Shahire Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 @ Snoepje: (gaat ff sneller dan sms)heb zo eerst overdracht om 15.00, zal kijken hoe msn werkt op werk!!denk aan je! :heart::heart::heart:alleen inloggen werkt bij mij al grietjehoef je nog niet eens te 'praten'. tot straks!! Moet echt gaan, anders te laat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Man, 'k verveel me een ong'luk! Hoe is 't toch moog'lijk dat 't leven me onaardig toeschijnt zonder te drinken?! Wat is er toch misgegaan? 'k ga even wandelen. Wellicht worden er wat endorfines aang'maakt daardoor. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!Pestweekend!!!!Koop een bh, niet gepast in de winkel wegens te druk maar ken mijn maten. Zijn mijn borsten gekrompen Koop eveneens een geheugenkaart voor in het fototoestel. Vraag aan de verkoper of ie er zeker in kan. Ja, ja..werkt ie niet op mijn toestel. Koop een slot voor in de deur. Vraag de verkoper of die wel past in de deur. Had de deur daar ook gekocht. Ja, ja...NEE dus!!Van het wasmachine had ik het al eveneens van de spatten op mijn vreselijk duur behangpapier. Maar nu gaat diene van hierboven een brug te ver!!!!!!!!!!!geheugenkaart en slot zijn niet ruilbaar aangezien de verpakking al open werd gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Op deze vrije dag gaat het even wat minder met me. Ik voelde het al bij het wakker worden: onrustig, niet echt lekker in m'n vel. Verder heeft de onzekerheid over deze dag een slechte uitwerking. Zou gaan zwemmen met een vriendin. Misschien. Om half 1 even bellen of het écht wel mooi weer was. Twijfeldetwijfel. Het was wel blauwe lucht, maar ook veel wolken en kil. Om half 2 nóg maar 's bellen dan. We zagen bewolking aankomen en gingen toch maar niet...Wat nu.. Andere vriendin bellen, waar ik toch echt weer 's heen moet. Kan ik beter vandaag doen, m'n dag is toch al onrustig over "wat ga ik doen?" Gebeld. Niet thuis. Dan maar even op bed liggen, ben toch nog best wel moe. Maar niet meer zó moe dat ik kon slapen. Half uurtje later: eraf maar weer en nog 's die vriendin bellen. Niet thuis. Weet je wat, dacht ik, ik ga even mijn onrust van me af schrijven op het forum. Dan voel ik me minder alleen. Morgen heb ik geen plannen. Dan ga ik een stuk rustiger wakker worden en wéét gewoon dat ik ga wandelen, lezen, forumen of video kijken. Dat kan ook om slaan in verveling of onrust of trek, maar het begÃnt in elk geval rustiger. Ik heb nu nog geen hevige trek. Denk dat ik, net als Gunn, ook maar even ga wandelen ofzo. Even eruit. Even weg van het alleen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 jee Fleur...dit is een dag voor jou om in je bed te liggen:present:hier ruikt alles weer heerlijk fris...de vitrage hangt weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Jee, Fleurtje, wat frustrerend allemaal! Kan me helemaal invoelen hoe je baalt. Voor mij zou dit voor mijn stoppen een grote reden zijn geweest om te drinken. Maarreh.. niet doen hè.. Wat bedoel je met diene van hierboven die te ver gaat? Heb je een overlastbuur? Hoop 't niet voor je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 fleur een nieuwe deur kopen? en die geheugenkaart......... past die niet in jouw hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ohhh ja vriend uit het buitenland kon niet komen dit weekend want hij moest plots naar Lyon. Een vriendin zegde afspraak voor vandaag ook af en wou morgen afspreken maar ben dan zo in mijn gat gebeten dat ze het lastminute afsmst dat ik haar terugstuur dat ik morgen al plannen heb. Kinderachtige ik.En last but not least..ik denk dat ik net bijna mijn schildpad verzopen heb.Wie wil ruilen?? Als je goed klussen kan mag je altijd een weekendje in het mooie belgenland komen logeren Zuske. Handig ben ik niet, dat weet je alvast op voorhand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Da's flink balen Fleur. Het is jouw dag duidelijk niet. Niks meer doen dus.Heb je nog een Snicker liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeOhhh ja vriend uit het buitenland kon niet komen dit weekend want hij moest plots naar Lyon. Een vriendin zegde afspraak voor vandaag ook af en wou morgen afspreken maar ben dan zo in mijn gat gebeten dat ze het lastminute afsmst dat ik haar terugstuur dat ik morgen al plannen heb. Kinderachtige ik. En last but not least..ik denk dat ik net bijna mijn schildpad verzopen heb. Wie wil ruilen?? Wat moet ik met een half verzopen schildpad? Wat heb je me het arme beest gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: igorfleur een nieuwe deur kopen? en die geheugenkaart......... past die niet in jouw hoofd *Klets* en direkt aan den andere kant ook één Oh nee drinken ga ik daar niet van Zuske . Aan de chocolade miss weer wel. Diene van hierboven daarmee bedoelen we god. Maar is meer een uitdrukking dan iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ik zou tegen die vriendin ook gezegd hebben dat ik morgen al plannen heb. Wat denkt ze wel niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: fleurtjeOhhh ja vriend uit het buitenland kon niet komen dit weekend want hij moest plots naar Lyon. Een vriendin zegde afspraak voor vandaag ook af en wou morgen afspreken maar ben dan zo in mijn gat gebeten dat ze het lastminute afsmst dat ik haar terugstuur dat ik morgen al plannen heb. Kinderachtige ik. En last but not least..ik denk dat ik net bijna mijn schildpad verzopen heb. Wie wil ruilen?? Wat moet ik met een half verzopen schildpad? Wat heb je me het arme beest gedaan? In een badje gezet . Diene doet gene kaka en den DA zei dat ik dat moest doen maar dat beest wou zijn hoofd niet naar boven houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 ik heb nog wel wat snickers en ijsjes heerlijk............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Fleurtje, is dat ruilen met de schildpad of met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 een laagje water bedoelde de DA geen zwembad vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 nou ik zou de schildpad van fleur niet willen zijn hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ik heb chocola. En drop. En pauze. Ben in de tuin bezig, maar totaal geen zin,. Blehhhhh, baalzondag. En morgen nog eentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: igornou ik zou de schildpad van fleur niet willen zijn hoor Omdat ie geen kaka doet of omdat ie zwemles kreeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: MupkeIk zou tegen die vriendin ook gezegd hebben dat ik morgen al plannen heb. Wat denkt ze wel niet!! Zo gaat dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: MarcFleurtje, is dat ruilen met de schildpad of met jou? :D Nou dat wat je leuker lijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: igornou ik zou de schildpad van fleur niet willen zijn hoor Omdat ie geen kaka doet of omdat ie zwemles kreeg? Waarom legt dat beest nu gewoon geen drolletje?? Moet ik niet zo lopen beestenbeulen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Hoe weet je nou of dat beest geen drolletje gelegd heeft? Misschien wel ergens op een plekje dat je het niet gezien hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Mijn pauze zit erop. Ik MOET echt nog wat nuttigs doen vandaag anders word ik alleen maar lamlendiger. Niet goed voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Kan me het niet voorstellen Mups. Er liggen allemaal steentjes in de tuin, de rest is licht zandig. Zijn drolletjes zijn zo groot als ie van een kat en redelijk donker. Ben er eens eentje tegengekomen. Na al die tijd zou ik er toch nog eentje moeten zijn tegengekomen? Pffffffff ik ga terug naar de DA met diene vent. Gevarieerd eten wil diene ook al ni..Koppig ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden