Spring naar bijdragen

Zondag 26 Juni 2011

Susana

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

Ik was een weekendje weg dus ik heb nog niet de afgelopen 3 dagen bij gelezen,
ik weet eerlijk gezegd ook niet of dat vanavond gaat lukken, morgen weer vroeg dag namelijk.

In iedergeval wel gezien dat er weer nieuwe forummers zijn bijgekomen en ik las net iets over het verhaal van verrandering: pfff..heftig..hoe gaat het nu met je zoontje?

Groetjes Noortje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Sha, was gezellig, we sloten het seizoen af
en dan mogen partners en kinderen er ook bij,
iedereen neemt wat mee dus ook lekker afgesloten.
vrijdag nog één training en s avonds komen ze bij
mij voor ons halfjaarlijks sauna avondje en dan is het
ook qua volleybal vakantie helaas.
Gelukkig heb ik mijn strandcluppie nog, anders zou ik echt
droog komen te staan:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff, goedenavond iedereen, schrijven jullie niet wat veel op zo'n prachtige zondagnamiddag ?? 't Is bijna niet bij te lezen zeg.
Heb een op en af dag gehad. Nu beetje op, daarstraks beetje af. Hoofdreden: een prachtige film, was er zwaar van ontdaan !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, nu word ik toch nieuwsgierig.. welke film heb je dan gezien?
en hoe gaat het met je ogen?

grrrrrrrrrrr...ik was een weekendje weg...en kom er nu dus achter dat de helft van mijn spullen nog bij verschillende mensen in het hoge noorden liggen....nogmaals grrr....ik ben er zo op gefocust dat alles van mijn dochter mee terugkomt...en nu vergeet ik dus mijn eigen zaken...
bah...nu morgen alles weer opnieuw kopen, make-up, shampoo, conditioner enz enz..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De film heette "The Burning Plaine", met een schitterende Charlize Theron en Kim Basinger. Heel straf verhaal, niet chronologisch en verschillende verhaallijnen die allen samen vallen in het eind. Klinkt moeilijker dan het is, maar man , man, ik heb geblet lijk ne kleine met zen eerste pak slaag.
Niet zo goed voor mijn gemoed en herstellende oogjes, maar kom coit, i'll live.
Ben daarna op de fiets gesprongen en wat gaan toeren. Even blijven steken bij een hartsvriendin, en nu lekker thuis. Dagje vol emoties dus ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noortje, heb je toevallig 21 grams ooit gezien ?? Van dezelfde maker, niet volgbaar, het eerste halfuur, maar dan begint het te klikken en gaandeweg ben je zo diep geraakt !! Ik herinner me nog goed toen de film afgelopen was in de bioscoop, dat je een speld kon horen vallen. Zo diep onder de indruk was iedereen hiervan. Deze gaat in dezelfde richting ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een heleboel zelfs noor
tis net als bij erwtensoep; ik kan nooit
gewoon genoeg maken, maar eindig altijd met 2 x zoveel als ik
van plan was.
Het wordt wel 6 x de eigen volume he dat spul, en dan nog alle toevoegingen erin.
en mijn diepvries ziot vol, anders kon ik daar porties in doen, maar dit wordtvoorlopig
elke dag couscous dus. gelukkig kan het ook opgewarmd en met mijn gegrilde paprika's en
aubergines erbij, jammie jammie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doen, Noortje je gaat er geen spijt van hebben. Hou de zakdoek wel bij de hand tegen het laatste. Wat Charlize Theron hier weer ten berde brengt, chapeau !!
Maar coit, dit is geen filmforum he ;)
Ik voelde me achteraf heel slecht, ben gaan fietsrijden en de trek overviel me. Dit zijn enorme triggers voor mij ! Maar ik ben alleen, hoef naar niemand meer te zien, en hoe bedwing ik die ?? Niet dus :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...