Lenie Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 middag!!!!!even lezen..zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Even voor Verr, zoals ik al eerder heb gezegd, je bent al lang over de ontwenning heen en je hebt die Librium helemaal niet meer nodig. De spierpijn komt hogstwaarschijnlijk door wat Bol al zij, onbewuste spanningen om tussen de zuiperts te zitten. Hang toch niet zo aan dat pilletje, dat heeft zijn funktie al lang gedaan. En onderschat die twee drankje's niet, nu ging het goed en het veradelijke is dan denk je dat kan ik de volgende keer ook en daar gaat het mis, Alles raakt in een stroomversnelling en je zit zo weer op je oude gedrag. Hoe vaker je moet opkrabbelen hoe moeilijker. Je progameerd jezelf bijna tot misslukking. Das het niet waard. Dus pilletje's aan de kant en niet meer drinken, ook niet eentje.Goeiemiddag frummers, aangezien het zondag is, moest ik even preken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Wat een fijn bericht Albertina,Ik wens je een heerlijke vaderdag toeGeniet er maar lekker van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Dank je witje.Ik heb je deze week gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Geeft niet hoor. Het zou toch wat zijn als de hele wereld zich aan moet passen aan mijn verdriet. Maar ja het is wel moeilijk. Groot verdriet. Hondjes uitlaten zie ik allemaal opa's en oma's dressed up bij hun kinderen en kleinkinderen op bezoek komen. Ik duik straks onder in mn atelier. Eens kijken of ik mn boosheid om kan zetten in kunst. Ik heb opgewekte krullebol wéér een kattig smsje gestuurd.Tsja. Denk dat ie wel wegblijft nu. Albertina, geniet ervan, nu het nog kan Want zo is het echt !!!!! quote: Originally posted by: albertinaEEn beetje misplaatst na het berichtje van Woman. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Wordt weer een dag janken en sigaretten roken. Tis maar goed dat ik niet meer drink - oeioeioei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 pfoe..ik ben er doorheen geworsteld.Albertina wat fijn joh!!!Woman...kop op.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoon Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Goedemiddag allemaal,Wat is er veel geschreven! Kan ik allemaal niet bijhouden, hoor!Ik ga zo straks lekken met mijn nuchtere kop door de wind lopen. Lekker langs de plas uitwaaien..Zat vanachtom drie uur rechtop in bed na een keikeikeiharde knal vlak in de buurt.Duurde toch wel twee uur voordat ik weer in een (te) lichte slaap viel.Dus eens kijken of de wind mijn toch nog suffe hoofd echt wakker kan krijgen!Djoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 @Woman; bij gebrek aan een "troost-smilie" even een van mij. Sterkte meis!Ook hier een vaderloze vaderdag. Voor het eerst écht. Mijn echte vader had ik al heel lang geen contact meer mee. Die is 'm naar een ver buitenland gepeerd toen ik 11 was. Afgelopen jaar blijkt hij gestorven te zijn. Voor mij stierf hij al een paar maanden daarvóór, toen er, op een brief van mijn stiefvader aan hem, een heel beledigde reactie kwam. Dat contact niet meer mogelijk was na wat ik hem had aangedaan (ja ja, een brief geschreven, 12 jaar geleden, waarin ik hem confronteerde met het verleden en waarvoor ik toen in therapie was). Zijn echte dood was maar een klein stapje verder dan zijn figuurlijke. Het contact met m'n stiefvader is sinds m'n moeder is opgenomen minimaal geworden. Wat ik niet zo heel erg vind, want heel vaak voel ik me boos en beledigd als ik hem heb gezien, door dingen die hij zegt. Voor het eerst zijn we niet uitgenodigd. Niet erg, want nu kan ik voor het eerst 's gaan kijken op het houtfestival (wereldmuziek). Al m'n vriendinnen die mee zóuden kunnen zijn er niet. Moet alleen dus. Best wel eng maar ik ga gewoon even kijken. Kan zo weer weggaan.Hopelijk was m'n vaderverhaal niet té heftig voor hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Weet niet precies waar het over gaat, maar Woman als het liefdes verdriet betreft weet ik alles van. Inderdaad goed dat je niet drinkt. Ikzelf val dan in zelfmedelijden. Nu nuchter en een tijdje later is het nog wel pittig maar makkelijker te relativeren. Nu heb ik zoiets van; jammer voor haar, een gemiste kans op een goeie kerel. Ik had voor haar willen sterven. Sterkte meid, nuchter kom je er doorheen, dronken ga je extra snel naar de *. Ik wens je veel wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Hier gaat alles prima hoor Albertina,Ik ben er idd wat minder, beetje druk met allemaalzomeraktiviteiten en tegenwoordig leg ik mn verslavingsgedragmbt eten wat meer onder de loep.En ik kan je en trouwens iedereen van dit forum zeggendat ik hier zo ontzettend veel geleerd heb en nog steeds leer mbt verslavingsgedrag.Dus loslaten doe ik het forum voorlopig nog lang nietWel iets minder, maar scherp blijven is elke dag weer nodig.Dus voor mij geldt ook nog steeds: Bekijk het per dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Denker, ik heb geen liefdesverdriet hoor. maar wil dat ook niet krijgen. Zoiets. Ben gewoon niet okay vandaag. Is de dag al voorbij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 hier ook een vaderloze vaderdag..mijn vader is 16 jaar geleden overleden.aan overmatig drankgebruik...levercirrosehij is mijn grootste voorbeeld hoe het NIET moet.verders op mijn kop gehad van Tactive dat ik een schuttingwoord heb gebruikt gisteren.ik heb al gekeken, maar kan niets vinden..nog maar eens kijken waar ie eventueel tussen had kunnen passen?kan me niet herinneren dat ik gisteren suks geplaatst heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Lenie, dat had ik laatst ook, dat ik een schuttingwoord gebruikt had. Tactive had er bij mij bij gezet wanneer en hoe laat dat was. Bij jou niet?Ook jij sterkte met deze dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Gelukkig maar Woman, volgens mij is het vandaag voor velen van ons wat een rotdag. Misschien het weer in combinatie met vaderdag, veel van ons hebben geen vader meer net als ik. Dit soort dagen word je er weer even aan herinnerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Hai Djoon,Leuk je hier te lezen, las net je reactie bij 'wie is wie' goed om te horen dat je droog bent gebleven en ja wat is het leven mooi zonder alcohol hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 geen idee Zuske...heb het berichtje al weg gegooid.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 @Denker; en ook jou wens ik sterkte met deze vaderloze vaderdag.. Inderdaad best veel mensen hier die geen vader (meer) hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Meestal zet Tactive het er wel bij Lenie.Ik heb ff gezocht voor je en misschien gaat het over het berichtje vande meeting draad om 19.11 daar staat een woord mbt een dame die niet netjes kan reageren;)waarschijnlijk bedoelen ze dat??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik lees hier wel vaker woorden waarvan ik denk: waarom zijn die niet weg gehaald en toen wel dat woordje ... van mijVolgens mij scheelt het ook wel eens wie erachter de schermen zit, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Dat is wel zeer zeker zo Sha,de 1 is de ander niet he...Het is net als met politieagenten, de 1 is wat hartelijker dan de ander.Maar ja, aan de andere kant het blijft wel duidelijk zoen er komt weinig "gedoe"van, zolang ze controleren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Dank je Zuske, het is nou drie jaar geleden dat hij overleden is. Heb nog altijd spijt dat ik toen altijd dronken was. Ik ben erg strijdvaardig en ga zorgen dat ik nuchter blijf zodat ik er voor mijn moeder kan zijn. Ik krijg tranen in mijn ogen van spijt, ik wil het er ook niet meer over hebben. Zit nu te janken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: witteMeestal zet Tactive het er wel bij Lenie. Ik heb ff gezocht voor je en misschien gaat het over het berichtje van de meeting draad om 19.11 daar staat een woord mbt een dame die niet netjes kan reageren;) waarschijnlijk bedoelen ze dat??? ik weet het niet..laat ook maar...waar maak ik me druk om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ha die Witte zouden ze ook gele en rode kaarten uitdelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Jeetje, Denker... Ook voor jou bij gebrek aan een troost-smilie een . Weet even niet zo goed wat ik kan zeggen. Als er leven is na de dood, heeft 'ie je waarschijnlijk allang vergeven.. (ik geloof daar wel in). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden