snoepje Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 sha wakker worden koffie staat klaar joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Morgen chocotoff Volgende keer niet zo hard roepen hoor ..Sha heeft waarschijnlijk haar oordopjes in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Zo, jij kunt brullen Snoep.... Ook goeiemorgen overigens Snoepje en Fleurtje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Ha de Von Ik ben er weer eens mee weg...klaarmaken enzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Nee nee....ik had geen oordopjes inmoest eerst even goed kijken wat een puinzooi hier was gemaakt door 2 fijne jongensGOEDEMORGEN, graag een bakje zwarte koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Ja, meteen weggaan Fleur????Gezellig ben jij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 goeienmorgen fleur en yvonja moest sha om 6 uur wakker maken..maar inmiddels alweer 6.30en igor is zeker stiekem gaan douche inplaats van eerst koffie te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Als ik te lang blijf hangen worden jullie dat veel te vlug gewoon. Op die manier is er geen opening tot missen van Fleur Ik lees soms 'my two cents'..nu dit is 'my five euro' Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 hey daar is ze toch..wie hebben er rotzooi gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Gisteravond een kadootje van mijn dochter gekregen, een koffiebeker met de tekst:'s morgens voor koffie...NIET ZEURENik geloof dat ze me wel erg goed kent in ieder geval ben ik er erg blij mee, en...er kan een hoop koffie in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Zoon en vriendje hebben een zooi achter gelatenhele keuken een puinhoop, alles ligt er nog van een enorme 'vreetbui'laat alles mooi liggen, kunnen ze straks meteen puin ruimen bij het wakker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Hihi, wat lief van haar Sha.... Fleur, nou ga ik toch zeuren hoor, alleen maar ff goedemorgen???? En er dan alweer vandoor gaan??? Maar ik snap het wel hoor. Lekker werken vandaag dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 goed zo sha lekker zelf op laten ruimen is de beste leerweg en nog werken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Zeker wetens dat zelf laten opruimen, ik ben vrij vandaag maar was niet van plan om m'n dag in te gaan vullen door troep achter iemands kont op te ruimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 quote: Originally posted by: snoepjeen igor is zeker stiekem gaan douche inplaats van eerst koffie te drinken Of ze is zich aan het verslapen.... Mocht ze de douche hebben ingepikt... dan mag jij na haar hoor Snoep , ik doe wel rustig aan vanmorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Goedemorgen,Wakker geworden van de vogels. Merels. Ze hebben de hele nacht gepiept voor het raam. Rare beesten. Ze hebben jonkies en de kat vind dat wel leuk lijkt het. Alhoewel de merels vallen haar aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Goeie morgen Max Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 goeienmorgen maxwanneer moest je ook alweer beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Waarschijnlijk wisten ze dat sha, dat jij vrij was vandaag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Moghu MaxZeg Vonneke, ik zag jou nog helemaal niet tussen de namen bij de meeting staanben je bang dat je alleen de tafel moet dekken hulp genoeg hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 4 April snoepje.Nog even van het zonnetje genieten,vandaag althans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 sha waarom ben je zo vroeg je bed uit als je vrij bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 Ook moghu Jaap beter wakker worden van de vogeltjes dan van de muggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2011 quote: Originally posted by: Max724 April snoepje. Nog even van het zonnetje genieten, vandaag althans. 4 april hahha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden