fleurtje Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Ik ga ff karakollen kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Ik kan zo genieten van mijn huis. Nu ook, de deur staat open en de vogels zingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Dochter is heeeeelemaaaaal in love dat wil je niet weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Sorry, maar ik geniet een beetje met haar mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Mag ik dan niet mee-genieten van een ontluikerende liefde???Valt daarom dit forum stil?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Adam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Laat maar, zoek het zelf uit!! 1 vrouw mag haar kind kwijt zijn, 20.000 anderen hebben er mee door te gaan. Die hebben de moeite te doen een kind op te voeden. Ik schaam me bijna een foto van dochter te laten zien. Zo goed kunnen ze er uit zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Geniet jij maar lekker mee Tatum!Mupcup, Adam heb iets leuks voor je op onzinhoekje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Tatum meisje, doe toch niet zo boos en lelijk.En twijfel niet zo aan jezelf. Is toch nergens voor nodig.Ik werd blij van je posting over de vogeletjes en je dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Bam, het gaat dochter uitstekend. Ze is verliefd. En dat heb ik niet mogen tonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Ach joh, relax toch meid. Geniet ervan. is toch heerlijk.Hebt ze een leuk ventje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Ze heeft HEM nog niet voorgesteld. Is wel langsgefietst. Hij ziet er leuk uit. Wat moet ik nou als eerste vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Is mss een goeie start Tatum. hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Zijn naam, die onthoud ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Doe dat maar. En geniet er nu nog even van. Straks, als het uitgaat, let wel, als, is het weer janken geblazen en dan mag moeders weer op komen draven.Oooh pubers, zo mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 En ik vind dat juist helemaal niet leuk. Kom ik moe thuis van werk en dan hangen mensen rond in mijn huiskamer! En vooral die gasten die dan denken "vaag" te willen wezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Laat je ze voor je koken. Ze mogen wel komen maar ook wat doen. Ofzo.Nou ja, het valt allemaal niet mee. Zware week gehad Tatum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 'k ga nog even een klein boodschapje doen. Kan nog net. Tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Zware week + vage vriendin. Valt niet mee.De volgende keer dat ze komt, dan begin ik eerst met de huistegels:Geen seks, drugs, alcohol en zwangerschappen onder de 16 jaar. Helaas is dochter nog maar 15, bijna 16. Haar vriendinnen zijn blijven zitten en rond de 18. Wil je weten wat er langs komt als het "vaag" wil zijn? Dan heb je met zekerheid GEEN GEZELLIG ETENTJE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Ik weet het Bor, diepe buiging voor jou en mijjn mond houden voor de avond. Net zoals anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Veel plezier Bor. Tatum, goed weekend. Ik ben weg.Ook niet ongerust zijn, Fran en ik zijn paar dagen de hort op.Hasta la vista. Lief zijn voor jezelf en elkaar.Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Enorm veel plezier Bam, het is je zo gegund Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Bam, hoe laat je het vriendje van je dochter voor je koken??? Dat vind ik wel een goeie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Laat mij mijn eigen gang maar gaan ............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden