Gunn Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Mupke geeft 't goede voorbeeld. 't is echt bedtijd, mensen! Welterusten allemaal en tot morgen (of overmorgen of...) Blijft aride! ZZZZzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Beetje in huis gerommeld, van t zonnetje genoten, op pc gezetenen vanavond "de dames na vieren"gekken en Arjan Ederveen met 30 minutenen nu kletsen met jou:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 ja die ken ik ook Hannah,die is zo goed in elkaar gezetdat het ontroerend is.Hee ik heb je jarige vriendinnetje gemist gister hierom de felicitaties in ontvangst te nemen...Voor iedereen die slapen gaat, weltrusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 O jee, nou ben ik het kwijt...Iemand vroeg hoe het met Josje gaat, zover ik weet is ze op vakantie.Als ze terug is zou ze dat in elk geval laten weten heeft ze me als medeminderaar beloofd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Hmmm tegen mij heeft Josje anders niks gezegd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Hihihi zit ze op een omgedraaide stoel boven de leuning uit te koekeloeren, in de gaten houden wat ik allemaal doe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 ff terug voor Harry:dank voor ernstmooi, erg mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Kom je ook nog een keer terug voor mij JaneIk ben wel niet zo ernstig, maar toch ik vindhet leuk als je weer last hebt van je Heintjesyndroom:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 tuurlijk Wittevoor jou altijd!!:sun::sun::sun:truste meisvan Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Ik ga ook slapen, met mn twee wakers. Voel me wel een stuk veiliger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 YessssssssI wist t:Dtruste Heintje en slaap lekker Janesweet dreams:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Truste al, slaap en droom mooi, zo goed en zo mooi dat straks de wereld en je leven weer lacht.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden