Mupke Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ik ga naast Bol op de bank liggen. Lekker wamme. Ze schuift maar een stukje op. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 goffer me goffertje ben ik helemaal wat vergetenSnoepie en Sha KANJERS:DB);)Dat was 5 maanden GIRLPOWERHou vol samen, jullie doen het goed!!!Zuske voor jou een bossie rozenvoor elke dag 1:present::present::present:En plak vandaag er ook aan vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ja het hele weekend vrij Mup dus je bent niet zomaar van me af:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Bor ik hoop dat je je weer snel kan herpakkenEn verder is er al genoeg over gezegd.Dus hier laat ik het maar bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Heb jij ook een grote bank Albertina??Dan kunnen we ook misschien ff samen tievie kijken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Max jij ook nog gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!Wat geweldig voor je.Desi voor jou ga ik ook duimen hoor, je weet maar nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 yesss 4 op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ja hoor,kom maar gezellie.De koffie is klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Hoogste tijd om ff een trappetje te zoeken voor FleurtjeIk heb dr 1 met 7 treden Fleur, is dat goed genoeg??Ik hoop althans niet dat je nog dieper zit dan dat......Ik ben dr weg mee Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ik kom dr aan Albertina, eerst ff trap zoekenschenk alvast maar in....Oh sjips ik lust helemaal geen koffieehhh mag t ook zoethout thee zijn, daar heb ik nu trek in:Ptosso Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Oh God, 'k kijk nu ter compensatie een hele hoop 'feel good' filmpjes op YouTube. Nou ja, 't is allicht beter dan je-weet-wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Daar is toch niets mis mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ik heb een elpee opgezet. Kant B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Hé Jaap!Een LP, da's nog eens ouderwets! Welke artiest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Kant B was afgelopen, Sonic Youth.Nu The Cure, Boys Don't Cry.Vriendin niet thuis, dus hij mag lekker hard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 'k heb een zwik aan MP3-tjes (320 kb.) op m'n harde schijf staan. De PC is aangesloten op m'n Stereo set (Ja, ook ouderwets. Al dat 5.1 en 7.1 kan me bestolen worden!). Ook een hoop FLAC bestandjes. Die komen zéér dicht tegen CD kwaliteit aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 nu ben ik helemaal uit me hum...ik ga me 5 km rondje lopen met die hondenzag wel bewolking, maarja dat was er al de hele middag.ik kan u melden...tot op de onderbroek nat!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 ik doe maar 1 nummer......speciaal voor Bor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 en ik jank er zelf bij....zo mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Er gaat niets boven een ligt krakende elpee waarbij je af en toe de naald even moet doorduwen... Nou ja dat laatste niet dan.Mijn computer staat ook vol bits met muziek, dat ook nog eens.Ja heerlijk he eindelijk een beetje regen van betekenis. Gauw droge kleren aan doen dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 regen van betekenis???????dit was meer!!!...hahaha...zelfs de honden liepen gebogen...fieuuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Da's goed Jaap, The Cure,moet daar ergens nog en oude cd van hebben hier.Bedoelde trouwens met P&O, Personeel en Ondersteuning,gewon een afdeling daar op het bedrijf.Omdat de voertaal (niet op de zaak) maar vaak in het werkEngels is, wordt het op de site meestal Human Recources genoemd.Maar ik dacht ik hou het simpel;)Nog bedankt Witte, en de rest die ik vergeten benvoor de felicitaties, doet me goed, geeft me meerzelfvertrouwen en een warm gevoel.Dank!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 http://www.startpagina.nl/radio.htm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Verdorie, 'k kom erachter dat 'k vandaag nog maar slechts één kop thee heb g'dronken! M'n daag'lijkse vocht inname is drastisch g'daalt sinds 'k niet meer drink. Hoe lossen jullie dat op? Want 'trek' in water heb 'k nooit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ik vrees dat onze muzieksmaak nogalverschillend is Lenie,Dit is b.v. 1 van mijn favorieten.Zowel de band als het nummer.Heb ze jaren geleden live gezien in Den Haagop het malieveld.De hele dag daar doorgebracht en dit was de slotact.Op een zwoele zomeravond, een ondergaande zon, brrrrrrrr kippenvel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden