lady jane Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Goeienavond saam,nog iemand belangstelling voor een groteschaal couscoussalade?Ruilen met wat van jou Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 is je choc. al op Sha?ik vond dat wel leuk te lezenna het consumerenverhaal van Jopiehet consuminderen van jou;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Heee jane, er was vast weer veel te veel eten meegenomenIk heb net gegeten, jammer dus.Heb je het leuk gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Verra, vreselijk verhaal zegik hoop ook dat je er wat afstand van kunt nemenen er zijn voor je zoonmisschien bedoelt Witte jou ook(?) maar geen reden om te gaan drinken he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Ha Jane de chocolade is op hahaik stopte acuut met kauwen toen ik het zat te lezen voelde me zelfs schuldig dat ik zo zat te snoepenheb je een fijne dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noortje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Hallo allemaal,Ik was een weekendje weg dus ik heb nog niet de afgelopen 3 dagen bij gelezen,ik weet eerlijk gezegd ook niet of dat vanavond gaat lukken, morgen weer vroeg dag namelijk.In iedergeval wel gezien dat er weer nieuwe forummers zijn bijgekomen en ik las net iets over het verhaal van verrandering: pfff..heftig..hoe gaat het nu met je zoontje? Groetjes Noortje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Ja Sha, was gezellig, we sloten het seizoen afen dan mogen partners en kinderen er ook bij,iedereen neemt wat mee dus ook lekker afgesloten.vrijdag nog één training en s avonds komen ze bijmij voor ons halfjaarlijks sauna avondje en dan is hetook qua volleybal vakantie helaas.Gelukkig heb ik mijn strandcluppie nog, anders zou ik echtdroog komen te staan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Pffff, goedenavond iedereen, schrijven jullie niet wat veel op zo'n prachtige zondagnamiddag ?? 't Is bijna niet bij te lezen zeg.Heb een op en af dag gehad. Nu beetje op, daarstraks beetje af. Hoofdreden: een prachtige film, was er zwaar van ontdaan !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 williebillie welke film heb je gezien dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 @Jane4,Wil je g'loven dat 'k nog nooit couscous op heb?! 'k heb nog plenty over sinds Shahire en Bolletje niet kwamen eten. Een voedsel transfer dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Jane, fijn te horen dat je zo'n goede dag hebt gehaden de weergoden zaten je helemaal mee wel jammer dat het bijna vakantie is qua volleybalmaar blij dat je je strandcluppie nog hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Vervelend Will een op en af dag, hopelijk blijft ie vanaf nu alleen nog maar OP dus....goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noortje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Will, nu word ik toch nieuwsgierig.. welke film heb je dan gezien?en hoe gaat het met je ogen? grrrrrrrrrrr...ik was een weekendje weg...en kom er nu dus achter dat de helft van mijn spullen nog bij verschillende mensen in het hoge noorden liggen....nogmaals grrr....ik ben er zo op gefocust dat alles van mijn dochter mee terugkomt...en nu vergeet ik dus mijn eigen zaken...bah...nu morgen alles weer opnieuw kopen, make-up, shampoo, conditioner enz enz.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Will,Je vraagt je af of mensen hier niet teveel schrijven op zo 'n prachtdag en zelf zit je een film te kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 quote: Originally posted by: TeveelWill, Je vraagt je af of mensen hier niet teveel schrijven op zo 'n prachtdag en zelf zit je een film te kijken? :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 De film heette "The Burning Plaine", met een schitterende Charlize Theron en Kim Basinger. Heel straf verhaal, niet chronologisch en verschillende verhaallijnen die allen samen vallen in het eind. Klinkt moeilijker dan het is, maar man , man, ik heb geblet lijk ne kleine met zen eerste pak slaag.Niet zo goed voor mijn gemoed en herstellende oogjes, maar kom coit, i'll live.Ben daarna op de fiets gesprongen en wat gaan toeren. Even blijven steken bij een hartsvriendin, en nu lekker thuis. Dagje vol emoties dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Harry, you've got me !! :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Gunn, gebrek aan je culinaire opvoeding hoor,ik biep meteen een portie over! zoefffffffffniks zo makkelijk als couscous, google maar eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noortje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Will, ik heb de titel van die film opgeschreven! Jane, heb je nog couscous over? jammie jammie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Noortje, heb je toevallig 21 grams ooit gezien ?? Van dezelfde maker, niet volgbaar, het eerste halfuur, maar dan begint het te klikken en gaandeweg ben je zo diep geraakt !! Ik herinner me nog goed toen de film afgelopen was in de bioscoop, dat je een speld kon horen vallen. Zo diep onder de indruk was iedereen hiervan. Deze gaat in dezelfde richting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noortje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Will, ja die heb ik idd gezien, erg indrukwekkend...nou dan ga ik deze zeker een keer bekijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Een heleboel zelfs noor tis net als bij erwtensoep; ik kan nooitgewoon genoeg maken, maar eindig altijd met 2 x zoveel als ikvan plan was. Het wordt wel 6 x de eigen volume he dat spul, en dan nog alle toevoegingen erin.en mijn diepvries ziot vol, anders kon ik daar porties in doen, maar dit wordtvoorlopigelke dag couscous dus. gelukkig kan het ook opgewarmd en met mijn gegrilde paprika's enaubergines erbij, jammie jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noortje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Jane, wil je mij virtueel dan ook een portie doorsturen? ;-)Hoef je iig niet meer te koken deze week! en ook wel handig met het oog op morgen en dinsdag wanneer het zo warm is..heb ik ook geen zin om te koken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Doen, Noortje je gaat er geen spijt van hebben. Hou de zakdoek wel bij de hand tegen het laatste. Wat Charlize Theron hier weer ten berde brengt, chapeau !!Maar coit, dit is geen filmforum he Ik voelde me achteraf heel slecht, ben gaan fietsrijden en de trek overviel me. Dit zijn enorme triggers voor mij ! Maar ik ben alleen, hoef naar niemand meer te zien, en hoe bedwing ik die ?? Niet dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Jane, moest je zo ver niet wonen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden