Spring naar bijdragen

zaterdag 4-6


igor

Aanbevolen berichten

T'is gewoon een dwergherdertje, met een heeeeele lange snuit ,maar wat een scheetje zeg. tuurlijk kunnen herders, zeker teeftjes, klein uitvallen, maar zie ik bij haar nek, wat krulletjes, of komt het omdat ze haar koppie zo houdt.
Maar er zit zeker veel d. herder in. En herders hebben zo'n fijn trouw karakter, ze vechten zich kapot voor je, dus ik kan me heel goed voorstellen dat je je nu veiliger voelt. Daar ga je veel plezier van hebben.
En wat fijn dat Zowie er ook goed mee op kan schieten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo mensen,

't b'looft weer een prachtige dag te worden. Maar ook een dag met de standaard beslommeringen. Schoonmaken, boodschappen doen, familie bezoek, etc. Aah, heerlijk! Even een theetje en een beschuitje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe klinkt Akela??

Dat is de wolf in Jungle book. Hij bracht Mowgli groot :D
Akela betekent eveneens in het Urdu 'Alleen'

Hij leefde vroeger in gevangenschap bij de mensen, in gouden kooien, waaruit hij is ontsnapt. Later wordt hij ouder en wordt hij tijdens de jacht door de andere wolven uitgedaagd (stomme tijger zit daar achter) en in de val gelokt: Hij mist bij het doden van een prooi. Volgens de wet van de horde wordt hij afgezet. De horde heeft het recht om Akela te doden. Het wordt vechten. Met behulp van het vuur redt Mowgli Akela. Hij verwondt Shere-Khan met het vuur en jaagt de wolven van de horde uit elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen, ik denk ik meld me vandaag droog. Ik heb gisteren veel te veel gedronken, en moest vanochtend bloed overgeven. Had een week gedronken en niet te zuinig ook. Ik bang en de dokter gebeld. hij denkt dat ik geen bloeding meer heb en heeft mijn bloeddruk en hatslag gemeten. Ik heb Valium meegekregen, om erger te voorkomen. Ik voel alsof ik door een trein ben overreden. De eerste dage zijn het ergst. Veel zweten en duizelig. En dan het schuldgevoel nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had je dan een maagzweer ofzo Denker? Kan je ook krijgen als je teveel drinkt..
Een vriend van vroeger had daar veel last van en soms gaf hij ook bloed op. Was de zweer gesprongen..
Wees maar voorzichtig!
Een duidelijk teken dat het te ver is gegaan hoor..
Hop stap maar in den boot. Op weg naar een gezonder leven :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ben vaak vedrietig en soms ik neem wel een paar. Maar dit liep uit de hand en ik zwelg in zelfmedelijden en dan drink ik totdat ik niks meer voel. Ik heb sinds gisteravond tien uur niks meer gehad, maar voel nog erg ziek. Ik ga nu even op bed liggen. Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:(
Morgen is het vast beter..
Drinken als je verdrietig bent is niet zo goed, maar dat weet je wel. Kan best moeilijk zijn alles te verwerken in één keer zonder alcohol. Het is geen prettig ritje..
Rust ze Denker..en sla jezelf niet te hard om wat er gebeurd is.
Probeer een plan voor jezelf op te maken. Zonder dat kan je niet, zeker als je minderen wil.
:sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen,

Wat vreselijk balen Denker,
Heb je hulp bij je Alcoholprobleem.?
Hoop, dat je goed uitrust, en besluit de eerste niet te nemen.
Wens je sterkte, kracht en moed.
Kom het anders steeds hier vertellen in moeilijke tijden!

Zo verder, heerlijk genoten van het mooie weer.

Heb met plezier het verhaal van Woman nog eens gelezen.
Toch wel heel leuk, zomaar ineens zo,n schat van een hond erbij.
Moet toch veel voldoening geven, dat je haar min of meer van een nare baas hebt gered.
Hoop, dat je er nog lang plezier van mag hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...