zoermuis Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Ik denk dat wij ooit eens ervaren hebben dat mindere gevoelens gesust kunnen worden met de roes van de drank. Als je dit ERG prettig vind dan blijf je er volgens mij naar verlangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Och Borr, we doen allemaal wel eens wat stoms:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Theetje Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Was geen rare vraag hoor Borretje, ik stel hem mezelf ook heel vaak!Ik ben zelf begonnen met drinken om nare gevoelens te onderdrukken, werkte wonderwel helaas, maar gaandeweg is het een sterk ingesleten gewoonte geworden die bijna niet meer weg te denken was uit m'n dagelijkse routine. Waarom dat bij 'ons' wel gebeurt en bij anderen niet? Ook een kwestie van je genetische opmaak denk ik. Stofje teveel of te weinig. Geen excuus natuurlijk maar vaak wel een moeilijker pad dat je moet belopen.Neem vandaag weer de eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Theetje Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Jopie, het lopen op zich lijkt me wel prettig maar het staat me zo tegen dat hardlopers er zoveel over moeten praten. Ik bedoel niet jouw metafoor hoor maar over de juiste schoenen, hartslagmeters en de 'rondentijden' en dit dan nog het liefst tegen mensen die nog nooit een meter hebben gerend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Ik vraag me ook vaak af : hoe is me dit toch kunnen gebeuren. Ik heb me erbij neergelegd en denk het had nu eenmaal zo moeten zijn. Ik maak me er niet meer gek over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Theetje Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Er zijn slechtere obsessies maar zo zou ik het ook wel noemen Jopie dat hardlopen Ik 'loop' nu meestal maar weg als ze het over de training voor de marathon gaan hebben, haha!Mooi trouwens wat je zegt over het zien wat alcohol je wel heeft gebracht. Hoewel het een zeer onfortuinlijk gekozen overlevingsstrategie was was het er gelukkig wel een en zijn we er nog om nu de keus voor een andere, gezondere te maken. Zo bekeken kan ik weer een beetje van de berg schuldgevoel achter me laten. Of is dit niet hoe je het bedoelde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Theetje Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Ondanks dat het hier steeds donkerder wordt toch maar even naar de speeltuin!Wil er iemand mee, even onbezorgd schommelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Goedemiddag frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Steek mijn hoofd onbesneden vlug nog even binnen IK schommel even mee theetje om tot rust te komen. Ik begin het goed te voelen nu. Verwacht hier nog 2 klanten voor ik ga, dus de spanning krijgt geen kans (of toch bijna niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Laatste twee dagen gaat het slecht. Voel me depri en zit vol vragen. Moet nou wel of niet de AD ik lees alleen maar horrorverhalen hierover. Nooit en nooit meer drinken, dat beangstigt mij. Heb ik mijn leven nu al verpest. Bah, straks maar even douchen en trainen. Moet me ertoe zetten. Wat een rotdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Denker, ik veronderstel dat dit voor iedereen anders is, maar bij mij had de AD zo'n slecht effect dat ik er na een maandje mee ben gestopt. Neem alleen nu Trazolan, wat een lichtere vorm is van AD en een goede inslaper Kop op he kerel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Bedankt Will, ik denk dat ik hier doorheen moet. Ik ben nou drie weken van de drank af. Zal nog wel ontwenning zijn. Maar ik voel me moedeloos de laatste dagen. Wil de gordijnen dicht doen en me bezatten. Lang leve Refusal. Bah, ik zwelg weer in medelijden. Emotie's gaan raar op en neer. Of ik haat mezelf of ik kan een ander wel in elkaar slaan om iets heel kleins. Ik weet het even niet nu, voel me zo alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 breek even in...vandaag sta ik een goeie vriend van mij bij ( wat ik eigenlijk niet zou moeten doen maarja...aard van het beessie zullen we maar zeggen)hij heeft vandaag te horen gekregen dat de moeder van een vriendin van hem zaterdag euthanasie gaat plegen.ik heb het er erg moeilijk mee...het is ook een ware trigger voor me nu, maar wil hem niet laten vallen...tenminste ik wil hem het gevoel geven dat ie op me terug kan vallen.gelukkig is mijn geld op ( krijg morgen pas weer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Verslavingsarts wil mij aan de mirtazepine hebben ook wel romeron genoemd. Maar ik lees over heel dik worden, zelfmoorden, stemmen en flitsen in het hoofd en heel erg moe zijn. Ik kijk er als een dijk tegenop maar ik zal moeten denk ik. Zonet weer gejankt, niet normaal voor een volwassen vent of wel. En dan de levensvragen, waarom ben ik hier, blijf ik altijd alleen? Dat soort dingen, ik wil gewoon vluchten in drank, maar dat kan gelukkig niet vanwege de Refu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Heel veel sterkte Lenie, mijn vader had hier ook voor gekozen, moest ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 ik vind het zo vreselijk dapper he?en toch zo'n moeite er mee hebben.( ken dat hele vrouwtje niet)Denker..ik heb ook AD en Xanax....AD elke dag en Xanax zo nodig...ik heb er geen negatieve ervaringen mee....wel een stukje rust in m'n hoofd...( lees stukje...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 oh ennuh.........een echte vent jankt hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 ik slik..Amitriptyline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 En geen nare bijwerkingen Bor? Zoals heel dik worden of zelfmoordneigingen?Thanks Lenie, maar ik voel me niet erg mannelijk op het moment. Straks douchen en vechtsport doen, misschien knap ik daarvan op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Dinah...ik denk dat je het over je heen moet laten komen ( voorlopig)er mee dealen en eerst je onderzoeken maar eens af moet wachten.( mmm...dealen...ook makkelijker gezegd dan gedaan, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Dinah veel sterkte gewenst met de ziekte. En dat maakt twee bange poeperts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 ojeeee...succes!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Dank je wel Bor, je hebt mijn ergste angst weg genomen, ik ga het gewoon proberen. De 28ste heb ik een afspraak met de doc. Ik ga nu douchen. Ik kom later weer terug, maar nu dit rotgevoel even uitzitten. Blij eigenlijk dat ik niet kan drinken en tegelijkertijd teleurgesteld. Maar morgen blij hoop ik. Ik wens een ieder veel kracht, wijsheid en liefde in zijn of haar strijd. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Mensen zijn niet zo goed mee als ik quoten ga dus...Moet zo moeilijk voor je zijn Dinah . Ik zou niet weten hoe je het aanpakken moet. Ik moet wel zeggen dat ik een enorme bewondering heb voor de manier waarop je er oogt mee om te gaan. Ik zou waarschijnlijk tussen wal en water hangen. Van jip naar jaar kaatsen. Helemaal niet zo rustig ogen..Je zegt bang te zijn je geestelijk te herpakken maar wat bedoel je juist?Wanneer mocht je ook al weer naar de kliniek? Heeft de arts niet meer verteld dan dat het goed behandelbaar was? Het is belangrijk dat je de juiste info krijgt en misschien kan je dan niet anders doen dan afwachten op verder onderzoek. Je kan wel op het net gaan snuffelen maar of je dan weer de correcte informatie tegenkomt? Ik zou gewoon de arts nog eens terugbellen..maar dat ben ik natuurlijk. Je moet jezelf natuurlijk een beetje ademruimte gunnen. Wat mentaal aansterken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Remeron heeft mij in een periode van depressie heel goed geholpen. Was inderdaad wel bijgekomen in die tijd. maar dat was het enige nadeel. Despressie is veel erger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden