Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 ... liep ik in met mijn dochter aan het handje in een parrekie te kuieren in de zon.... Goeiemorgn lui, dat liedje heeft gisteren de hele dag in mijn hoofd gezeten, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Heb heerlijk geslapen, lang geslapen ... Nu eerst maar even koffie en thee zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Moghu Vonnie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Goedemorgen lieve Bol en VonnekeIk zit nu op 2 dagdraden te werken Nou ja, is weer eens wat andersiedereen een beetje in verwarring brengen op 2e pinksterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Eerst nog een bak koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Als we nu eens 4 dagdraden voor vandaag makenkunnen we kwartetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Hahaha Moghu Shahire. Nee hoor dan gaan we gewoon door met deze dagdraad. Vond het wel leuk dat ik mocht openen. Was ff de eerste van alle vroege vogels.Maar ja daar zat Vonnie weer achter m'n vodden. Ga je nog iets leuks doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Ja eigenlijk wel, naar mijn vriendje Dat wordt straks openbaar vervoeren, altijd iets minder omdat ze het vandaag als feestdag rekenenen dan duurt het altijd iets langer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Goeiemorgen Bol en Sha... Koffie en thee zijn klaar inmiddels., maar we kunnen zonder problemen overstappen naar jouw draad hoor .. doen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Vonneke wilde natuurlijk dat jij al de tafel ging dekkendaarom zat ze je zo achter de vodden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 goede morgen allemaal. doe mij maar een kop koffie. jeetje wat een nacht zeg. ik was zwanger nou dat is nog nooit een wens geweest van mij . nou heb het in elk geval meegemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 He Igor, en...makkelijke bevalling?Binnen 1 nacht en 24 uur.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 het was in elk geval pijnloos sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Nou Igor, makkelijker kun je het niet krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 wie wil even een beschuitje met aardbeien voor me maken? en een glaasje verse jus? dan spring ik even onder de douche. moet zo alweer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Gefeliciteerd met de kleine dan Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Nee hoor Vonnie, laten we lekker op dit draadje blijven lieverd.Goeie morgen Igor.Een bevalling duidt altijd op nieuw leven, dus wie weet hoe fijn het gaat worden voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Wat is het trouwens geworden?En heeft HET ook een naam Straks dus beschuit met muisjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Hoelang moet je reizen Sha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Oke dan... ff teruglezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Hoe ver is het naar je vriend Sha? Die feestdagenregeling kan inderdaad nog wel eens voor aardig wat vertraging zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Ik denk vandaag 1.5 uurIs me net altijd iets te lang.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Von, normaal ben ik nog geen uur kwijt.Maar...we gaan er een mooie dag vandaag van makenondanks de regen buiten schijnt er uberhaupt vandaag wel ergens zon in dit landje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Nou, ik hoop voor je dat men niet onverwacht aan het net gaat werken, dat er geen koe op de rails staat die niet verder wil en dat er geen personen nog net even onder de spoorbomen willen doorkruipen meid . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Igor vandaag dus niet sporten? Morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden