Otje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Eerst een dutje en dan boodschappen ?Beter andersom, dan kan ik ook nog lekker eten voor mn dutteke. kee. Zit wel goed stuk dus maar heel rustig naar de supermarchez.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Nog 10 dagen Bruidje? Ga je trouwen dan?Maar geweldig gedaan hoor, en houd het maar vast dat gevoel dan zie je hoe fijn je je al voelt als je minder drinkt.Kun je na gaan als je niet meer zou drinken hoe je je dan voelt.Maar dit is al heel knap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 gooooood evening of middag wat is het. ik heb niet alles terug gelezen. jopie op de vingers getikt omdat ze de hond naast de snorfiets liet lopen?????? logisch, is ook geen stijl ( zo'n drooooooopie) jij kunt makkelijk met haar een marathon lopen gezien je figuur ( moet je wel het roken laten natuurlijk). hier gaat het even wat minder. eventjes stoom afblazen ( wel de neuzen dicht andes raken jullie ook bedwelmd) snorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Wat minder Igor? Toch niet heel erg hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 ben er weer....terug van weg geweest..en al gegeten.was weer een gezellige dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 bollie ik kom er wel weer boven op. even even even even geduld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 En Lenie, voel je je weer wat beter na je bezoek bij de hulpverlener?Ik loop bij een psych. en als ik daar geweest ben, voel ik me altijd weer als herboren. Zoeits van, gelukkig er is weer een stuk duidelijker, ik kan weer aan mezelf gaan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bruidje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 30 juni is inderdaad de big day. Dat wordt sowieso weinig drinken anders trek ik het niet. 'S avonds, als ik alleen ben met mn man een lekker borreltje drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 quote: Originally posted by: bolletjeZo ik ben weer klaar met werken. Heb een gedeelte van m'n muren met gloor afgespoten en nou ben ik benieuwd of ik het morgen ga zien. Wat ik nu al wel zie zijn kleine scheuren, dus er klopt iets niet helemaal. zo heb ik m'n keuken "gewit" toen ik hier kwam wonen....ietsies verdunde bleek gespoten...werkt perfect!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 lenie.bleek op de muren spuiten?Wat een walm zal dat zijn geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ja Bol...wat een rust geeft dat in je hoofd...sjalig..@Albertina...ja, was even afzien, maar goedkoper dan witsel...aanpassing....zei Bo ipv Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Mop van de Bol.Er zitten twee zestigplussers te praten over het ouder worden.Zegt Kees, "Het probleem bij vrouwen die ouder worden is dat ze weigeren dat te aanvaarden, ze hebben allerlei middeltjes om dat te verbergen.""Helemaal mee eens "zegt Pim onder het genot van een dikke sigaar. "Maar ik ken een middel om dat te ontmaskeren. Als je wilt weten of je vrouw hardhorig wordt ga dan tien meter van haar vandaan zitten en stel haar een vraag als ze niet antwoord, stel de vraag dan op 5 meter, en als ze nog niet antwoord doe het dan op 1 mtr.Kees vond dat een goed idee.Hij kwam thuis en liep naar buiten waar zijn vrouw de was op aan het hangen was.Mien wat eten we vanavond?"" Schreeuwde hij maar Mien gaf geen antwoord. Hij liep wat dichter naar haar toe en schreeuwde nog een keer "Mien wat eten we vandaag "Maar Mien reageerde nog steeds niet.toen hij vlak bij haar stond schreeuwde hij weer'Mien wat eten we vanavond?Mien draait zich om en antwoordt, "Voor de 3e keer, kip met friet." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 ::D BOL!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ik dacht al,waar blijft de clou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Bol, 'k heb g'lachen! De spreekwoord'lijke dijenkletser! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Dat is ook de bedoeling Gunn.Zo ik duik ff lekker onder de douche. Voel me een tikkie vies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 dan ben je tenminste proper als de meeting begint... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ja joh, ik drukte al op, discusie antwoorden, terwijl ik hem nog niet af had. Stom hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 zo ben net terug van een wandelingetje....wat is dat toch lekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Snif snif.................snif.......... snif snif snif. Heu:huh: O, hum, sorrie ik was even aan het ruiken hoe lekker ik ruik nu, net na het doesjen. Musk body lotion. Ben van het doesjen drie kilo lichter van geworden:DLoop er aan te denken om morgen m'n kamer een andere kleur te gaan geven. Ik heb hem altijd wit gehad maar dat is ook zo wit hé?Zat er aan te denken om een paar stukken licht grijs te maken en andere stukken weer wat donkerder. Riskant hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Bolletje,Als bij komende meeting nou zoveel mogelijk mensen hunverfrestantjes meenemen kunnen we toch lekker met zijn allencreatieve therapie gaan doen bij jou in de kamer. Hier komtzeker wel iets kunstzinnigs uit en het is ook in het geheel nietriskant!* grammaticafoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 quote: Originally posted by: MarcBolletje, Als bij komende meeting nou zoveel mogelijk mensen hun verfrestantjes meenemen kunnen we toch lekker met zijn allen creatieve therapie gaan doen bij jou in de kamer. Hier komt zeker wel iets kunstzinnigs uit en het is ook in het geheel niet riskant! Jij weet zeker nog niet dat ik oog voor kunst heb hé? Een z.g. kunstoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 quote: Originally posted by: verranderingwat zullen we een lol hebben..!!! Ja jullie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 avondeen paard langs de fiets? Nou...toch niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden