niwi Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 donderdagnacht was ik terug thuis, Yvonne....toch bijna 3 weken weg geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Nou, lijkt mij behoorlijk even omschakelen dan Niwi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Ellendig dat soort dingen Bol. Ik zie dat hier ook gebeuren. En kan me er de pleuris aan ergeren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 dat is het ook wel, Yvonne...maar tis niet anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Ja Vonnie dat liegen is vreselijk. Er zijn mensen die het zo veel doen dat het een stoornis wordt. Een pathologische leugenaar. Deze mensen moeten zich konstant proberen uit de op een gegeven moment nare situatie, uit te praten omdat ze zichzelf zo in de nesten werken dat het bijna geen haalbare kaart is om daar nog uit te komen. Het lijkt me vreselijk om zo te leven zeg.Ik heb ook een vriendin gehad die dat deed. Op een gegeven moment zag ik dat haar lichaamstaal veranderde. Ik zag aan haar lichaamstaal en haar gezicht dat ze loog. Ze kreeg dan een hele andere uitdrukking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Ja Veer, kinderen zijn altijd de dupe, dat komt ondat ze van nature heel eerlijk zijn. als ze dan onzeker worden van een van de ouders, kunnen ze dat niet op een goeie manier uiten, en dan krijg je kinderen die zich terug trekken, depressief worden of juist heel druk.Kinderen moeten juist alle veiligheid en zekerheid uit de relatie met de ouders halen, en als dat niet goed is, is het het zelfde als met een huis. Als de fundering niet goed is, staat een huis niet stevig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Oh, maar dat ben ik helemaal met je eens Niwi... maar heerlijk dat je er een paar weken tussenuit bent geweest... en dan geeft het ook helemaal niet dat je weer aan het werk moet, integendeel zou ik bijna zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 MorgenVerra als je iets vindt tegen dat slecht gevoel (ongesteldheid) laat je het me dan ff weten. Ik ga alle kanten uit voor de dagen daarvoor, wat binnenkort weer is . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Ik ga me maar eens opknappen lui... Pffff. buurtjes van een paar huizen verderop zijn ook weer present, hihi. Over ADHD gesproken.... volgens is pa behoorlijk adhd... praat ook altijd zo hard alsof hij boven een vliegende storm moet uitkomen ( dat valt me hier trouwens van veel meer mensen op :$ ) , en als het jochie van een jaar of zeven dan ook behoorlijk druk wordt.... worden ze spinnijdig op hem... tsja... wat verwachten ze dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 ha die fleur... nog net even op de valreep... ik zou geen middeltje weten daartegen helaas... lijkt me hartstikke rot als je daar last van hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Fijne dag vonneke Dat zou een optie kunnen zijn Hannah. Maar heb ongeveer besloten dat van het moment mijn spiraatje eruit is ik even niets meer neem. Het is niet dat ik het nodig heb en de pil was al sowieso iets dat ik regelmatig vergat te nemen.Oh dat laat me eraan denken dat ik een afspraak moet maken..:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 (Zucht) Goedemorgen, mensen,'k ben m'n bed uit, maar zit nu nog half slaap'rig op de bank. 'k heb geen trek in m'n ochtendlijke beschuitje met thee. Wat lees 'k toch allemaal? ADHD, PMS, ziek'lijke jokkebrokken, fundament, fragiele kind'ren, etc. Met alle respect, maar daar heb 'k nu even geen b'hoefte aan. 'k heb überhaupt nergens lust toe op 't ogenblik. Heb 'k niet ergens nog een peppilletje liggen...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Goedemorgen allemaal,zoals gewoonlijk (blijf dat nu eens onthouden Gabs) weer heel blij dat ik nu nuchter wakker ben geworden , wel moeilijk gehad, veel trek, maar refu, dus kon gewoon niet, las gister de discussie over roken, ik heb heel lang niet naar roken getaald,maar de laatste dagen.... wou gister eigenlijk nog ff snel naar de benzinepomp voor middernacht om peuken te halen ''iets'' in mij had die beslissing al genomen, ik heb het uiteindelijk niet gedaan maar het blijft ''raar'', stemmetjes zijn erg aan me aan het trekken, leermomenten?afijn ik wil jullie allen een fijne droge dag toewensen, ik ga nu werken, meld me vanmiddag na het werk nog wel, zit er over te denken vanavond maar weer eens naar de AA te gaan, (doe ik eigenlijk ook alleen maar om dan niet een avond alleen thuis te zitten0 nee ik ben er nog lang niet later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 als je nu denkt aan al die ellende wat drank veroorzaakt, heb je dan echt nog trek ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 ik herken het eigenlijk nog wel van de tijd dat ik zelf dronk... ik wilde wel goede raad en adviezen, maar dan moesten ze wel tegen me zeggen wat ik graag wilde horen... Niwi, je opmerking ligt nog heel zwaar op mijn maag. Je zei dat je het enkel over jezelf had. Maar dan heb ik een vraagje voor je. Wat was het juist dat je deed herkennen aan de tijd dat je zelf dronk?De herkenning was er dus ging vast iets over wat ik zei toch? Dat lijkt me logisch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Ik ben er nu ff mee weg...dat was ik al half..aangezien dochter uit bed is maar merk door je hier te lezen dat ik hier niet gewoon over kan stappen. Dus zou het enorm appreciëren als je de moeite nam om daarop te antwoorden.Ik lees het wel wat later op de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 tsja, Fleur...ik herkende mezelf weer aan je antwoorden die je gaf....je stelde een vraag...en bijna alles wat goed bedoeld was, kraakte je meteen af...misschien omdat het confronterend was ?ik schijn toch de neiging te hebben iemand na te laten denken, blijkbaar nu ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Straks een optreden op een buikdansfeest. Heel gaafHeb me rot gewerkt aan mn kostuum, die is nu wel af, er past geen kraaltje meer op hihi....Combi van pms, therapie van eergister en te hard gewerkt aan mn kostuum, heb het ook druk met de nieuwe hond, zorgde voor een onrustige nacht vannacht. Zweten en nachtmerries. Last van mn keel en grieperig. Pil erin en dan gaat het wel over. wacht maar tot ik straks in de kleedkamer sta met al die andere danseressen met belletjes en pailletten en glitter. Ben iig nooit zenuwachtig, nu ook niet. Vind het lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Nou ja, ik zoek al meer dan een half uur naar mijn leesbril.Ik heb er meerdere.Nu blijkt dat ik er één op mijn neus heb en de anderop mijn hoofd.Moet je nog peulen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Hannah,:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DHeerlijk die galgenhumor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Goeiemorgen deze mooie morgen.Voor degene waar het vanmorgen nog geen mooi weer was:Jullie moeten allemaal iets langer uitslapen op zondag, dan wordtje wakker met een mediterane zon:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Geen zon of niet goed kunnen slapen Hannah?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 den witte se....de vroege opstaanders zien het weer steeds beter worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Goeiemorgen den niwi seIk zoek altijd de makkelijkste weg NiwiSchijnt bij verslavingsgedrag te horen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 quote: Originally posted by: witteIk zoek altijd de makkelijkste weg Niwi Schijnt bij verslavingsgedrag te horen;) AH..!!! dat was jij dus...!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden