Spring naar bijdragen

zaterdag 18 juni


igor

Aanbevolen berichten

SSSTTTTT Niets, geheimpje tussen ons hé?;)

Trouwens wat, ik geloof Gunn vanmiddag schreef over de regen en storm die over het huis raast en dat hij daar dan lekker binnen in zit, dat herken ik ozo goed. Ik voel me dan zo beschermd, en gelukkig, wetende dat wat er ook gebeurd, mij niets kan overkomen.
Onzin natuurlijk maar het geeft in ieder geval een heerlijk gevoel. Van mij mag het stormen en onweren, de hele dag door. Prachtig mooi als je dan naar buiten kijkt en ziet wat krachtig de natuur is, en wij zo ontzettend nietig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 366
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeienavond iedereen hier in de huiskamer. Meld me even, ben aan het werk in de haven en moet binnen dit en 20m uitrukken.
Droge dag vandaag en voel me okay......of niet zo ? Weet het niet goed, nu wel, daarstraks helemaal niet.
Speelt veel mee, de financiële afronding die er nog niet is, de operatie, mijn leven zoals het is. Maar we gaan voort hé, de wereld stopt niet, wie bang is krijgt er ook van. Voila, het doet me weer deugd even hier te zijn :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, 't voeder is ing'slagen! 'k kan met een g'rust hart 't weekend in. Hé hé... ja... en nou... verveling. Oh nee, da's trouwens niet waar! 'k heb vanmiddag nog twee games g'haald. Eternal Sonata (X360) en Lost Planet: Extreme Condition (ook X360), beide voor €10,- per stuk. 't zijn budget titels, dus 'k verwacht er niet té veel van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wooooooow Fleur.. je bent een kanjer.. (waarom hebben ze hier niet een emoticontje van een opgestoken duim?? zo stom ) :heart::heart::heart:

Wel een beetje slap van Wil dattie niet gelijk naar je toe ging om te helpen.... dat geeft maar weer aan dat een vrouw daadkrachtiger is dan een man.. ... (emoticontje van hilarische lach) :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen, geen idee of ik ergens inval...
nog helemaal niets gelezen van vandaag
zal ik zo eens onder het genot van een kopje koffie gaan doen.

@Borretje: no hard feelings betreft gisteravond hoor
voelde me niet 'aangevallen'
ik snap wel wat je bedoelde te zeggen
maar ik kon niet meer reageren omdat de computer het niet meer deed
aangezien ik niet thuis was kon ik ook geen laptop pakken
ik las net pas het einde van de vrijdagdagdraad, zodoende.

@Snoepje :heart: weekend.......ik denk aan je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Yvonne



Wel een beetje slap van Wil dattie niet gelijk naar je toe ging om te helpen.... dat geeft maar weer aan dat een vrouw daadkrachtiger is dan een man.. ... (emoticontje van hilarische lach)
:D



Tja volgens mij ben ik niet sexy genoeg voor hem om dadelijk naar hier te komen rennen ;):D :D
Bedankt allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedacht me iets vandaag

Als mijn drankprobleem één goed ding mag voortbrengen is dat dochter weet dat het niet gezond is zoveel te drinken. Drinken zal ze ooit, zo naïef ben ik nu ook weer niet.
En alhoewel dat ze zeggen dat kinderen van dronkaards meer kans maken om het zelf te worden zal ik zorgen dat het niet zo is.
Ik ben op de juiste moment gestopt. Ze was oud genoeg om het te begrijpen en net jong genoeg om niet getekend te zijn. Ze ziet wat ik kan..er wordt niet over gesproken maar ze ziet hoe sterk je kan zijn als je weg alleen nog maar uit putten lijkt te bestaan.
Daar ben ik blij om

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Yvonne

Niet sexy genoeg???


Dan moet Wil echt heel nodig iets aan zijn ogen laten doen dus...


Good lord.. welke echte man kan nou zomaar aan jou voorbij gaan Fleur?


Gemiste kans voor Wil dus
:D




Tja heb hem al gezegd dat em zijn ogen moest laten opereren. Nu is het eindelijk zo ver hé :D
Oh dat is lief :heart:.
Ik ben als een taartje. Dat hoeft er niet altijd goed uit te zien om waanzinnig lekker te smaken.
Cupcake Fleur :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...