Spring naar bijdragen

zaterdag 4-6


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Toch doe je iets heel goed nu Gunn....

Je bent je trigger vóór. Je weet nu dat de boring sunday voor jou een triggerdag is, zodat je hulp vraagt en op zoek gaat naar een oplossing. Je wil voorkomen dat je trek krijgt. That's the way to go !!

Chapeau !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje,

Voornaam'lijk op PC. 'k heb ook een XBox 360, maar die raak 'k de laatste tijd nauw'lijks aan. 't zijn doorgaans (Point N' Click) adventure games die 'k speel. 'k heb me ooit g'waagd aan World of Warcraft, maar daar ben 'k gauw mee gestopt. 'k had er bijna een verslaving bij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dappere vriend,

Hoop gebeurt bij je inderdaad, de opzet naar een betere toekomst is de insteek dus.
Knap dat je het droog houdt, alle respect.
Sterkte maat en laat zien dat je schoonvader ongelijk heeft,

Harry

Wallander... de boeken zijn het lezen waard, maar om er op tv naar te gaan kijken, no thanks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@woman,

Dank voor 't compliment. Maar 'k wil de trigger/trek nu echt voor zijn. Volgens m'n huisarts heeft m'n lever een flinke tik g'had. Een terugval is niet alleen onwenslijk, maar voor mij moog'lijk ook levensgevaarlijk! En 'k wil nog niet dood. 'k moet alleen wel weer leren leven zonder m'n levenselixer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ìk heb destijds heel goed nagedacht wat ik altijd nog heel graag wilde. het kwam van diep, maar in mijn geval was dat buikdansen. Ik vind dat zo leuk, het wint het van de alcohol. Dus, :

Is er iets wat je altijd nog eens heel graag wil doen, maar wat er nooit van kwam ?
bv

Pingpongen
Vioolspelen
Paardrijden
Een hond nemen
Achteruit rijden op een racebaan (kan vast wel ergens)
Uit een vliegtuig springen
Cursus hoeden maken
Leren surfen
In een bandje spelen/zingen
Leren djembee spelen

enz...
enz...
enz...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha Gunn P. and klick. Daar vind ik niet zo heel veel aan. Heb Zack and wiki gespeeld en die was wel aardig.
Ik speel veel adventure games. Zelda, T. Raider, dus games waar niet zoveel in gevochten wordt maar waarin je geheimen moet ontdekken om verder te kunnen.
Tja inderdaad het moet geen nieuwe verslaving worden en daar staatn W.O.W. om bekend.
Aan de andere kant kon ik mijn trek in het begin wel weg krijgen door juist te gaan gamen. Daar moest ik me op concentreren en als het een boeiend spel is, is de trek op een gegeven moment weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: woman
Ìk heb destijds heel goed nagedacht wat ik altijd nog heel graag wilde. het kwam van diep, maar in mijn geval was dat buikdansen. Ik vind dat zo leuk, het wint het van de alcohol. Dus, :



Is er iets wat je altijd nog eens heel graag wil doen, maar wat er nooit van kwam ?
Uit een vliegtuig springen


Heu?????????:(;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gunn,

Herkenbaar wat je beschrijft qua "hobbies" in combinatie met alcohol: met een drankje worden die bezigheden spontaan leuk, waarbij je je nuchter eigenlijk maar verveelde.
De hobbies die voor mij nuchter goed werken zijn creatieve afleidingen. Ben zelf veel bezig met muziek maken op de computer, waar ik achteraf gezien vaak op terugkijk met de verbeistering hoe snel de tijd is gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje, Dinah, woman, Anton23,

Dat is ook weer zoiets. 'k wil(de) eigenlijk zovéél, dat 'k niet weet/wist waar te moeten beginnen! Dat is ook deels de onrust in mij die 'k weg wilde drinken. Want als 'k dronk, was 'k tevreden en dus een stuk minder ambitieus.

Vrijwilligerswerk, Dinah, deed 'k al. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dinah,

Nou, 'k ben in geen 10(!) jaar Nederland uit g'weest. Misschien eens een weekje weg. Niet te ver van huis. Engeland, België, Duitsland of Denemarken. 'k zal echter nooit een pionier worden. 'k heb gauw heimwee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom alleen even welterusten wensen.
Ben moeeee. Heel druk geweest vandaag met allemaal huis en tuinklussen. En voor zover ik daar al niet moe van geworden was, keek zoonlief naar darten ... Daarvan knalde de slaap er wel definitef in bij mij.

Tot morgen :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...