albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Nou ja zeg, Kirky????NICE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Mensen,ik zeg vast,welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Wel wel, Kirky se, goedenavond iedereen, nog veel volk in huis ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 'k moet er morgen reed'lijk vroeg uit. Werkzaamheden bij de Voedselbank. 'k wil 't dan ook niet al te laat maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Troost je gunn, ik ook, maar voor doktersbezoek. Wil met de man nog eens overleggen wat we nog kunnen doen aan het soms wel hele slechte gevoel in mijn lijf. Dus ik ga het zeker ook niet te laat maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Theetje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Vind het nog lastig om ook daadwerkelijk iets te schrijven hier vandaag, ik ben nog een beetje verlegen... haha niet echt ben normaal echt een spraakwaterval maar vandaag val ik een beetje stil na de serieuze berichten die ik heb gelezen. Meld me daarom alleen maar even droog en ga lekker op tijd naar bed!Slaap lekker! Theetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Slaap lekker, Theetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Een TheetjeKwam ooit ergens een theetje tegen..vast op het werk ofzo Chocolade bor? Nope... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 M'n vaatwassertje doet 't weer! Hij had teveel water wat hij niet meer weg kon pompen. Heb 'm even gekanteld (een hoop handoeken om 't apparaat g'legd), en 't stroomde eruit! Na deez' handeling werkt 'ie weer prima! Hier ben 'k zeer blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Hallo allemaal,en speciaal Fleur.Fleur je mag nog wel is "ouderwets op me schieten" hoor.Misschien lucht het wel lekker op voor je, of word je er wat rustiger van.Als het jou help mag het gerust...Ik las trouwens ook al dat je verder was.en er achter bent dat t uiteindelijk toch niet echt helpt..Maar anyway, het magEnne ik mis Muppie ook:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ola den Fleur se Hee Theetje , welkom hier hoor. En klets maar gewoon gezellig mee. Niet alles is even serieus ... voor alles is hier plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Hoi Witte, das een tijd geleden Gunn, heerlijk dat de wasser het weer doet... Wil.. morgen toch ook de oogjes aan de beurt?? ik zal voor je duimen hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Yvonnnne.....Doe je ook aan avondhapjes maken??Dan kan ik ook eens genieten van jou geweldige zorgzaamheid:DSlordig van me,Welkom Theetje op dit forum,ik hoop dat je hier een goeie ondersteuning zult vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Die Kirky weer hier.Je doet me denken aan het rechtsysteem van NederlandDaar is levenlang ook bij lange na niet wat het woord doet vermoeden...Een wederom welkom dan....Ben wel nieuwschierig wat je hier dan na al die tijd weer brengtGewoon omdat ik van nature erg nieuwschierig ben:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Op jou schieten witte? Goh...wanneer was de laatste keer . Denk dat het de laatste keer op nieuwjaarsnacht was ofzo..Denk dat ik jou te lief vind om mijn frustraties op bol te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Hihi Witte, neen dus, ik doe niet aan avondhapjes... niet goed voor mijn gewicht ben ik bang. En om heel eerlijk te zijn: Igor is degeen die altijd een compleet ontbijt hier maakt... Ik mik de koffie en thee in de potten en zorg voor koud spul in de koelkast... Beschuitje met hagelslag .. meer zit er bij mij niet in ben ik bang... Maar dan wel met liefde voor je gemaakt...Hee Kirk, grappig je hier te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Bijzonder dat er dan zoveel bombarie aan vooraf moest gaan...Anyway ik hoop dat je een hoop kan betekenen voor alle"nieuwe"die het hard nodig hebben.En nogmaals welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 hmmmm eeen smooty dan Yvonneplease please pleaseOk dan deze ff tussendoor Fleuromdat ik je een kanjer vind, een kanjer die keihard werkt:heart:Letterlijk en figuurlijk wel te verstaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Mups..tja..het is anders zonder haar moet ik zeggen..Maar kan wel begrijpen waar het van komt. Ken het gevoel. Maar dan om andere redenen.Na een tijdje leer je wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 quote: Originally posted by: witteBijzonder dat er dan zoveel bombarie aan vooraf moest gaan... Anyway ik hoop dat je een hoop kan betekenen voor alle "nieuwe"die het hard nodig hebben. En nogmaals welkom Uhmmmm die begrijip ik niet dus.. maar is misschien iets van 'voor mijn tijd' ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Nou... eerlijk gezegd vind ik dat je een mooie toevoeging heb gedaan op het draadje "minderen of stoppen" KirkyTenminste ik denk daar precies hetzelfde over.Je kan overal wel aan twijfelen behalve aan het feit dat je twijfelt........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Smoothy van banaan, kiwi, appel, wat aardbeien en jus d'orange wordt het dan Witte... eveneens met liefde bereid Fleur, ik hoop dat Mups echt maar EVEN wegblijft... en binnen een paar dagen hier weer komt ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 quote: Originally posted by: witteDie Kirky weer hier.Je doet me denken aan het rechtsysteem van NederlandDaar is levenlang ook bij lange na niet wat het woord doet vermoeden...BB: RoflmaoIn tijden niet zo gelachen Witte.Kirk, welkom terug:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Hee Lady BBHeerlijk ff lachen op de avond dat vind ik leuk om te lezenNiks mooiers om met humor de dingen te relativeren...Hmmmmm Heerlijk YvonneElke ochtend als ik dat van je lees denk ik,dat ik mn smootyapparaat weer is tevoorschijn moet halenDus nu je m zo voor mij gemaakt hebt, zal ik er extra van genietenDank je wel lieve Yvonne(leuk trouwens om weer is tegelijk met jou online te zijn) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Ik ga dr ook maar vanuit dat Muppie ff rust wil Fleurmaar dat ze zeker wel weer een keerom een hoekie komt kijken.Tenminste ik heb geen afscheidsbrief van haar gehaden die zou ik op zn minst van haar wel verwachttenals ze er klaar mee is;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden