lady jane Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 ARen met je (niet) drinken????ook goed hoop ik!Snoep en Sha fijne vakantie!Joop jij na die 6 weken, ook!als je het haalt:DLien: leuk dat vorige levenmaar deze wordt beter!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 aha, Jopie ikke snap nu...ja mooi he.Kanjers vind ik ze allemaal!!Trouwens ik zie jou wel voor me hoormet 6 kinderen en dan wandelen en kamperen inde bossen, duinen en strand.Volgens mij hebben "de Snoepkiddies"dan de tijdvan hun leven..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: jopieik ben echt niegoewies nualleen NU?????????nou snoep durft wel hoor. je woont ja vlak bij een groot water .snoep ik hoop dat je een fijne vakantie hebt met sha. stuur je wel een kaartje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Heee AR,we miste je al...Irritant zeg zo een pc die niet goed is.PB Will ff, misschien heeft hij nog een mooieaanbieding voor je;)You never know Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Zo dames en heren ook(waar blijven die heren toch he?)ik ga uitloggenkrijg zo een stuk of 10kakelende dames in mijn saunaals het me te veel wordtkom ik wel bij jullie ff uitrustendag dagfijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 ik heb ook nog wel 3 kinderen in de aanbieding hoor jopie!!! zijn super lief, luisteren heeeel goed, en helpen goed mee!!!! haha en toen werd ik wakker.Ik heb de kinderen nog niet gehoord, ik heb nog wel een beetje een kort lontje, en of ze er echt veel van hebben meegekregen van mijn drinken weet ik niet.Ik word ook zo boos als ik zo'n trek heb, ik wil helemaal niet drinken, het is net als roken denk ik dan maar, is me ook gelukt, dus dit gaat me ook lukken,Laat me niet gek maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Gezellig Jane,hele fijne avond en geniet er maar lekker van!!!Ik hoop je niet te zien tussendoor(dat bedoel ik goed natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Thats the spirit Lien.Hou die gedachte maar lekker lang vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 ga ik zeker doen witte!!!ga nu wat kinderen naar bed brengen.fijne avond, kom later nog wel ff teruggr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 igorje bent gewoon jaloerslien dat korte lontje wordt steeds langer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 ik wou je net uitnodigen Wittemaar laat maar dan:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Veel plezier Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 oke jopie..breng ze zondag wel dansha....het is gelukt...... boek maar voor maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Pfff ik zei het er nog bij Jane, dat ik het goed bedoeldeOk overnieuwIk bedoel dat ik hoop dat je het zo gezellig hebtdat je niet eens aan ons denkt:D:D:DdusssssNogmaals Veel Plezier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Albert,ik miste je al.Zet 'm op hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjeoke jopie..breng ze zondag wel dan sha....het is gelukt...... boek maar voor maandag Whowwwwwww.....................ik ben al aan het pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Het lijkt wel lady's night hier.Waar zijn onze mannen?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 quote: Originally posted by: witteOk overnieuw Ik bedoel dat ik hoop dat je het zo gezellig hebt dat je niet eens aan ons denkt:D:D:D dusssss Nogmaals Veel Plezier!! Slijmjurk, je wilt gewoon uitgenodigd worden en ook die sauna in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 nee hoor snoepje ik ben niet jaloers.je wou ze zeker ook nog een weekje of zo bij mij achterlaten ???? nee nee dat feest gaat niet door hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Nou echt NOT dus he ShaAls er iets is wat ik echt niet wil dan is t een sauna in hahaEigenlijk vind ik de sauna heel "snel en inhoudloos" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 igor..nee bij jou durf ik ze niet te brengen hoor...en fleur was eerst na jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Nou Witte, ik ben zelf nog nooit in de sauna geweest dus ik heb geen idee hoe het daar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 jij ook sha! fijne avond en jij ook? uitgenodigd willen wordengeef ik toch een ADB avondje hiermoet je je wel bloot geven he:Dook een beetje hyper geloof ikff zennnnnnnnnnnnnnn he Witte!ja hoor, jij mag ooknu echt wegHeintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 nou ik ga me koffers pakken...doeiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 ik ben ook weggggggggggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden