Spring naar bijdragen

Donderdag 16 juni


Jaap

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:heart: terug Primula. Is echt heel lief van je!

Jij bent echt een grave tante Mups :sun:. Euhmmm ik stoppen met roken? Ja binnenkort misschien ;). Ik overweeg het eerlijk gezegd..
Echt knap van je

Moet ook eens slapen gaan. Zo laat weer.
Nog een laatste zucht..

Ik heb een huisschildpad nu..staat elke middag te krabbelen aan de deur en komt dan binnen slapen. Weet niet of dat zo een goed idee is maar wat weet ik nu in godsnaam van een schildpad. Morgen toch maar buiten laten.
De spin die er nog altijd zit is ook afgericht. Telkens als ik op de pot ga zitten kruipt ze achter de vinyl op de muur. Kan ik mee leven.

Slaapzacht
:sun:
tot morgen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig dat jullie over roken beginnen. Hoewel 'k verslavingsgevoelig ben, heb 'k nooit getaalt naar sigaretten. Ook koffie kan me niet bekoren. Maar van de biertjes kon 'k niet afblijven. Dat vindt 'k ergens zo vreemd. 'k ben met alles verder heel matig. Waarom ontbreekt me dan net de zelftucht om dat blikje bier te weerstaan?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Primula

quote:


Originally posted by:
Jaap


Ik ontvang graag.


paksoi vind ik zeker lekker. Kan het nog?


Kroten of bieten, een pot nat. Peulen zijn makkelijk he, en nog mooie bloemen er aan ook.Een
:heart:
terug, als we toch bezig zijn.





Ai Jaap: hier ging iets fout!
Ik koop kleine zaaiplantjes op de markt.
5 voor een euro!
Paksoi kan nog zo!

Maar jij zaait misschien alles?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal eens kijken, als de tuinbonen klaar zijn heb ik ruimte.

Zaad of plantjes maakt mij niets uit. De tomaten heb ik als plantje gekocht omdat ik wat laat was. Dus dat is voor de paksoi denk ik ook beter. Win je toch zo twee weekjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jaap,

De kruiden (Oregano, Basilicum, Bieslook en Peterselie) heb 'k gekocht bij de lidl een half jaar g'leden. Die waren al volgroeid toen 'k ze kocht. De peterselie gebruik 'k nog 't meest. De tomatenplant gaat ook goed. Echt snel groeien ze niet. Maar dat vindt 'k niet zo erg. Als 'k er af en toe twee á drie rijpe tomaten af kan plukken, ben 'k tevreden. In een éénmanshuishouden is dat meer dan voldoende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...