Spring naar bijdragen

zondag 12 juni

Max72

Aanbevolen berichten

@ Snoepje: (gaat ff sneller dan sms)
heb zo eerst overdracht om 15.00, zal kijken hoe msn werkt op werk!!
denk aan je!
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

alleen inloggen werkt bij mij al grietje
hoef je nog niet eens te 'praten'.

:sun: tot straks!! Moet echt gaan, anders te laat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 274
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Man, 'k verveel me een ong'luk! Hoe is 't toch moog'lijk dat 't leven me onaardig toeschijnt zonder te drinken?! Wat is er toch misgegaan? 'k ga even wandelen. Wellicht worden er wat endorfines aang'maakt daardoor. Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!

Pestweekend!!!!
Koop een bh, niet gepast in de winkel wegens te druk maar ken mijn maten. Zijn mijn borsten gekrompen :huh:
Koop eveneens een geheugenkaart voor in het fototoestel. Vraag aan de verkoper of ie er zeker in kan. Ja, ja..werkt ie niet op mijn toestel. :devil:
Koop een slot voor in de deur. Vraag de verkoper of die wel past in de deur. Had de deur daar ook gekocht. Ja, ja...NEE dus!!
Van het wasmachine had ik het al eveneens van de spatten op mijn vreselijk duur behangpapier.
Maar nu gaat diene van hierboven een brug te ver!!!!!!!!!!!

geheugenkaart en slot zijn niet ruilbaar aangezien de verpakking al open werd gedaan :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op deze vrije dag gaat het even wat minder met me. Ik voelde het al bij het wakker worden: onrustig, niet echt lekker in m'n vel. Verder heeft de onzekerheid over deze dag een slechte uitwerking. Zou gaan zwemmen met een vriendin. Misschien. Om half 1 even bellen of het écht wel mooi weer was. Twijfeldetwijfel. Het was wel blauwe lucht, maar ook veel wolken en kil. Om half 2 nóg maar 's bellen dan. We zagen bewolking aankomen en gingen toch maar niet...

Wat nu.. Andere vriendin bellen, waar ik toch echt weer 's heen moet. Kan ik beter vandaag doen, m'n dag is toch al onrustig over "wat ga ik doen?" Gebeld. Niet thuis. Dan maar even op bed liggen, ben toch nog best wel moe. Maar niet meer zó moe dat ik kon slapen. Half uurtje later: eraf maar weer en nog 's die vriendin bellen. Niet thuis. Weet je wat, dacht ik, ik ga even mijn onrust van me af schrijven op het forum. Dan voel ik me minder alleen.

Morgen heb ik geen plannen. Dan ga ik een stuk rustiger wakker worden en wéét gewoon dat ik ga wandelen, lezen, forumen of video kijken. Dat kan ook om slaan in verveling of onrust of trek, maar het begínt in elk geval rustiger.

Ik heb nu nog geen hevige trek. Denk dat ik, net als Gunn, ook maar even ga wandelen ofzo. Even eruit. Even weg van het alleen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jee, Fleurtje, wat frustrerend allemaal! Kan me helemaal invoelen hoe je baalt. Voor mij zou dit voor mijn stoppen een grote reden zijn geweest om te drinken. Maarreh.. niet doen hè.. ;)

Wat bedoel je met diene van hierboven die te ver gaat? Heb je een overlastbuur? Hoop 't niet voor je...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohhh ja vriend uit het buitenland kon niet komen dit weekend want hij moest plots naar Lyon. Een vriendin zegde afspraak voor vandaag ook af en wou morgen afspreken maar ben dan zo in mijn gat gebeten dat ze het lastminute afsmst dat ik haar terugstuur dat ik morgen al plannen heb. Kinderachtige ik.
En last but not least..ik denk dat ik net bijna mijn schildpad verzopen heb.
Wie wil ruilen??
:D

Als je goed klussen kan mag je altijd een weekendje in het mooie belgenland komen logeren Zuske. Handig ben ik niet, dat weet je alvast op voorhand :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Ohhh ja vriend uit het buitenland kon niet komen dit weekend want hij moest plots naar Lyon. Een vriendin zegde afspraak voor vandaag ook af en wou morgen afspreken maar ben dan zo in mijn gat gebeten dat ze het lastminute afsmst dat ik haar terugstuur dat ik morgen al plannen heb. Kinderachtige ik.

Wie wil ruilen??

Wat moet ik met een half verzopen schildpad? :huh:
Wat heb je me het arme beest gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
igor

fleur een nieuwe deur kopen? en die geheugenkaart......... past die niet in jouw hoofd
:D

*Klets* en direkt aan den andere kant ook één :devil:

Oh nee drinken ga ik daar niet van Zuske ;). Aan de chocolade miss weer wel.
Diene van hierboven daarmee bedoelen we god. Maar is meer een uitdrukking dan iets anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Mupke

quote:

Originally posted by:
fleurtje

Wie wil ruilen??

Wat moet ik met een half verzopen schildpad?
:huh:

Wat heb je me het arme beest gedaan?

In een badje gezet :huh:. Diene doet gene kaka en den DA zei dat ik dat moest doen maar dat beest wou zijn hoofd niet naar boven houden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Mupke

quote:

Originally posted by:
igor

nou ik zou de schildpad van fleur niet willen zijn hoor
:o

Omdat ie geen kaka doet of omdat ie zwemles kreeg?

Waarom legt dat beest nu gewoon geen drolletje?? Moet ik niet zo lopen beestenbeulen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me het niet voorstellen Mups. Er liggen allemaal steentjes in de tuin, de rest is licht zandig. Zijn drolletjes zijn zo groot als ie van een kat en redelijk donker. Ben er eens eentje tegengekomen.
Na al die tijd zou ik er toch nog eentje moeten zijn tegengekomen?
Pffffffff ik ga terug naar de DA met diene vent. Gevarieerd eten wil diene ook al ni..
Koppig ding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...