Max72 Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Goedemorgen allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Mogge Max. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 2 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 De rest slaapt uit...??Ik ga maar eens koffie inschenken dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Goeiemorgen Max en Denker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 2 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Mogge vroege vogel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 hm. lekker, vroeg me al af of jij had gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Zo kipfilet op het vuur en worteltje's erbij. Straks eerst eten. Nu koffie en roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Ik zie dat ik niet de enigste vroege ben op deze goede zaterdagmorgenkom jullie even een fijne dag wensen, ik was al ingelogd maar met andere dingen bezigga er nu ook weer van tussen, in de kleren en in actie!druk ochtendje voor de boeg en vanmiddag te werkvandaag helemaal geen zin om te werken dus dikke kans dat het mee gaat vallen (hoop ik)maak er vandaag iets moois van mensen, ik ga het in ieder geval wel proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Oh my god..........komt er een met warm eten aan op dit tijdstip......denker we wonen hier niet in Engeland hoor gewoon koffie en een peuk is wel genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Ja haha, ik heb honger. En ik ga straks trainen dus een warme hap gaat er wel in. Ik vind dit zo fijn, toen ik nog dronk kon ik pas s'midags eten en nu dacht zonet op bed al aan kip. Dus bakken en braden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Nou Denker, dan is het je van harte gegund als je het niet erg vind eet ik voorlopig nog even niet mee!En zet om op zo bij het trainen hè!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Enne Snoep .........mag je wel vakantie hebben maar je had best even koffie met me kunnen drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Las net even de laatste pagina's van gisteren. Sha , groot respect voor jou!!!Bekkie , heb je gemist hier (en ik ben absoluut niet de enige ) Ellendig dat je het niet hebt gered... Maar ik vind het hartstikke knap dat je de stap hebt gezet om hulp in te roepen. Ik hoop dat je snel die tien dagen in kunt. Jou kennende, hoe oppervlakkig dat hier op een forum ook vaak is, zul je jezelf er met die hulp weer helemaal bovenop knokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Hee Sha.. ook goeiemorgen. Hoop dat de dag inderdaad meevalt voor je. Moet je alleen vanmiddag werken of ook vanavond?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Sodeju, ik heb cajunkruiden gebruikt, maar veel te veel. Ik spuw vuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Hihi Denker, dat geeft je misschien wel wat extra energie voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Hm, stelletje langslapers hier allemaal. Vraag me trouwens af of Max aan de thee, de cola en de smoothies heeft gedacht... zal wel weer niet. Ga ik die rommel eerst maar effe klaarzetten, anders loopt Susan straks weer te mopperen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 2 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Bedankt Yvonne;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Graag gedaan Max Ennu trusten dan maar Joop.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 goedemorgen allemaal, ff koffie en een broodje, en dan met de hond lopen, helaas wordt de lucht steeds donkerder!!! hmmm of ik daar nou zin in heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Tot laterss. Trainen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Doe je best Denker.. zal wel als een speer gaan met die cajunkruiden, soortement van straalaandrijving Ook goeiemorgen Lien.. Hoop dat je het droog gaat houden dan.. Hier nog een helemaal blauwe hemel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Lien, je schreef eerder dat je erg tegen het weekend opzag... Hoe is het gisteren gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 2 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Ben even met de hond weg.Laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2011 Goede morge!ik heb kort maar redelijk goed geslapen, het gaat de goede kant op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden