Lenie Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 rotklussen zijn dat Niets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Dames, als jullie je vervelen... Mijn huis is inmiddels weer een zwijnenstal. Jullie zijn welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 ik verveel me niet hoor...ff krantje lezen...zo lopen met de honden...eten voorbereiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ok, ik kon het proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: Lenierotklussen zijn dat Niets... Dat zijn het zeker, zeker omdat ik de post een tijd niet heb open gemaakt en er veel aanmaningen liggen, allemaal zondegeld omdat ik het ook eerder had kunnen betalen. Rekening nu leeg.....Lenie, morgen samen lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: DenkerDames, als jullie je vervelen... Mijn huis is inmiddels weer een zwijnenstal. Jullie zijn welkom. Waar woon je Denker? Ik heb wel zin om ff te rausen of hoe schrijf je dat. Zoef zoef zoef en klaar is Klaartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 als het een beetje knap weer is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ik woon in Friesland, op het einde van de wereld. Hogedrukspuit meenemen en gasmasker op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Mannen trekje denk, leven in rotzooi en het zelf niet eens zien. haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeJa, vrouwe Bol.. U heeft gelijk.. Dan stop met denken nu, pak je bij je lurven (die dingen zitten tussen je kladden en je vodden) en ga ervoor.Blijven zitten in dit rotgevoel helpt niet. richt je nu op iets anders. Ga iets doen, als je kunt waardoor je een fijner gevoel krijgt, b.v. ff liggen en je voorstellen hoe een fijn leven eruit ziet, en weet dat dat voor jou ook haalbaar is maar stop met je te richten op die negatieve gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: bolletjequote: Originally posted by: DenkerDames, als jullie je vervelen... Mijn huis is inmiddels weer een zwijnenstal. Jullie zijn welkom. Waar woon je Denker? Ik heb wel zin om ff te rausen of hoe schrijf je dat. Zoef zoef zoef en klaar is Klaartje. Bol, heb je zin om ramen te lappen en mijn gevel schoon te maken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ja Bor ga iets doen, zoals mijn huis schoonmaken.Spelvout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Denker Friesland???? volgens mij krijg ik dadelijk met de meeting heel Groningen en Friesland hier op de stoep. hahahaha.Nou ik weet dat Groningers heeeeel toffe fijne mensen zijn. J. z'n dochter woont daar. Daar hadden ze ook heerlijke Groninger worsten met kruidnagel. mmmmmmmmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Verr, jij morgen fit, zij verrot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: NietsBol, heb je zin om ramen te lappen en mijn gevel schoon te maken;) Weet je waar je voorgevel mooi schoon mee krijgt Niets?????Met .................... OOOOOOOOO hoe is dat mogelijk zeg, wist ik het net nog, ben ik het kwijt. Welke voorgevel bedoel je eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeQuote; Ja Bor ga iets doen, zoals mijn huis schoonamken. Waar zit de middelvinger bij die emotions..?! Ik zocht al naar een stofzuigertje tussen de emotions.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Verr, goed gedaan. Nu je nuchter bent zie je pas hoe gek mensen zich kunnen gedragen met drank! En jij gaat recht naar huis, zij scheef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Niets, Lenie, Tatum en andere geïnteresseerden,Als jullie klaar zijn bij Denker in Friesland kunnen julliemeteen doorreizen naar mijn stulpje in Brabant. Hier valtook genoeg te doen en ik heb er uit begrepen dat iemandvan jullie bedreven is in het betalen van rekeningen.Dit komt wel heel erg mooi uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: bolletjeWeet je waar je voorgevel mooi schoon mee krijgt Niets????? Met .................... OOOOOOOOO hoe is dat mogelijk zeg, wist ik het net nog, ben ik het kwijt. Welke voorgevel bedoel je eigenlijk? Haha, tja welke voorgeven bedoel ik;) degene die ik niet onder de douche schoon kan maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Marc, wij treffen het maar met zulke hulpzame en begripvolle dame's om ons heen. Geeft toch een warm gevoel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ik zal proberen vrij te krijgen van mijn werk, Bor. Als het lukt meld ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Uit kijken Bor, straks lukt het me ook nog om vrij te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Daar kom je vanzelf achter, dus wees vanaf nu aan maar heel lief tegen mij. Misschien valt het dan allemaal mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 @Niets....zit het bij jou ook zo vreselijk vol met spinnewebben en vliegjes?dol word ik er van..ik kan het wel 4x per week weg halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Goed fijne mensen, ik ga even proberen te slapen anders word het een lange nachtdienst. En Bor hou je taai, ik hou je in de gaten. Tot laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden