Spring naar bijdragen

Woensdag 22 juni 2011


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
borretje

Zus; Weet je ook waarom of waardoor je nu trek hebt?



Het is het totaal overprikkelde gevoel van alles van vandaag. Voor mij is het niet niks. Ik voel me nog helemaal opgefokt en tegelijkertijd doodmoe. Ook voelde ik in het ziekenhuis al tranen achter mijn ogen. Toen ik thuis was kon ik met een gevoelig muziekje erbij 2 tranen laten. 1 per oog. Met alcohol erbij zouden de sluizen open zijn gegaan.

Ook nu nog voel ik die tranen. En daarbovenop kwam dus mijn eenzame gevoel tijdens het gesprek met die vriendin (telefoon). Het tegen haar zeggen kon ik echt niet. Ze is er al zo vaak op gewezen dat ze mensen onderbreekt en niet uit laat praten. "zo is ze nu eenmaal en ze kan er niets aan doen".

Ook voelde ik me, echt op z'n Zus' dus, me hier weer even niet gezien. Terwijl mijn verstand gewoon weet dat er niet veel mensen online zijn. En waarom zou iedereen op míj moeten reageren? Zegt m'n verstand. Maar je hebt van die zwakke momenten..

Ha het is al te laat om nog naar Appie te gaan! Dag 7 volbracht, zij het met héeééél veel moeite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie je wel, als ik het niet dacht, hoorde m'n oren suisen en dacht, "iemand heeft iets belangrijks op het forum gezet, kan niet anders" en ja hoor daar staat het, Gunn gaat Eternal Sonata spelen. Ik werd er zelfs een beetje blij van. Joh wat ben ik benieuwd hoe het bevalt.:)

Noortje welkom in onze virtuele huiskamer. Ik hoop dat je er veel aan zal hebben, hier is s'ochtends de koffie al klaar en s'avonds kun je kiezen uit frisdrank, thee, warme chocolademelk enz.
Hoop dat je er veel aan zal hebben.;)

Nee natuurlijuk gaat Zus niet naar Appie. Heeft ze helemaal niets te zoeken, zeker niet als ze nu lekker van haar overheerlijke thee aan het genieten is.:)

Wat een flutfilm is dat zeg. Kan niet tippen aan Lord of the Rings. BOEH, Boeh en nog eens een supergrote Boeh.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje


Het is eigenlijk een schabbeke dat dient als nachttafeltje maar dus geen tafeltje is..


Tja hoe noem je nu eenmaal zoiets?




Ik weet het, ik weet het, een wegwerpcondoom.:P

Nou ik ga verder met me te ergeren aan de film. Later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zusieeen bloemetje voor jou
voor je hele week volhouden:present:
Hou vol en morgen weer een dag erbij....


Hoi Noortje
Van harte welkom hier
Enne Yvonne en Igor, dat zijn de beste koffiezetters vh forum.
Hou die in de gaten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
borretje

Bolleke; Wat is een wegwerpcondoom?


Zijn er ook voor nogmaals gebruik dan?
:P



Nou das nou een Schabbeke. In het nederlands ook wel Schabbel genoemd. Dat is een soort muziekinstrument, en ook weer niet, waar je op kan blazen.
Je hebt ook nog larg en XXXXXXXXXXXXL. Sommigen zijn herbruikbaar maar je moet ze niet te heet wassen anders piesen ze niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Fleur Zucht, ik zie er dadelijk van komen dat heel veel vrouwen met een rotvaart naar de gynacoloog rennen omdat ze allemaal willen afvallen.:P
Niks geen gedoe meer met minder eten of zoetigheid, gewoon je spiraaltje laten ontkalken.
Kan je eventueel met antikalk doen. In de winkel te halen voor een paar euri's.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@witte: dank je wel! en bedankt voor de tip over de beste koffie-zetters van het forum :-)
@bolletje: succes nog even met de film uitzitten, dat is een domper als je je erop verheugd hebt en het blijkt Nix te zijn!
@iedereen: Welterusten voor straks, ik duik zometeen lekker het bed in met een boek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...