Gunn Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Is prima, Bol! En mooier nog, je hoeft niet af te wassen! M'n vaatwasser is weer springlevend. 'k heb 'm zelf g'maakt. Hij kan alleen niet goed meer water afvoeren, dus moet 'k regelmatig handmatig ('t apparaat overhellen) draineren. Dat betekent dat ding uitruimen, veel handdoeken eromheen leggen en leeg laten stromen. En dan werkt 'ie weer. 't is al een oud beestje; 8 jaar. Nog van m'n oma g'weest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Je klinkt best weer positief Gunn, fijn om dat te lezen. Ja die zon en de vitamientjes die je daar van krijgt is goed voor de body.Ga je vanavond nog gamen?Ik ben bezig met Zelda Four swords. Heb die game al jaren liggen en moest m'n gamecube stofvrij maken maar nu speel ik hem. Best wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Even tussen de voedselb'reiding door,M'n interesse in Nintendo is na de N64 gezakt. Sindsdien heb 'k nooit meer een console van ze g'kocht. Bij een aantal vrienden nog weleens g'speeld. Die hadden een GC met Resident Evil 4. Die was g'weldig! Sinds 1998 heeft de PC me volledig in z'n greep. Pas in 2008 kocht 'k weer een console, de X360. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 iedereen aan t eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Oké. Nee ik heb alle consolts die er zijn. Laatst toen ik mijn vakantiegeld gekregen had, heb ik de ps3 gekocht.Grafisch erg mooi. Ja dat komt omdat er zo ontzettend weinig games uitkomen die ik echt leuk vind.Dit jaar komen er 4 games die ik leuk vind, maar daar moet ik nog op wachten tot nov. dec. Nou is dat niet erg hoor want s'zomers heb ik toch zat te doen.Op de p.c. heb ik ooit wel eens gegamed maar ik vind het toch moeilijk om met toetsen te gamen.Maar daar zijn de games grafisch het mooist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Okay, 't g'recht hoeft nog slechts een kwartiertje gaar te pruttelen op half vuur. De rijst neemt achttien minuten in b'slag. In die tussentijd kan 'k de bietensalade maken. Super eenvoudig. Bietjes in blokjes, een gesnipperd uitje, een appeltje, wat yoghurt, olijfolie, citroensap, peper, zout, verse bieslook en... voila! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 dat klinkt lekker:) kijk maar uit of ik kom mee-eten:angry:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 o was een verkeerde!!!!!!!!!was:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Okay, Shahire, Bolletje! Dames, aan tafel! 'k heb...">http://3.bp.blogspot.com/_Sxkb...00/brown+rice.jpgMet...http://www.wholelifeeating.com...coli-and-Tomatoes.jpgEn...http://1.bp.blogspot.com/_e0UK...+Carrot+Salad.jpgSmaak'lijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Ding Dong, vanuit La Douce France een warme groet:heart:Fran & BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 den Bam se....en den Fran ook se...op vakantie nog wel...kben jaloers hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 gunn MOET je dat echt eten??? ik zou het stiekum in de kliko gooien hoor. misschien de bietensalade proberen maar de rest ziet er niet uit en het stinkt jakkiedejakjaken bam hoelang blijf je daar?? neem je de zon mee hier naartoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Den Niwi se....Ach jong, jij bent net terug...Verslaafd zeker? Alcoholist zeker?Doeiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Jaa hooor zitten ze gewoon in viva la Franceen dat noemde: ik ga een paar daagjes weg...Fijne vakantie verder ladies!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Igor, dinsdag weer naar huis. Zag dat het bij jullie ook lekker warm gaat worden. Hier boven de 30 graden.Pffffffffff.Oke, wij zijn nu weer riebedebie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 dat zijn nogal veronderstellingen...maar goed, hoor...ik wens jullie een geweldige vakantie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Jaaaa daar heb jij niet van terug he den niwi se:D1-0 voor BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 ach...de eerste koek is voor de kinders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 vakantiegangers Mijnen hof zit vol vliegende mieren . Nostalgie dat wel..Vliegende mieren die niet vliegen kunnen. Ff googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 weersverandering Fleur.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Het zijn vrouwtjes die hun nestplaats hebben gevonden . Dan gooien of bijten ze hun vleugels af en gaan verder ongevleugeld door het leven.Nest? niet toch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Voortplanting in de lucht en dan gaan de mannetjes dood en de vrouwtjes verliezen hun vleugels en zoeken nestplaats om te overwinteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Net ook opgezocht Fleur, ik wist dit eigenlijk ook niet, interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 :DZitten er geen bij jou Sha? Ik had eigenlijk al genoeg aan mijn oorwormen, slakken en pieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 fleur groene zeep smeren dan zijn ze zo weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden