fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Je onderschrift Jopie Net mijn gedacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Hannah, en inmiddels de tegels ingewassen? Weet helemaal niet wat voor 'n kleur dat is, maar ikzelf denk dat het grijze natuurtegels zijn. Ik weet niet waar ik dat vandaan haal, maar ben heel benieuwd wanneer de foto komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Ach hannah..Ten eerste heb ik nooit gezegd dat je mening niets uitmaakt. Ten tweede weet ik niet waar je dat uitdagen vandaan haalt. Ik heb bij mijn weten niemand uitgedaagd. Ik had het heel lastig met wat Niwi vrijdag zei en als dat bij mij blijft hangen ga ik daar graag op door. Wat jou blijkbaar heel fel stoort.Voor de rest begrijp ik ongeveer dat je nu op je tanden aan het bijten bent? Waarschijnlijk om al het bovenstaande dat je eerder zei. Blijkbaar als ik het goed begrijp heb jij het idee dat ik achter de aandacht ga. Het is zoals men zegt...soms geeft iets een vertekend beeld.De opmerking 'Morgen weer werken' vind ik een goeike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 quote: Originally posted by: jopievolgende meeting bij jou dus, hannah! of bij Fleur ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Dat kan de schildpad niet aan Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 maar tegen die tijd wonen wij toch al samen ? of heb ik het helemaal verkeerd op ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Nee totaal niet vergeten hannah. Zo oud ben ik nu ook weer niet Je ergerde je en ik ergerde me aan jou. Ik heb nooit gezegd dat ik je mening niet waardeer. Ik heb gezegd dat als ik iets te zeggen heb ik dat doe of jij er nu zin in hebt of niet. Waar je duidelijk geen zin in had dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 quote: Originally posted by: niwimaar tegen die tijd wonen wij toch al samen ? of heb ik het helemaal verkeerd op ? oooooooolaaaaaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Dat verbaasd me niets Hannah. It takes one to know oneOhw ik neem het heel serieus. Als ik dat niet deed was ik er nooit terug over begonnen. Maar ik denk dat ik ondertussen mijn antwoord heb gevonden. Als jij het wil zien als zoetje broodjes bakken met mag dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Blijkbaar zonniger in Nederland dan hier De discussie is al lang rond verra..er worden gevoelens gedeeld om zo maar te zeggen Dat hoort soms bij een proces.Morgen volle zon hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 quote: Originally posted by: Hannah1en van wie kreeg je het antwoord nu na 3 dagen? Een antwoord op mijn oorspronkelijke vraag? Dat antwoord heb ik zelf bij elkaar geraapt aan de hand van sommige postings twee dagen geleden. Maar daar gaat het zoals je nogmaals benadrukt de laatste drie dagen al lang niet meer over. Het mag je storen Hannah maar daarom ga ik bepaalde uitspraken die ik persoonlijk als lastig ervaar niet uit de weg. Je bent altijd redelijk rechtuit geweest. Heb ik ook niet echt een probleem mee.Niet meer althans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 quote: Originally posted by: Hannah1Veel plezier weer de volgende uren fleur. Ik ga het niet meer mee maken. En denk dat anderen er ook om weg blijven. doeg. Ik was al lang rond Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 en nu zand er over...woestijnzand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Meneer schildpad is super onrustig . Vraag me af naar wat ie juist op zoek is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Het is wel een woestijndier zei de DA :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Net in de tuin geweest..is inderdaad superlekker in de zon.Ik ga me daar maar eens zetten..genieten van en ruimte maken voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Fleurie het is een mannetje hé? Want soms zie je inderdaad dat er een eitje dwars zit als het een vrouwtje is. Dan kunnen ze het niet leggen en daar zijn ze erg beroerd van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 ik weet nooit wat ik voor reactie hier moet plaatsen.. ik lees zo veel, de helft is gewoon een beetje gein en de andere helft is ja hoe moet ik dat zeggen... best fel tegen elkaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Hey janneke, je gaat goed he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Janneke hoi,Het is net het echte leven hier, toch.Ook daar is gein en gekissebis!En ook daar moeten we het zonder drank hanteren.Een mooie leerschool dus.Ga zo voort Hanneke, u gaat goed.Aanp: lettertje weggehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Janneke, op een gegeven moment leer je selecteren. Ik reageer vaak op dat gene wat voor mij belangrijk is, en als ik denk dat ik misschien iemand wat kan helpen.Tja en het is hier soms net het echte leven. Daar reageren mensen ook wel eens fel op elkaar, dit is niet verkeerd hoor. Op een forum kun je vaak wat makkelijker reageren dan in de maatschappij.En soms geinen we met elkaar, meestal ff stoom afblazen na een intensieve middag.Maar voel je niet verplicht om te reageren, dat komt dadelijk vanzelf wel.Goeie middag Sha.Hé daar is Dhr. Soothe. Goeie middag kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Overigens een goede namiddag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 ps ik vind jullie onderschriften vaak wel erg mooi!! snap niet hoe je het bedenkt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Hai sha!Ja ik ga super:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Hoi Hoi Bolletje bolleboos.Weertje hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden