Spring naar bijdragen

Maandag 20 juni 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nog 10 dagen Bruidje? Ga je trouwen dan?:)
Maar geweldig gedaan hoor, en houd het maar vast dat gevoel dan zie je hoe fijn je je al voelt als je minder drinkt.
Kun je na gaan als je niet meer zou drinken hoe je je dan voelt.;)
Maar dit is al heel knap hoor.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gooooood evening of middag wat is het. ik heb niet alles terug gelezen. jopie op de vingers getikt omdat ze de hond naast de snorfiets liet lopen?????? logisch, is ook geen stijl ( zo'n drooooooopie) jij kunt makkelijk met haar een marathon lopen gezien je figuur ( moet je wel het roken laten natuurlijk).


hier gaat het even wat minder. eventjes stoom afblazen ( wel de neuzen dicht andes raken jullie ook bedwelmd) snorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

Zo ik ben weer klaar met werken. Heb een gedeelte van m'n muren met gloor afgespoten en nou ben ik benieuwd of ik het morgen ga zien. Wat ik nu al wel zie zijn kleine scheuren, dus er klopt iets niet helemaal.
:huh:




zo heb ik m'n keuken "gewit" toen ik hier kwam wonen....ietsies verdunde bleek gespoten...
werkt perfect!!!!
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mop van de Bol.

Er zitten twee zestigplussers te praten over het ouder worden.
Zegt Kees, "Het probleem bij vrouwen die ouder worden is dat ze weigeren dat te aanvaarden, ze hebben allerlei middeltjes om dat te verbergen."
"Helemaal mee eens "zegt Pim onder het genot van een dikke sigaar. "Maar ik ken een middel om dat te ontmaskeren. Als je wilt weten of je vrouw hardhorig wordt ga dan tien meter van haar vandaan zitten en stel haar een vraag als ze niet antwoord, stel de vraag dan op 5 meter, en als ze nog niet antwoord doe het dan op 1 mtr.
Kees vond dat een goed idee.
Hij kwam thuis en liep naar buiten waar zijn vrouw de was op aan het hangen was.
Mien wat eten we vanavond?"" Schreeuwde hij maar Mien gaf geen antwoord. Hij liep wat dichter naar haar toe en schreeuwde nog een keer "Mien wat eten we vandaag "Maar Mien reageerde nog steeds niet.
toen hij vlak bij haar stond schreeuwde hij weer'Mien wat eten we vanavond?
Mien draait zich om en antwoordt, "Voor de 3e keer, kip met friet." :huh::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snif snif.................snif.......... snif snif snif. Heu:huh: O, hum, sorrie ik was even aan het ruiken hoe lekker ik ruik nu, net na het doesjen. Musk body lotion. Ben van het doesjen drie kilo lichter van geworden:D
Loop er aan te denken om morgen m'n kamer een andere kleur te gaan geven. Ik heb hem altijd wit gehad maar dat is ook zo wit hé?
Zat er aan te denken om een paar stukken licht grijs te maken en andere stukken weer wat donkerder. Riskant hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

Als bij komende meeting nou zoveel mogelijk mensen hun
verfrestantjes meenemen kunnen we toch lekker met zijn allen
creatieve therapie gaan doen bij jou in de kamer. Hier komt
zeker wel iets kunstzinnigs uit en het is ook in het geheel niet
riskant!


* grammaticafoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Marc

Bolletje,




Als bij komende meeting nou zoveel mogelijk mensen hun


verfrestantjes meenemen kunnen we toch lekker met zijn allen


creatieve therapie gaan doen bij jou in de kamer. Hier komt


zeker wel iets kunstzinnigs uit en het is ook in het geheel niet


riskant!




:huh:

Jij weet zeker nog niet dat ik oog voor kunst heb hé? Een z.g. kunstoog.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...