fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Zal het gaan ja????!!!!!!!!!! Ik schrik me een orgel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Igor ik schrok me rot Tina, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Moest op "de dool" zijn Beetje zoekend bedoel ik..Niets is in Loooooooooooooveeeeeeee :D Goed gedaan meid!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 ik kom jullie eventjes een weltrustenkusje geven slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Niets, wat leuk om te horen Alle begin is moeilijk maar dat weet je onderhand nu, je zult zien dat het je waarschijnlijk steeds makkelijker afgaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: NietsHij kwam vorige weer dinsdag kat 1 en kat 2 langs brengen en wilde blijven eten als soort van date, maar hij is meteen de nacht gebleven (hehe)Aré lap! Waarom komt er nu nooit ne knappe vent bij mij kat 1 en kat 2 brengen om daarna te rollebollen??Nee ik krijg negen kids van een ander zonder al dat leuke gedoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Op het werk? Ah bij ons zijn dat alleen maar jonkies..wat niet slecht is natuurlijk..maar wat moeten die nu weer met een ouwe taaie kip als ik Kip is niet als wijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Hey bor. Beetje teleurstellend vind ik vandaag.4 mnd droog, negen kids en geen sex.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: borretjeGeen sex? Fleurie lieverd? Whats gebeurt? Gelukkig sta ik geen 4 maanden droog dan.. Weet ik niet...maar er ging vast ergens iets mis :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Moeten die eten?? Leven die niet van de liefde ofzo?? Kan ik nog gaan koken ook Aaaaah The Cure... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: borretjeik niet .. Ja lap!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Ik kruip mijn bedje maar eens in.Bedenken wat ik morgen ga doen..beetje rusteloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Niets gaat naar de huisartsenpost.... Heb net wat stoms gedaan. Een grote nachtmot geprobeerd dood te slaan met een handdoek, maar schouder geblesseerd. Hopelijk niet weer uit de kom...Trust Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Ik kom nog even snel binnen, loop eigenlijk al sinds woensdag heen en weer, op en neer...telefoontje zus, telefoontje zo....en vele instanties gesproken dezer dagen n.a.v dat mijn zoon woensdagmorgen van zijn bed was gelicht door de politie.Het leek me netjes om jullie nog even de afloop hiervan te vertellen.Zoon heeft vandaag verlenging van voorarrest gekregen van 2 weken, dit mede omdat de kans zeer groot is dat hij weer in aanraking gaat komen met de politie. Vanmiddag is hij overgebracht naar een justitiele jeugdinrichting in Sassenheim. Op 14 juli moeten we terug komen bij de raadskamer waar 3 rechters gaan kijken of hij geschorst kan worden tijdens het verdere verloop van het onderzoek. Het is vrijwel zeker dat hij hierna voor 90 dagen nog moet blijven zitten aangezien het onderzoek dan nog niet is afgelopen.Wat er daarna verder gaat gebeuren is afhankelijk van de uiteindelijke uitspraak.In ieder geval was het een zware middag, heb me enorm sterk gehouden door niet te gaan janken daar op de rechtbank, was net alsof ik zelf werd veroordeeld zo voelde het.De instelling waar hij nu heen is is streng, voor hem wel goed. Heb gemengde gevoelens in deze kwestie, enerzijds weet ik dat dit voor hem nodig is om op het rechte pad te blijven en anderzijds zie ik daar een klein mannetje met een grote bek en een enorm klein hartje.Terug heb ik heel even een moeilijke momentje gehad, whoww...nu even een borrel zou toch wel heeeel erg welkom zijn!!Ik moest van Snoepje nuchter blijven nadenken.... en dat heb ik gedaan!!Ik heb het helemaal droog gehouden en voor mezelf vind ik dat weer een stapje verder naar een echte alcoholvrije toekomst......Tot dusver even hoe het is afgelopen.Verder ga ik nu graag weer door met de orde van de dag en wil ik niet dat het verder de dagdraad gaat vullen, het is meer voor sommige als info n.a.v woensdag.En nu......oogjes dicht en snaveltjes toe Voor de nachtbrakers nog veel plezier en voor de slaapkoppen een fijne nachtrust gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 ZZZZZzzzzzzzzz:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 heerlijke avond gehadalles schoon en opgeruimddat deed ik vroegerthe day aftersamen met die jeweetwelkaterwelterustenslaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Hallo allemaal,Misschien kennen een aantal mensen mij hier nog wel, heb weleens gezegd dat ik af en toe meelees maar niet meer reageer.Wilde toch even laten weten dat ik het niet heb gered in mijn uppie en dat het fouter dan fout is gegaan bij me. Vandaag bij de Brijder geweest en de enige optie is om me 10 dagen te laten opnemen in de kliniek voor een detox. Ik zie er verschrikkelijk tegenop maar weet dat het moet en sta er wel voor 100% achter.Het zal een moeilijke tijd worden weet ook nog niet wanneer dit gaat gebeuren, hoop zo snel mogelijk. Ik wil even mijn bewondering uitspreken voor alle mensen die het zelf wel kunnen volhouden, helaas ben ik niet zo sterk en heb ik wel hulp nodig van derden. Het was een zware en emotionele beslissing, maar ik ga ervoor.Take care allemaal, en blijf goed gaan dan doe ik het ook. ;-)Will xxFleur xx (respect)Yvonne xxBolletjexxJopie xxen iedereen die ik ken weten wel hoe ik over ze denk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden