Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Jopie, geniet even heerlijk van die rustige momenten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Teveel ik miste je hier al een beetjealles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ace, gebrek aan koffie? Die zou ik zelf toch wel eerder halen dan het kattenvoer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Tjee Bor, weet niet goed wat ik je nu moet wensen...succes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Hallo Shahire Ja hoor, gaat best, ik mag niet alleen niet klagen, ik heb ook niets te klagen.Ik heb het meeste wel mee gelezen hoor, jij gaat ook nog steeds goed toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Verrandering,Tuurlijk mag dat, maar je zou dit net zo goedeen vorm van drankmisbruik kunnen noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Teveel, fijn om te horen dat je niets te klagen hebten ik kan nog volop zeggen dat het bij ook nog steeds goed gaatsteeds...verkeerde woord misschien, blijft mijn doel om het in ieder geval wel zo te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ace, plaats maar geen foto van de kittens, ben ik waarschijnlijk meteen verkocht denk alleen dat mijn eigen kat een kleintje niet zo op prijs zal stellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Verandering, tuurlijk mag je die fles leeg gieten!!Mocht je toevallig nog ongeopende hebben staan........mogen ook hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Harry,Ben je ook niet een klein beetje geïrriteerdgeraakt door mijn muzikale inbreng??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Oh nee hoor Marc.Jouw linkjes zijn voor mij vaak de start om een beetje te grasduinen in de muziek op youtube.Ik ben trouwens op muziekgebied een omnivoor, alleen bepaalde heren die zichzelf toppers vinden en dat soort "wereldsterren" zet ik zo gauw mogelijk af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 even een humortje tussen door voor ons kattenliefhebbers...hihihihihttp://www.ad.nl/ad/nl/5596/Pl...tml#.Tf5aQAIGPE8;hyves Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 GoedemorgenVannacht over mn vader gedroomd. Het is wel een sterk goedje zeg, die valium beetje mee oppassen dus. Maar voor dit soort extreme dagen mag het wel. In overleg met da doc. haalt ook een hoop stress weg, dat ik niet steeds zo tegen feestdagen opzie. Voorheen ging ik dan weleens een spliff halen. Dat hoeft dan ook niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Grappig filmpje Lenie Ben er van tussen, douchen etc want vanmiddag mag ik werken.Fijne middag..................latersssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ik zal het weghalen, Borretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Als jij het dan ook even weghaalt ? Anders staat het er alsnog !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Woman,wat is een spliff? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Mornink. Nou ja, middag dan maar weer.Ben lekker bezig maar heb zooo'n zin in een dutje. Snurkende honden, mmmmzzzzzzzz, krijg ik slaap van zeg. En dat heerlijke donkere weer.Eerst maar ff een broodje. Waren jullie vanochtend ook zo blij dat je geen kater had:huh:Verveeld me nog steeds niet, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 http://youtu.be/r7A_VREJ25MYoo Albertjeuhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 zo..mooi geweest...nu naar de winkeldan naar m'n hulpverlener en daarna een koppie doen bij een vriendin..tot vanavond...fijne dag allemaal verders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 quote: Originally posted by: Ace@albertina dat is een Engelse benaming voor een joint BB says; leuk he. Vlgs mij is joint ook Engels.Zou het van join komen, bijelkaar komen. Weet niet of dat ook zo geschreven wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Oké, dank voor de uitleg,ik had werkelijk geen idee.BB, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Dag mensen,Ik ga werken, fijne dag allemaal en hou je aan wat je met jezelf hebt afgesproken.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Loop ze Jopie,Ik ga eens lekker een eind fietsen vanmiddag.Goed voor de gelukshormoontjes.Fijne middag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeIk ben slecht bezig zekers? Wordt werkelijk door iedereen op de vingers getikt:huh: Bedenk ik me zo opeens.. Is dat zo Borretje?Ik lees het nergens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden