niwi Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Will,ik moet je nog bedanken van gisteren, je hebt me weer lateninzien waarom ik nog steeds niet wil drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 broodmelkandijvie..doemaar een kilogehakt ook een kilowc papier keukenrollenobkrentenbollenfruitmilkappelssinasappels10 kilo aardappelsboterkoffie theeen sms jewel als ik wat ben vergeten....dankjeje breng het toch wel even thuis he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Even een korte update van Sha n.a.v vanmorgen:zoonlief is overgebracht naar het hoofdbureau in Haarlem, mag daar de nacht doorbrengen, wordt vrijdag verder verhoord en voorgeleid en wordt er bepaald hoe en wat. Wenselijk om wat kleding te brengen aangezien hij in korte broek van bed was gelicht.Pakje peuken was ook wel wenselijk had hij verteld (waar je al niet aan denkt!!)Ex gebeld en die gaat straks zijn spullen en medicatie brengen, we mogen hem niet zien dus ik hoef niet mee. En nu zou een borrel oh zoooooooooo lekker smaken.............en voor oh zoooooooooooooo veeeeel ellende meer zorgen dat Sha dat maar niet gaat doen.Denk dat ik zo maar eens even op de trein stap, een knuffel bij mijn vriendje ga halen.....Ik hou het droog!!! Promise!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Dappere Sha!!!!!! ga jij maar lekker knuffen met je vriendje!Heb je verdiend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 sha:heart:hoop dat het een les voor hem isklink hard maar vind wel als je iets verkeerd doe dat je er ook gestraft voor moet wordenen het is te hopen dat ze er van lerennou ga jij je vriendje maar belebberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 slurp slurp:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Gaat onverwachts niet door, blijf ook maar gewoon thuis.Latersssssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 hahaha slurp, lebber..............maar dan door de telefoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Sha: DAPPERE vrouw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 sha sha sha sha sha sha sha sha sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Daarom lukt het mij niet..Ik zie het niet, kennelijk. nee je wil is niet sterk genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjequote: Originally posted by: niwiWill, ik moet je nog bedanken van gisteren, je hebt me weer laten inzien waarom ik nog steeds niet wil drinken... Daarom lukt het mij niet..Ik zie het niet, kennelijk. wat wil je daarmee zeggen Bor?Gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Bor: ik moedig je aan:Ga wat doen, doen, DOEN!Maakt niet uit wat!Iets met je zoontje?DOE iets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Niwi , rekel toch. Gisteren heb ik het klaargespeeld, vandaag is een andere dag. Een andere dag waar ik de eerste niet neem. Jij bent bedankt man, ik hoop alleen dat velen je lichtend voorbeeld zullen volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Borrie, misschien eens bellen met niwi ?? Wat heb je te verliezen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 het is toch een vreugde om iedere keer opnieuw te beseffendat lotgenoten me kunnen laten inzien dat iedere keerik zou durven drinken die eerste slok mijn wilskracht weeraan diggelen zou gooien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 heb ik de veters uit je schoenen getetterd, Will ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Heb er al nieuwe gekocht niwi....extra large Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 ach Will,ik lees wel eens over schoppen onder konten of kontjes, verwijten e.d.dat heeft volgens mij weinig zin.Het grootste deel van het alcoholisme komt voort uit angstde basis van het merendeel van het alcoholisme is dus de vrees....en dan helpen begrip en zelfvertrouwen geven meer dan kontschopjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Goeie avond lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 ook goedenavond, vrouwe bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Hé die superrekel. alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 superrekel ?????...je bedoelt mij toch niet he ?????. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 zeg bolletje, weet jij of heb jij iets gehoord van Dinah ?of weet iemand anders iets ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gabber Geplaatst 29 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2011 Hallo allemaal,Ik zit net op het forum en wil van de drank af.Vandaag toch nog duidelijker de stelling ingenomen. Geen druppel !!Maar ja makkelijker gezegd dan gedaan.Ik ben een periodedrinker en wil daar van af.Ik wil elke dag dit forum bezoeken als extra stimulans om de drank te laten staan.Ik zit nu weer lichamelijk af te kicken: zweten en wat druk zijn en slapeloosheid voor straks denk ik.GroetenGabber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden