Spring naar bijdragen

Zondag 26 Juni 2011

Susana

Aanbevolen berichten

Is prima, Bol! En mooier nog, je hoeft niet af te wassen! M'n vaatwasser is weer springlevend. 'k heb 'm zelf g'maakt. Hij kan alleen niet goed meer water afvoeren, dus moet 'k regelmatig handmatig ('t apparaat overhellen) draineren. Dat betekent dat ding uitruimen, veel handdoeken eromheen leggen en leeg laten stromen. En dan werkt 'ie weer. 't is al een oud beestje; 8 jaar. Nog van m'n oma g'weest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 417
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je klinkt best weer positief Gunn, fijn om dat te lezen. Ja die zon en de vitamientjes die je daar van krijgt is goed voor de body.;)
Ga je vanavond nog gamen?
Ik ben bezig met Zelda Four swords. Heb die game al jaren liggen en moest m'n gamecube stofvrij maken maar nu speel ik hem. Best wel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even tussen de voedselb'reiding door,

M'n interesse in Nintendo is na de N64 gezakt. Sindsdien heb 'k nooit meer een console van ze g'kocht. Bij een aantal vrienden nog weleens g'speeld. Die hadden een GC met Resident Evil 4. Die was g'weldig! Sinds 1998 heeft de PC me volledig in z'n greep. Pas in 2008 kocht 'k weer een console, de X360.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké. Nee ik heb alle consolts die er zijn. Laatst toen ik mijn vakantiegeld gekregen had, heb ik de ps3 gekocht.
Grafisch erg mooi. Ja dat komt omdat er zo ontzettend weinig games uitkomen die ik echt leuk vind.
Dit jaar komen er 4 games die ik leuk vind, maar daar moet ik nog op wachten tot nov. dec. Nou is dat niet erg hoor want s'zomers heb ik toch zat te doen.
Op de p.c. heb ik ooit wel eens gegamed maar ik vind het toch moeilijk om met toetsen te gamen.
Maar daar zijn de games grafisch het mooist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, 't g'recht hoeft nog slechts een kwartiertje gaar te pruttelen op half vuur. De rijst neemt achttien minuten in b'slag. In die tussentijd kan 'k de bietensalade maken. Super eenvoudig. Bietjes in blokjes, een gesnipperd uitje, een appeltje, wat yoghurt, olijfolie, citroensap, peper, zout, verse bieslook en... voila!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:o gunn MOET je dat echt eten??? ik zou het stiekum in de kliko gooien hoor. misschien de bietensalade proberen maar de rest ziet er niet uit en het stinkt jakkiedejakjak

en bam hoelang blijf je daar?? neem je de zon mee hier naartoe?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...