lady jane Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 jammer Niwi?wat is een gouden magnum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 quote: Originally posted by: niwiin dergelijke gevallen heeft Will me niet nodig blijkbaar... Hij kan nog wel wat bijgeschaafd worden..Diene vindt nog wel een schoen madam.Zijn ogen zagen er ook hééééééél chique uit. Echt heel mooi! Nen nieve vent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 och, Jane...hij is eigenliijk wel groot genoeg he....en een gouden magnum is een magnum van Will, denk ik zomaar...??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 aan jou valt niks meer bij te schaven, Fleur ???... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Wat zou je denken dat er bijgeschaafd moet worden niwi? :DNen Magnum Gold bedoel ik..Magnum in een gouden jasje.De magnum van Will klinkt mij toch een beetje te..je weet wel..en dan nog nen gouden..I don't know Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Ik lig hier gewoon plat van het lachen, jullie zijn echt nie te doen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Maar 't was plezant hé lieve fleur ?? Zelfs met de onderbrekingen (tja, er moet ook nog een stukje gewerkt worden hé ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 ier es tem se.....sjuust es sjuust eeehhh, Will ??...gij zijd de dienen met de gouden magnum?...of bazooka ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 En een bijzonder goedenavond voor iedereen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 En toen werd ie stil :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 The man with the golden ...... laat jullie gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 we gaan toch niet slijmen he, Will ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Het moet allemaal niet groot zijn, om fijn te zijn hé, neem nu die magnum. Je hebt'em toch maar lekker helemaal zelf opgegeten hé, en ik ging een stukje krijgen......schrokop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Dat heb ik vanmiddag al moeten doen niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 afijn afijn, Will....seffes uwen C4 ier se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Hey, ik zie lytse ook, hoe is ie meid ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 quote: Originally posted by: willHet moet allemaal niet groot zijn, om fijn te zijn hé, neem nu die magnum. Je hebt'em toch maar lekker helemaal zelf opgegeten hé, en ik ging een stukje krijgen......schrokop Ik vond hem niet helemaal super maar ben dan ook egoïstisch genoeg om het toch helemaal binnen te gooien . Gij hebt er al genoeg gegeten..Vree gezellig..Allez Niwi..waar denk je juist aan als je denkt aan het bijschaven van Fleur?? . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 en sowhat is er ook al, gezellig allemaal samen hé Mijn poes mist je al fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 ik stelde jou een vraag, Fleur....dan hoef ik toch zelf ook niet het antwoord te geven ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Zeg zijde gij nu over awe piemel bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 quote: Originally posted by: niwiik stelde jou een vraag, Fleur....dan hoef ik toch zelf ook niet het antwoord te geven ?? Ik heb nooit gezegd dat ik perfect ben..ik heb gezegd dat Will het niet is. Je kaats dat terug..grappig Maar nooit zonder een doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Begin je nu al beschaafd nederlands te praten ook fleurie ?? Ik noem da anders zenne Ik heb het over mijn 19 jarige kip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 quote: Originally posted by: willMijn poes mist je al fleurtje Dat lieg je!! Ooooowwwwwwwhhhhhh Astma mist mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 BAZMA, jij se.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Witje, als je dit nog leest......zo ver rijden is dat nu ook weer niet hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden