doorheen. toen ze dreigde op te stappen is er wat met de vrijwilligers gesproken, en nu maar kijken voor hoelang het goed gaat. maar treurig dat het zo moet gaan.
Dus deze dame gaat lekker hangen op de bank en heerlijk knuffelen met Puck. Dat hebben zij en ik allebei verdiend. Want ze doet het zo goed hé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 262
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Lenie,

'k heb naast de tomatenpuree ook een blik tomatenblokjes én ketchup toegevoegd. Hij viel daarmee wat zoeter uit, maar was dankzij de ham nog steeds hartig g'noeg. Geserveerd met Basmatie rijst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Lenie die vreetbuien stoppen op een gegeven moment wel hoor, en het is altijd nog beter dan het op een zuipen te zetten. maar je doet het goed en kan je dadelijk ook een oudje van het forum gaan noemen.
:)



doe me best, maar man!!!...wat is het moeilijk!
daarom ben ik ook eigenlijk wel de hele dag online....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Gunn

@Lenie,




'k heb naast de tomatenpuree ook een blik tomatenblokjes én ketchup toegevoegd. Hij viel daarmee wat zoeter uit, maar was dankzij de ham nog steeds hartig g'noeg. Geserveerd met Basmatie rijst.



heppie geen chili-poeder extra gedaan?
maakt het pittig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je ziet het vaak hé die vreetbuien. Het lijkt net of we dat volle gevoel in onze maag willen hebben. Er moet iets inzitten wat ons een fijn gevoel geeft. Als we niet meer drinken, gaan we over op eten. Ik snoep b.v. erg veel. Dat komt omdat er in alc. veel suiker zit, en in snoep natuurlijk ook. Tja dan maar flink snoepen hoor. Ik hang dan tenminste niet over de w.c. pot om alles eruit te kotsen, ik doe geen rare dingen, bel geen mensen op met me zatte kop, geef niet alles weg, duik niet met iedere kerel het nest in, dus laat mij dan maar lekker snoepen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leni,

Die programma's die je noemt, Radio 2, ik luister er ook vaak naar, meestal in de auto.
In de auto luister je echt, wordt je niet afgeleid.
Ik hou ook van dat soort programma's.

Ben sowieso een liefhebber, het enige wat me niet bekoord is improvisaties bij Jazz.
Jazz op zich, yes, maar als ze gaan improviseren en voor mijn gevoel ieder gewoon zijn gaan gaat, het geheel verandert van harmonie naar kakofonie, dan haak ik af.

Jaren '80, ok, niet het beste wat gemaakt is maar er zitten prachtproducties tussen, mijn persoonlijke mening dus.
Over smaak valt niet te twisten zegt het spreekwoord maar dat is gelul, je kunt er heerlijk over praten...

Wil je eigenlijk gewoon een fijne avond wensen,
bij deze Lenie,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een nieuwe hond
Sloot zich bij ons aan buiten
Past precies in de groep
Het baasje kon niet met er omgaan
Ik mocht er zo meenemen
Dat geloof je toch niet....
Ze heeft wel wonden, blind oog en andere dingen
Afgeknipte staart
Maar ik heb nog nooit zo'n lief braaf beestje gezien
Omdat ze erg één is met de natuur noem ik haar Wolfje
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Teveel

Leni,




Die programma's die je noemt, Radio 2, ik luister er ook vaak naar, meestal in de auto.


In de auto luister je echt, wordt je niet afgeleid.


Ik hou ook van dat soort programma's.




Ben sowieso een liefhebber, het enige wat me niet bekoord is improvisaties bij Jazz.


Jazz op zich, yes, maar als ze gaan improviseren en voor mijn gevoel ieder gewoon zijn gaan gaat, het geheel verandert van harmonie naar kakofonie, dan haak ik af.




Jaren '80, ok, niet het beste wat gemaakt is maar er zitten prachtproducties tussen, mijn persoonlijke mening dus.


Over smaak valt niet te twisten zegt het spreekwoord maar dat is gelul, je kunt er heerlijk over praten...




Wil je eigenlijk gewoon een fijne avond wensen,


bij deze Lenie,


Harry



elke vrijdag avond Harry...tussen 20.00 en 23.00.
ik ben altijd van de partij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
woman

Ik heb een nieuwe hond


Sloot zich bij ons aan buiten


Past precies in de groep


Het baasje kon niet met er omgaan


Ik mocht er zo meenemen


Dat geloof je toch niet....


Ze heeft wel wonden, blind oog en andere dingen


Afgeknipte staart


Maar ik heb nog nooit zo'n lief braaf beestje gezien


Omdat ze erg één is met de natuur noem ik haar Wolfje


:)



huh??....das me ook zo wat zeg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Zowie laat nooit een andere hond toe, deze wel. Ze kwam bij me zitten en wilde niet meer weg. Baasje zat te mopperen en op haar af te geven. bah !!
Dus toen zei ik, als je wil neem ik er nu mee.
Dat is goed.
We zijn uit elkaar gegaan en dat is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Har,
Sorrie hoor, maar dat kan ik toch echt niet mooi vinden.
Het liedje zelf wel, maar niet hoe het hier gezongen wordt.
De man ziet er trouwens behoorlijk stoned uit.
Nou ja, zoals je al zei, smaken verschillen
Als jij het maar mooi vind he:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
woman

Ja, Zowie laat nooit een andere hond toe, deze wel. Ze kwam bij me zitten en wilde niet meer weg. Baasje zat te mopperen en op haar af te geven. bah !!


Dus toen zei ik, als je wil neem ik er nu mee.


Dat is goed.


We zijn uit elkaar gegaan en dat is dat.




bizar....toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...