Spring naar bijdragen

Maandag 6 juni

Yvonne

Aanbevolen berichten

Sha en Snoep, superteam.

Nogmaals dank voor de felicitaties. Ik ga stoppen met dat bijhouden. Heb ik nu bedacht. 6 maart blijft wel staan in mijn agenda van dit jaar, daar niet van. 5 maart is de laatste dag geweest dat ik gedronken heb. Eerst een etentje na een goede dag werken. Een boom snoeien. Thuis. Naar het forum. De tijd dat Henk net binnenkwam, ik denk zijn tweede avond hier. En Sha was er ook. Goeie herinneringen aan. Maar ik was niet nuchter. Na het uitloggen, nog veel meer gedronken. De volgende ochtend weer afgesproken om verder te gaan met de boom. Of dat zo verstandig was?

Niet echt een avond om trots op te zijn. Maar goed, geweest is geweest. En het heeft me wel aan het denken gezet. En die eerste weken met Henk en Sha, ze hebben me door de avonden getrokken. En ook vele anderen hier. Hoe het kan, af en toe lezen en een stukje schrijven, er over nadenken? Het maakt me niet uit. Het werkt.

Dit is geen afscheid hoor, ik merk gewoon dat er een nieuwe fase komt. En ik zie ook wel dat deze lastiger is. Het gaat nog boeiend worden. Wie weet waar de weg heen voert?

Welterusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...