Spring naar bijdragen

Zondag 19 juni

Max72

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 363
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
woman

Precies, zo ging het......

quote:

Originally posted by:
fleurtje

evening
:)

Woman: maar waarom stuur je hem een kribbig smsje? En daarna nog één? Ik doe dat ook nogal vlug
:D

Zeker als het niet gaat zoals ik het wil..Tja Fleur
:huh:

Ooooooohwww dat ken ik dan maar al te goed.
Vreemd genoeg heb ik het ook meestal alleen bij mannen. Bij vrouwen reageer ik meestal niet zo bitsig. Meestal ben ik het wel maar stuur ik hen niets en laat het overwaaien.
En als ik dan wat verder denk kan ik er gewoon niet goed tegen dat ik eigenlijk gewoon de aandacht die ik wil niet krijg op het moment dat ik het wens. Of geen antwoord krijg dat voldoende is. Of soms helemaal geen antwoord :angry:. Het uitleggen via foon vind ik dan weer teveel van het goede want dan lijkt dan weer zo hopeloos belachelijk. Zeker als het iemand is die je nog niet zo goed kent.
Mannen..poeh! :D
Ze zeggen van mannen dat ze veel directer zijn als ze wat willen en vrouwen zo niet maar het gewoon verwachten te krijgen zonder het uit te hoeven leggen. Ik ben zo één van die vrouwen I guess :D
Maar dat is mijn verhaal natuurlijk en daarom nog niet het jouwe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: woman
Helemaal gelijk in.

Ik moet echt nog leren om niet om me heen te schoppen als ik me rot voel.

quote:

Originally posted by: Yvonne

Oog viel op de berichtjes van Woman waarin ze vertelt dat ze bitcherige sms-jes naar krullebol heeft gestuurd..

Woman... je vond hem zo aardig.. waarom ga je niet een gewoon gesprek met hem aan over wat je dwarszit?

Daar kan toch veel meer uitkomen dan uit een sms????

Goedenavond allemaal!
poehee... deze had voor mij kunnen zijn Woman, mooi gezegd Yvonne, alleen is het soms zo moeilijk het gesprek aan te gaan, en de andere partij moet wel willen, heb momenteel ook zo'n sms gedoe :wacko: maar kan nu wel ''rustig'' reageren, omdat ik nuchter ben, denk dat de andere kant, stoned is, en heel erg opgefokt, wat zo triest is in deze is dat wat ik lees, ik zelf geschreven had kunnen hebben, dus ik kan hem niet eens veroordelen op wat hij smt :( heb net even jou tekstje gecopieerd en in een smsje verwerkt,(sms lijkt zo makkelijk en doeltreffend... maar ik denk dat bij dingen die over gevoel en zo gaan toch een echt gesprek veel meer kan opleveren)
en hem welterusten gewenst, en telefoon uitgezet, dit heeft toch geen nut zo, maar blijft moeilijk, maar wat ben ik blij dat ik dit nu nuchter beleef, en dat allemaal dankzij de refu,want anders had ik het niet gered,ben ik bang.Gek he, ik weet dat ik er beter doorheen kom,omdat ik nu niet drink, aan de andere kant wil ik juist drinken omdat dit gebeurd, het is zo idioot :angry:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: fleurtje

En als ik dan wat verder denk kan ik er gewoon niet goed tegen dat ik eigenlijk gewoon de aandacht die ik wil niet krijg op het moment dat ik het wens. Of geen antwoord krijg dat voldoende is. Of soms helemaal geen antwoord :angry:.

haha dat zegt ''de andere kant'' ook tegen mij, denk ook wel dat dat klopt, en dat ie ook eigenlijk wel weet dat het te idioot voor woorden is wat hij smst, maar dat bellen/gesprek misschien hopeloos overkomt?? zou heel goed kunnen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Gabs :sun:
Fijn dat je het zo goed droog houdt!!!
Ik had het al eens eerder gezegd tegen je denk ik maar heb zelf al eens zo'n soort van relatie gehad. Bijna alles ging via sms. Ik vond het enerzijds wel gemakkelijk, anderzijds heeft het veel stuk gemaakt.
Af en toe een smsje sturen al je lastig bent is helemaal niet zo erg als je het daarna met een goed gesprek rechttrekken kan (jullie zijn toch al een poosje samen) maar je relatie laten afhangen van bijna enkel sms verkeer is heel nefast voor je relatie.
Wordt toch tijd dat jullie dat beiden serieus aanpakken hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Gaby

quote:

Originally posted by:
fleurtje

En als ik dan wat verder denk kan ik er gewoon niet goed tegen dat ik eigenlijk gewoon de aandacht die ik wil niet krijg op het moment dat ik het wens. Of geen antwoord krijg dat voldoende is. Of soms helemaal geen antwoord
:angry:
.

haha dat zegt ''de andere kant'' ook tegen mij, denk ook wel dat dat klopt, en dat ie ook eigenlijk wel weet dat het te idioot voor woorden is wat hij smst, maar dat bellen/gesprek misschien hopeloos overkomt?? zou heel goed kunnen

Oesje...dan lijkt ie een beetje op mij? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Fleur, of ie op je lijkt???

nee,maar ik denk dat dat wel menselijk is, herinner me van mezelf ook wel angstige momenten, dat ik me van alles in m'n hoofd haalde als ik niets hoorde op mijn smsjes, kwam omdat IK niet lekker in mijn vel zat, ik was bv gister dagje uit, tel in kluisje, pas om 0.00 haalde ik ze eruit, ja dan heb je veel smsjes en gemiste oproepen, sms kan drama zijn, ik heb ik 3 dagen tijd dan ook maar 4 smsjes gestuurd, en al zeg ik het zelf (engeltje icoontje) erg verstandige, hem niet aangevallen, niet geoordeeld, enz...

jaja moest ik zelf ook nog aan wennen :o

maar ik heb geen zin in deze misverstanden per sms, en daarom nu ook tel uit, ben zelf eigenlijk wel rustig, dit duurt al zo lang idd, en of hier komt iets goeds uit, of het stopt, en in beiden gevallen red ik me wel, zover ben ik inmiddels wel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook afsluiten. Nog heel eventjes de bank opzoeken.

Logde eigenlijk alleen maar in om te zeggen dat ik even afstand neem van het forum. Ik kom wel weer terug maar geen idee wanneer dat is. Hang hier te vaak en het heeft teveel invloed op me.
Ga geen namen noemen maar een aantal zit me sterk aan het hart gebakken. :heart:

Tot ooit. :moon: En: blijf AdB allen. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Mupke

Ik ga ook afsluiten. Nog heel eventjes de bank opzoeken.

Logde eigenlijk alleen maar in om te zeggen dat ik even afstand neem van het forum. Ik kom wel weer terug maar geen idee wanneer dat is. Hang hier te vaak en het heeft teveel invloed op me.

Ga geen namen noemen maar een aantal zit me sterk aan het hart gebakken.
:heart:

Tot ooit.
:moon:
En: blijf AdB allen.
:sun:

:( :( :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jouw tekst is mijn tekst, Feurtje
Helemaal niets aan toe te voegen, je slaat de spijker op zn kop

quote:

Originally posted by:
fleurtje

quote:

Originally posted by:
woman

Ooooooohwww dat ken ik dan maar al te goed.

Vreemd genoeg heb ik het ook meestal alleen bij mannen. Bij vrouwen reageer ik meestal niet zo bitsig. Meestal ben ik het wel maar stuur ik hen niets en laat het overwaaien.

En als ik dan wat verder denk kan ik er gewoon niet goed tegen dat ik eigenlijk gewoon de aandacht die ik wil niet krijg op het moment dat ik het wens. Of geen antwoord krijg dat voldoende is. Of soms helemaal geen antwoord
:angry:
. Het uitleggen via foon vind ik dan weer teveel van het goede want dan lijkt dan weer zo hopeloos belachelijk. Zeker als het iemand is die je nog niet zo goed kent.

Mannen..poeh!

Ze zeggen van mannen dat ze veel directer zijn als ze wat willen en vrouwen zo niet maar het gewoon verwachten te krijgen zonder het uit te hoeven leggen. Ik ben zo één van die vrouwen I guess

Maar dat is mijn verhaal natuurlijk en daarom nog niet het jouwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...