Mupke Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeRook jij nu nog altijd niet Mups? Nog steeds niet nee. En dat bevalt uitstekend. Probeer het ook eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Aan de andere kant, soms kan ik ook heel erg verlangen naar een sigaret. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 @mupke: hoe lang ben je al gestopt met roken?Ik zou er van af willen maar........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Ik mis Soothe....Heeft iemand iets van hem gehoord?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Tegelijk met het drinken Prim. Morgen twee maanden. Yoeheeeee. Realiseer het me nu pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Mupke: chapeau!Ik mis bij de emoticons een opgestoken duim......Anders kreeg je die! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 terug Primula. Is echt heel lief van je!Jij bent echt een grave tante Mups . Euhmmm ik stoppen met roken? Ja binnenkort misschien . Ik overweeg het eerlijk gezegd..Echt knap van jeMoet ook eens slapen gaan. Zo laat weer.Nog een laatste zucht..Ik heb een huisschildpad nu..staat elke middag te krabbelen aan de deur en komt dan binnen slapen. Weet niet of dat zo een goed idee is maar wat weet ik nu in godsnaam van een schildpad. Morgen toch maar buiten laten.De spin die er nog altijd zit is ook afgericht. Telkens als ik op de pot ga zitten kruipt ze achter de vinyl op de muur. Kan ik mee leven.Slaapzacht tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Daar kan ik wel lekker op slapen. Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Grappig dat jullie over roken beginnen. Hoewel 'k verslavingsgevoelig ben, heb 'k nooit getaalt naar sigaretten. Ook koffie kan me niet bekoren. Maar van de biertjes kon 'k niet afblijven. Dat vindt 'k ergens zo vreemd. 'k ben met alles verder heel matig. Waarom ontbreekt me dan net de zelftucht om dat blikje bier te weerstaan?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Bovenstaande was niet als reactie op het spinnenverhaal. Dat moge duidelijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 quote: Originally posted by: Gunn Waarom ontbreekt me dan net de zelftucht om dat blikje bier te weerstaan?! Die weersta je nu toch?Echt weg nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Truste, Mupke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Welterusten Gunn(en alle ingelogden)morgen zo mogelijk weer vol goede moed op he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Primula,Ik heb al wortelen geoogst en sla natuurlijk. De tuinbonen gaan ook heel goed. Eigenlijk alles behalve de rode kroten.Soothe was hier laatst nog hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Gunn, dat roken levert je niets op. Na een paar biertjes voel je je beter. Sommige dingen gaan makkelijker. Zo ervaarde ik het. Roken is enkel show. En een slechte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Ha Japie!He, even tuin en zo...Wortels heb ik niet.Kroten: bedoel je bieten? Heb ik ook niet!Mijn peultjes beginnen te komen....En paksoi joh: zoooo lekker!Moet je ook eens doen hoor.Heerlijk om even te wokken.Mag ik je een :heart:geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 'k heb alleen wat kruidenplantjes en een tomatenplant op 't balkon staan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Ik ontvang graag.Paksoi vind ik zeker lekker. Kan het nog?Kroten of bieten, een pot nat. Peulen zijn makkelijk he, en nog mooie bloemen er aan ook.Een terug, als we toch bezig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Gunn, en groeit het een beetje. Mijn buren hebben een hele grote bak met tomaten. Die doen het erg goed. Zelf heb ik een klein kasje met 4 plantjes die gaan ook erg goed trouwens. Zitten al tegen het dak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 quote: Originally posted by: JaapIk ontvang graag. paksoi vind ik zeker lekker. Kan het nog? Kroten of bieten, een pot nat. Peulen zijn makkelijk he, en nog mooie bloemen er aan ook.Een terug, als we toch bezig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 quote: Originally posted by: Primulaquote: Originally posted by: JaapIk ontvang graag. paksoi vind ik zeker lekker. Kan het nog? Kroten of bieten, een pot nat. Peulen zijn makkelijk he, en nog mooie bloemen er aan ook.Een terug, als we toch bezig zijn. Ai Jaap: hier ging iets fout!Ik koop kleine zaaiplantjes op de markt.5 voor een euro!Paksoi kan nog zo!Maar jij zaait misschien alles? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Ik zal eens kijken, als de tuinbonen klaar zijn heb ik ruimte.Zaad of plantjes maakt mij niets uit. De tomaten heb ik als plantje gekocht omdat ik wat laat was. Dus dat is voor de paksoi denk ik ook beter. Win je toch zo twee weekjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Jaap: proberen hoor die paksoi plantjes.Vanavond heb ik pasta gegeten metcourgette, halve komkommer + struik paksoi.Even wokken, wat feta erbij en smullen maar!Heb trouwens ook 2 courgettes in de tuin.Tussen de planten.Maar moet nu gaan slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Welterusten,Ik ga ook te bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 @Jaap,De kruiden (Oregano, Basilicum, Bieslook en Peterselie) heb 'k gekocht bij de lidl een half jaar g'leden. Die waren al volgroeid toen 'k ze kocht. De peterselie gebruik 'k nog 't meest. De tomatenplant gaat ook goed. Echt snel groeien ze niet. Maar dat vindt 'k niet zo erg. Als 'k er af en toe twee á drie rijpe tomaten af kan plukken, ben 'k tevreden. In een éénmanshuishouden is dat meer dan voldoende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden