witte Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Geplaatst 25 juni 2011 Hallo allemaalDan verwijder ik ook maar ff;)
Zuske Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Geplaatst 25 juni 2011 Nee, je bent niet de enige. Daarom vroeg ik 't ook al, hoe hij het bedoelde.
Zuske Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Geplaatst 25 juni 2011 Huh? Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, Witte! Ik zie dat Gunn z'n opmerking net heeft verwijderd.
witte Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Geplaatst 25 juni 2011 Alles goed met jou ZusOm het dan maar even helemaal op eenandere boeg te gooien;)
Zuske Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Geplaatst 25 juni 2011 @Bolletje, van mij ook een onder de riem. Zal niet makkelijk voor je zijn geweest!
Zuske Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Geplaatst 25 juni 2011 't Gaat wel weer, Witte. Dit is dag 10 zonder alco. Of dag 22 met één keer 2 wijntjes. De laatste dagen voel ik me wat minder. Een zeurderig, verdrietig, saai, onrustig gevoel. Waarschijnlijk heeft het veel te maken met dat ik eindelijk iets aan m'n vleesbomen ga laten doen. Dat geeft veel onrust. 's Avonds gaat het meestal weer beter. Het idee dat ik straks weer lekker m'n bed ga opzoeken, lekker uitslapen morgen.Enne.. Hoe is 't met jou?
Gunn Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Geplaatst 25 juni 2011 G'noeg voor vandaag. Martelaren voelen zich pas goed als ze zich hondsb'roerd voelen. In welke emotionele toestand denk je anders dat al die 'Heil'ge G'schriften' g'schreven zijn?! Door een stelletje mismoedig mijm'rende oude mannen, tegen 't eind van hun leven, in totale afzond'ring (hetzij zichzelf opg'legd of door gevangenschap, ban, etc.). Nou, 'k weet niet of jullie weten wat langduur'ge eenzaamheid met een mens kan doen?! Maar je gaat een partij oraak'len, dat wil je niet weten!'k ben kapot! 'k ga maffen!Truste!
Zuske Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Geplaatst 25 juni 2011 Hier even een heel mooi orakel, vind ik: het elfenorakel. http://www.elfenorakel.nl/magischelf.html
witte Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Geplaatst 25 juni 2011 Truste Grunn en Jane:lips:Heee Muppie Logisch dat je daar een beetje onrustig van ben zusDas ook allemaal niet niksMaar ja, voelen is ook niet makkelijk en dat doe je nu doordat je geen drank neemt.Maar het komt uiteindelijk goed hoor
Mupke Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Geplaatst 25 juni 2011 Hoi Witte. En dag Witte. Ik ga mn bed opzoeken.
witte Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Geplaatst 25 juni 2011 slaap lekker Mup:lips:Toch leuk dat je ff zo voorbij flitst
Gunn Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Geplaatst 25 juni 2011 Okay, m'n welg'meende excuses voor de laatste 'entries'. Dat ondraag'lijke g'zeur begint zelfs mij ellen de keel uit te hangen.Nu dan ook een welg'meend:Welterusten, Allen!Alle liefs,Gunn.
Zuske Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Geplaatst 25 juni 2011 Ook ik ga m'n lieve, poezelig zachte, warme, veilige bedje eens opzoeken. Forummen is verslavend, normaal had ik er al in gelegen. Maar het houdt me van de drank!Slaap lekker allemaal!Groetjes, Zuzzzzzzzzzz
Lenie Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Geplaatst 25 juni 2011 ga zo even terug lezen....maar kreeg dees van een din.vond het wel wat..http://www.youtube.com/watch?v=VlLr_nHJMhQ
Mupke Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Geplaatst 25 juni 2011 Gunn, voor ik het vergeet (en jij ook). Als je dan toch een verkeerd besluit neemt, mag ik dan je nieuwe fiets erven? :$
Gunn Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Geplaatst 25 juni 2011 @Mupke,Nou vooruit, als 'k met m'n dood dan toch nog iets nuttigs kan doen, mag je m'n fiets - en van mijn part m'n hele huisraad - hebben.
Mupke Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Geplaatst 25 juni 2011 Alleeen de fiets is genoeg hoor. Of heb je design meubels? Dan wordt het een ander verhaal natuurlijk.
Gunn Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Geplaatst 25 juni 2011 'k ben een arremoedzaaier. 'k heb geen Jan de Bouvier meub'len in m'n huisje staan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden