Mupke Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Wat erg Harr. Ik heb met je te doen.:DEcht weg nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Amai spannende film aan het kijken..Maar ben de naam kwijt Veel gedaan en ook weer zo goed als niets..frustrerend.Bovendien zit er een knaller van een spin op het toilet. Lelijk, vies ding..en nog niet zo'n kleintje ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Slaapwel Mups Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 @jopie,Wow, 'k zou maar wat graag op je balkonnetje met een beverage non-alcoholico naar de branding willen luisteren. Heerlijk lijkt me dat!@Max72,@Mupke,Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Hups iedereen dood in de film dus de dees gaat maar eens slapen.Sweet dreams! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 jij hebt vast niet naar EEN gekeken Fleurtje!welterusten allemaal,slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Okay, 'k ga ook slapen. Truste, mensen!ZZZZzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Truste lovely people.Ik ga nog niet, heb net de foto's van de vakantie in Kreta op een stickie gezet.Stickie in de tv en nu dus flahback's op 42 inch, geinig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Stickie van nu en stickie uit eind jaren zestig, schiet zo maar door me heen.Een mensenleven verschil, het mijne... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 voordat iemand me gaat zoeken...ik vertrek morgenochtend voor een week of 3 naar Spanje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Lekker Niwi, waar, noord, zuid, helemaal beneden?Vliegen, rijden?Hele fijne vakantie in elk geval en kom weer helemaal compleet en geregenereerd thuis.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 buenas vacaciones signor Niwihasta la vista Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 gracias a todos, amigos....halverwege, Harry, tussen Valencia en Alicante, terhoogte van Benidorm, maar dan 50 km landinwaarts.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Das mooi daar Niwi, zijn ook wel in die regionen geweest.Geniet er van jongen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 dank je wel, Harry,ik heb daar 3 jaar gewoond, Muro, en heb dat huis nog,dus ik ga eigenlijk op vakantie naar huis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Mazzelpik, maar het is je gegund... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 tot gauw weersaluutjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 De branding begint me in slaap te wiegen...Dus voor ik echt wegzak wil ik jullie een hele fijne nacht toewensen, lekker slapen, mooi dromen en als het kan.. genieten Dag en tot morgen, wellicht...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Zaterdagavond half een, niemand meer... waar zijn de tijden gebleven.Die heerlijke, inhoudelijke discussies, Alf jongen kom weer eens langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden